OMILJENI AMBASADOR

Hrvatska postaje sve popularnija destinacija u Skandinaviji zahvaljujući Baby Lasagni

U Skandinaviji, posebno u Švedskoj, Hrvatska je postala sve privlačnija destinacija nakon uspješnog nastupa Baby Lasagne na Eurosongu održanom u Švedskoj. Medijska pokrivenost tog događaja potaknula je interes za Hrvatskom, s mnogim švedskim medijima koji su isticali potrebu za brzim rezervacijama smještaja u Zagrebu i drugim dijelovima Hrvatske. Direktor HTZ-a za Skandinaviju i Baltik, Vedran Sušić, ističe da su aktivnosti promocije pojačane u suradnji s veleposlanstvom u Švedskoj te očekuje porast turističkog prometa s tog tržišta, kao i iz ostalih nordijskih i baltičkih zemalja, prenosi HRT.

Prvi puta ove godine će mladi iz Stockholma, njih na stotine, doći u Split ovo ljeto u srpnju, na svoj tzv. Stockholm week, koji provode izvan zemlje, i već se naveliko kupuju aviokarte za Split te je to trenutno i najveći trend, ljetovanje u Hrvatskoj, među njihovim mladim turistima – najavljuje Sušić.

Rast u Njemačkoj, utjecaj dijelom ima i nogometni EURO

U Njemačkoj se također primjećuje porast interesa za Hrvatskom, djelomično potaknut i nogometnim EURO-om. Iako bi uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije mogao imati utjecaja na turističku potražnju, očekuje se rast dolazaka njemačkih turista u lipnju i srpnju. HTZ-a u Njemačkoj, Romeo Draghicchio, ističe da je Hrvatska među top destinacijama za njemačke turiste te da se očekuje dobar rezultat, s obzirom na povećan broj letova prema Hrvatskoj.

U Francuskoj velika potražnja, zbog Olimpijade Parižani žele izvan grada i zemlje

Francuska bilježi značajan porast interesa za Hrvatskom, što se odražava u broju dolazaka i noćenja. Direktorica HTZ predstavništva u Francuskoj, Danijela Mihalić Đurica, ističe da Francuzi sve više otkrivaju ljepote Hrvatske te da su zainteresirani za putovanja u različita doba godine. Nadalje, s obzirom na Olimpijadu koja će se održati u Parizu, očekuje se da će mnogi Parižani tražiti odmore izvan grada ili čak izvan zemlje, pri čemu Hrvatska postaje jedna od najpopularnijih destinacija.

U Češkoj i Slovačkoj stabilna pozicija

Češka i Slovačka pokazuju stabilan interes za Hrvatskom, s očekivanim porastom dolazaka i noćenja. Miodrag Mlačić, direktor HTZ predstavništva za te dvije zemlje, naglašava da su češki turisti sve zahtjevniji te traže kvalitetne sadržaje i smještaj, što uključuje i kampove te nautički turizam. Nova linija vlaka između Bratislave i Splita također će doprinijeti povećanju broja turista iz Slovačke.

Povratak Kineza

Nakon pandemijskih ograničenja, Kinezi se ponovno vraćaju putovanjima, što pozitivno utječe na turističku potražnju za Hrvatskom. Franka Gulin, direktorica HTZ-a u Kini, ističe da su kineski turisti sve više zainteresirani za Hrvatsku te da traže raznolike turističke sadržaje, uključujući prirodne ljepote, kulturnu baštinu i gastronomiju. Unatoč izvješćima o padu kineske ekonomije, kineski turisti i dalje imaju financijske mogućnosti za putovanja, što otvara nove prilike za turizam u Hrvatskoj.

POSLJEDNJE DODANO: