Hrvatska turistička zajednica u potrazi za novim sloganom: “Želimo novi, svježi i kreativni pristup koji će zadržati pozornost!”

Hrvatska turistička
zajednica objavila je Natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta – Big
Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije. Kako
neslužbeno saznajemo, slogan Croatia Full of life vrijedit će još ovu sezonu, i
novi slogan i koncept trebao bi biti spreman do turističkog sajma WTM London,
odnosno za komunikaciju prema tržištu za 2024.

Kako pojašnjavaju u
HTZ-u, postupak će imati dvije faze, prva faza uključuje predselekcijski postupak
koji se odnosi na dostavu dokumentacije kojom se dokazuje sposobnost
potencijalnih ponuditelja, dok se druga faza odnosi na dostavu ponuda odabranih
ponuditelja. Također, u sklopu natječaja predviđena su dva projektna zadatka,
odnosno izrada krovnog komunikacijskog koncepta za koji će biti odabrano do
najviše pet ponuditelja, te izrada vizualnog identiteta za koji će biti
odabrano najviše do 10 ponuditelja, prenosi Poslovni.hr.

Riječ je o natječaju
koji će definirati ključne promotivne i komunikacijske odrednice hrvatskog
turizma, odnosno koji će biti nositelj realizacije nove vizije Hrvatske kao
turističke destinacije definirane novim Strateškim marketinškim i operativnim
planom hrvatskog turizma.

Drugim riječima, putem
ovog natječaja želimo novi, svježi i kreativan pristup koji će zadržati
pozornost, zaintrigirati, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane
publike. Krovni komunikacijski koncept mora biti jedinstven, ali jednostavan i
lako razumljiv, a u njegovu središtu treba biti koncept ljepote obzirom da
provedena istraživanja potvrđuju kako je to jedna od ključnih prednosti naše
zemlje te jedan od najvažnijih motiva turističkih putovanja u Hrvatsku
,
izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice,
naglasivši kako se kroz natječaj žele prikupiti prijedlozi kreativnih rješenja
visokospecijaliziranih ponuditelja s dugogodišnjim i relevantnim iskustvom.

POSLJEDNJE DODANO: