Prvi puta se danas moglo čuti da oko otpada postoje tri plana - popularno nazvana A, B i C. Ovaj prvi je da Hrvatske ceste dvosmjernim prometom u Trajektnoj luci zapravo ostave press kontejnere na Bačvicama, gdje su i sada. Ako pak propadne s Hrvatskim cestama, Spinut će postati realnost, ali i treća je mogućnost - da se prekrcaj u Đardinu vrši u popodnevnim satima. Epilog je to sastanka gradonačelnika Splita Ivice Puljka i njegova zamjenika Bojana Ivoševića s čelnicima kotareva Spinut, Varoš, Grad i Meje.
- Do dana današnjeg USKOK službenici nisu došli po predmet West Gate i ne znam koliko često trebamo komunicirati s javnosti da bi zainteresirali nazočne - na početku je rekao Ivošević, objašnjavajući kako će svaka izjava za medije u budućnosti imati na startu podsjetnik o temi najvišeg nebodera u Splitu.
- Već radimo mjesecima na izgradnji novog prometnog elaborata koji je od prometaša konačno gotov, a u ponedjeljak bi trebao biti prezentiran gradonačelniku i nakon toga bi trebali krenuti s inicijativom prema Hrvatskim cestama da se prometna regulacija u trajektnoj vrati na onu staru dvosmjernu čime Čistoća više ne bi imala problema - kazao je Ivošević.
Nelogično, Gradsko vijeće bi, ako Hrvatske ceste ne udovolje zahtjevu Grada da Obala kneza Domagoja postane dvosmjerna, ponovno odlučivati o situaciji na Spinutu iako je tvrtka "Čistoća" već dobila jednu česticu zemlje s vlasništvom grada Splita i vijeće se, barem je to tako izgledalo, odlučilo za ovaj plan B.
- S populizmom i galamom se znamo nositi, radimo samo ispravnu stvar za grad i sve što je potrebno da bi se problem riješio - tako je nekako zvučao odgovor Ivoševića na inzistiranje novinara kako nikada dosad nije govorio o više rješenja problema na što se ovaj branio da je Spinut bio jedino rješenje koje je mogao ponuditi grad.
O cijeloj spinutskoj situaciji pisali smo ranije i naveli mnogo prepreka koje su na putu da pretovarna stanica i press kontejneri budu baš kraj Ulice Sedam Kaštela.