U ovom dijelu turističke sezone Hrvatsku je posjetilo više od 4 milijuna i 700 tisuća turista, što je 7 posto više nego prošle godine tijekom istog razdoblja uz porast noćenja za 5 posto. Među najposjećenijim gradovima su Dubrovnik, Split, Zagreb, Rovinj i Poreč.
Savjetnik u turizmu Đanino Sučić kaže kako se struktura gostiju nije previše promijenila, ali osjeti se pad potražnje za skupljim objektima, što znači da su gosti postali oprezni.
– Događa se jedna anomalija, gosti koji nađu objekt na online platformama onda pokušaju nazvati direktno i na taj način ostvariti nešto bolje u cijenu jer znaju da online platforma uzima jedan veliki dio kolača u ovom poslu, rekao je Sučić za emisiju Studio 4. Nadodaje da se turisti nalaze u posebnoj gospodarskoj situaciji gdje paze na cijene.
Sučić kaže da ne zna kakav će biti kraj sezone jer su njemački turisti ušli u recesiju i čeka se njihova reakcija na cijene tržišta.
– Oni su nam vrlo značajno emitivno tržište i moramo prema njima biti dosta oprezni. Oni su nam indikator kako će se sljedeće godine pokazati neka druga tržišta, izjavio je Sučić.