Happy Split priča se nastavlja: Baldasar ponudio suradnju tvorcima spota

Ako i nije svirala u pozadini “Happy”, veseli zvuci odjekivali su u Banovini. Ekipi tvoraca splitske verzije spota na hit Pharrella Williamsa gradonačelnik Ivo Baldasar ponudio je suradnju i to na službenom primanju kreativne četvorke u zgradi gradske uprave.

Cilj je produženje turističke sezone, a Sandro Baraba, Bruno Bilonić, Damira Kalajžić i Igor Novak  zaslužni za Happy Split, koji je već prikupio 730 tisuća “lajkova”,  predstavit će  nekoliko ideja kako bi to svojim najjačim oruđem, kreativnošću “pretočenu” u  video spotove i napravili.

–  Pitao sam ih da nam pomognu u turističkoj promociji grada na temelju spota, kojega su besplatno napravili, i ničim izazvani odlično su promovirali Split – kazao je Baldasar. Otkrio je i da su poslali Happy Split u  preko 50 gradova te da su  svi bili oduševljeni. 

– Ovakav spot nikada ni blizu nismo imali, uglavnom su svi stereotipni – dodao je gradonačelnik.

Grad će financirati nove ideje, jer kako je kazao, misli da barem toliko mogu napraviti.

Proizvod “velike četvorke” tako bi bio pozivnica u agencijama, destinacijama, i avionskim kompanijama, a sve s ciljem produženja turističke sezone, bilo da počne ranije ili završi kasnije. Za početak barem tjedan dana.

– Nismo ovo očekivali uoči dolaska u Banovinu. Ugodno smo iznenađeni i zahvalni na prilici. Imamo neke ideje u turizmu vezane za Split, primjerice za Marjan, ali vidjet ćemo još. Dokazali smo da su čar grada ljudi. Naša ideja promocije je temeljena na kulturno-edukativnom načinu u cilju produženja sezone, da ne bude bazirana samo na Ultra Music Festivalu – kazala je Kalajžić.

Što se tiče Happy spota, Novak je kazao da je njemu možda najotkačeniji moment s mladom i mladoženjom. Sasvim spontano je bilo, a kul ispalo.

– Spot smo radili opušteno i zato je sve skupa ovako ispalo. Nastavit ćemo raditi tako, očekivanja nam nisu teret – istaknuo je.
730 tisuća lajkova nisu očekivali, možda 80 tisuća maksimalno. Šalili su se da će biti milijun sigurno, i evo ih, na tom su putu.. Žao mu je samo što nisu svi ljudi koji su sudjelovali u snimanju na kraju montaže ostali u spotu. Jednostavno, kazao je, iz četiri sata materijala trebalo je sastaviti četiri minute.

Zanimljivo je bilo vidjeti trenutak kada im je gradonačelnik ponudio suradnju. Raspitujući se detaljno za izradu spota Happy, pitao ih je o planovima.

Gotovo uglas su spomenuli da imaju neke ideje, a onda je Baldasar kazao:

– Hajdemo to pokušati napraviti na drugi način!

Trenutak nevjerice zavladao je u vijećnici, a onda je gradonačelnik predložio da oni iznesu ideju za turističku promociju Splita, te da će zajedno doći do troškovnika, koje će Grad platiti.

Uključit će se i Turistička zajednica Splita, pa će zajedno spotove promovirati. S obzirom da je turistička sezona na vratima, pripremat će se za sljedeću.

Zajednička, vesela, fotografija zapamtit će lijepu splitsku priču koja šalje poruku optimizma. Nećemo reći da je priča s happy endom, prije nada da je  “početak jednog predivnog prijateljstva”.

POSLJEDNJE DODANO: