BLAGI ŠOK ZA VOZAČE

Brza cesta Solin-Klis nema više suženja!

U blagom šoku su ostali vozači limenih ljubimaca kada im je srijeda prije državnog praznika donijela novost da nema više naglog kočenja prije tunela Mravince. Naime, dva dana i prije nego je bilo najavljeno, brza cesta Solin-Klis prohodna je u oba prometne strane u punom obimu.

Izgradnja budućeg čvorišta Mravince, kao prve faze dionice: čvorište Mravince – čvorište TTTS, između ostalog, uključuje izgradnju nova tri podvožnjaka pod kolnicima postojeće brze ceste Solin – Klis. Da bi se uopće pristupilo izgradnji istih, nužno je bilo osigurati privremenu prometnu regulaciju koja podrazumijeva zatvaranje dijela brze ceste i preusmjeravanje prometa iz smjera Solina na suprotan kolnik. Takvo rješenje u primjeni je od studenog 2023. godine i istom nema alternative. Budući je završetak nova dva objekta – podvožnjaka Mravince 3 i 4 pri kraju, prije prelaska na izgradnju posljednjeg objekta i zatvaranje suprotnog kolnika brze ceste, kako je prvotno bilo zamišljeno, predviđen je period od 1. lipnja do 1. listopada 2024. godine u kojemu bi se privremena regulacija uklonila i prilagodila kako bi se omogućilo prometno rasterećenje u navedenom periodu kada se očekuje pojačani ljetni promet – rekla nam je prije nekoliko dana Tamara Pajić iz Hrvatskih cesta, a privremena regulacija je, eto, uklonjena i prije rokova.

Podsjetimo, stanovnici Splita i šire okolice i prije nego se zahukta turistička sezona muku muče s prometnim gužvama sa svih strana. Već mjesecima je isto. Brza cesta u smjeru Zagore s posebnom je regulacijom prometa bila od prošle godine pa se postojeći istočni kolnik sužavao već na Dračevcu, gdje su se vozila prebacivala na zapadni dio prometnice kojim se vozi dvosmjerno sve do dijela iznad izvora rijeke Jadro. Zapravo, takva regulacija prometa vratit će se kako turisti budu odlazili iz naše zemlje.

Cijeli ovaj projekt dio je onog grande projekta – splitske obilaznice.

POSLJEDNJE DODANO: