TRANSPARENTNE CIJENE

Kako je jedna Zagrepčanka platila 105 eura za 9 kilometara?

Podijeljene reakcije građana na visoke cijene taksija nisu neuobičajene, ali nedavna priča o čitateljici koja je platila 105 eura za vožnju od zagrebačkog prigradskog naselja Buzin do Trešnjevke izazvala je posebno zgražanje. Iako je prijeđena udaljenost bila samo devet kilometara, vožnja je trajala gotovo sat vremena u špici.

Čitateljica Dnevnika.hr je svoje iskustvo podijelila s novinarom Ivanom Halarom, ističući da je pozvala taksija putem internetskog pretraživača, a da je vožnja bila znatno skuplja nego što je očekivala. Taksist je tvrdio da je cijena vožnje bila opravdana, iako je čitateljica istaknula da nije mogla pratiti kretanje cijene na taksimetru jer je taksist koristio dva mobitela.

Vlasnik i direktor je Emanuel Cirimotić, komentirajući pritužbe je istaknuo da cijene određuju prema Pravilniku o autotaksi prijevozu u RH te da su njihove cijene više u odnosu na druge pružatelje usluga, ali da su transparentne i da za svaku vožnju izdaju fiskalni račun. Na pitanje o upotrebi mobitela tijekom vožnje, Cirimotić je objasnio da koriste dva uređaja, jedan za prikaz cijene i drugi za pozive, te da su u skladu sa sigurnosnim pravilima.

Što se tiče optužbi da tvrtka ima nerazumne cijene, Cirimotić je naglasio da njihova usluga nije ništa sporno, nezakonito ili nemoralno te da su fokusirani na pružanje maksimalno kvalitetne usluge, ne uspoređujući se s drugim pružateljima.

Naša je usluga učinjena na maksimalno profesionalan način i prema svim pravilnicima. Dakle, tu ne postoji ništa sporno, nezakonito i nemoralno. Kad je riječ o usporedbi naše cijene i ostalih pružatelja taksi-usluga koji naplaćuju manje, želim kazati kako nismo u poziciji da se uspoređujemo s njima i nije nam to u interesu. Niti konkuriramo na njihovoj razini posla. Naša interna politika posla je da nam nije cilj uspoređivati se s njima niti raditi na njihov način. Ne znam što očekujete da ću vam kazati o tome, da mi serviramo ‘zlatni zrak’ u vozilima pa da na temelju toga formiramo cijene? Neću vam to kazati. Činjenica jest da smo svi na tržištu, ali, ponavljam, nama nije cilj konkurirati drugima i ne želimo se uspoređivati s njima. Vi želite da vam obrazložim po čemu smo mi bolji ili lošiji od drugih, ali nama to nije cilj. Niti biti bolji, niti lošiji. Naša je usluga na maksimalno kvalitetnoj razini i to je ono što vam mogu kazati – rekao je Cirimotić.

POSLJEDNJE DODANO: