Nakon dugih priprema 1907. godine otvorena je Obrtnička strukovna škola s brojnim
odjelima i povremenim tečajevima koja je privukla veliki broj mladića i
djevojaka iz naše okolice. Zahvaljujući svom dugogodišnjem ravnatelju inž. Kamilu Tončiću organizacija
nastave stalno je unaprjeđivana, a nastavni program prilagođavan stvarnim
zahtjevima prakse.
Tako je 1909. godine dobila novi naziv Graditeljska, zanatlijska i umjetnička
škola. Zahvaljujući vrsnim nastavnicima među kojima su slikar Emanuel Vidović, književnik Dinko Šimunović, glazbenik Josip
Hatze i inženjer Josip Senjanović, ubrzo je postala jedna od najboljih na
čitavom području današnje Hrvatske. Kasnije nastavlja djelovati u izmijenjenom
obliku kao Državna muška i ženska zanatlijska
škola, a poslije mijenja imena kako slijedi:
Školske godine 1920/21. osniva se Srednja tehnička škola. Početkom
drugog svjetskog rata škola dobiva naziv Srednja tehnička škola s arhitektonsko- građevinskim odsjekom.
Školske godine 1951/52. škola se zove Srednja tehnička građevinska
škola, i ima dva odjela: građevinski i arhitektonski.
Školske god.1959/60. škola mijenja naziv koji glasi Građevinska
tehnička škola u Splitu.
Godine
1963. osniva se Građevinski školski centar u kojem su
se obrazovali svi kadrovi za potrebe građevinske privrede- zanatska i
tehnička zanimanja
Godine
1978. Građevinski školski centar se udružuje s Gimnazijom “Ćiro
Gamulin” u organizaciju Centar za odgoj i obrazovanje u
građevinarstvu i industriji građevinskih materijala “Ćiro Gamulin”. Školske godine 1985/86. iz Centra se izdvaja MIOC
kao samostalna škola. Godine 1993. iz Graditeljske škole Split izdvaja se Škola
za dizajn grafiku i održivu gradnju. Konačno, od
2002. godine škola se zove Graditeljsko-geodetska tehnička škola.
Početkom djelovanja škola
je bila smještena u današnjoj Teslinoj ulici a nakon osamostaljenja Republike
Hrvatske 1992. god. prešli smo u novu zgradu projektanta Dinka Kovačića, dipl.
ing. arh. koja se nalazi u Splitu 3 na adresi Matice hrvatske 11.
Na novoj adresi školu je
uspješno vodio dugi niz godina ravnatelj Frano Bušić, prof. , a od 2010. školom upravlja Filip Relja, dipl .ing. građ.
Danas Graditeljsko- geodetska tehnička škola
ima preko 500 učenika u 19 razrednih
odjeljenja s tendencijom povećanja
broja odjeljenja i učenika.
Graditeljstvo
Graditeljstvo je vječni
izazov!
Graditelji stvaraju svijet u
kojem živimo, oni ostavljaju trajne i neizbrisive tragove u prostoru koji
stotinama i tisućama godina svjedoče o minulim civilizacijama, svjedoče ljepotu, sklad i visoke umjetničke domete.
Graditeljstvo je djelatnost u koju je ugrađeno
najviše ljudskog rada, znanja, umijeća,
ljubavi, osjećaja, ljepote i sklada.
Graditeljska struka zbog svoje
jedinstvenosti, omogućuje učenicima, kroz proces obrazovanja, intelektualno
sazrijevanje, uz razvijanje različitih vještina i sposobnosti.
Graditeljstvo je idealan
spoj umjetnosti i tehnike, a da bi mladi čovjek mogao u tom širokom i složenom području
djelovati, nužno mu je kroz školovanje omogućiti stjecanje opće kulture
i usvajanje kvalitetnog poznavanja struke.
Baza koju učenici trebaju steći
tijekom srednjoškolskog obrazovanja treba im omogućiti uspješno uključivanje na
tržište rada, kao i nastavak
školovanja, s tim da je njihovo
djelovanje odgovorno, kreativno i usmjereno ka pravim vrijednostima.
Škola danas
Škola obrazuje đake za tri
zanimanja (programa):
1.
građevinski tehničar
2.
arhitektonski tehničar
3.
geodetski tehničar
GRAĐEVINSKI TEHNIČAR
Nastava za građevinskog tehničara omogućuje osim teoretskog
znanja i praktičnu primjenu naučenog. Zahvaljujući informatizaciji škole, te
specijaliziranim kabinetima, praktikumima, učenicima je olakšano usvajanje potrebnih
znanja i vještina za rad u struci i uspješno uključivanje na tržište rada.
Polaganje državne mature omogućit će nastavak obrazovanja, kako u struci na građevinskom i arhitektonskom fakultetu, tako i u ostalim strukama i zanimanjima.
Također, odlascima
na gradilišta, jednodnevne i višednevne stručne
ekskurzije, te obveznom stručnom praksom (u drugom i trećem razredu) učenicima
je omogućeno da osvijeste i učvrste stečena teoretska znanja, razviju praktične
vještine i steknu uvid u zbilju poslova za koje se školuju.
Cilj ovog programa
je osposobiti učenika
za suradnju u razradi i pripremanju
projektne dokumentacije za građevinske objekte visoko i niskogradnje, odnosno osposobiti ga za posebne
zadaće građevinskog tehničara:
– poznavanje građevinske mehanizacije, poznavanje osnova geodezije, stjecanje
znanja o građevinarstvu, arhitekturi, građevnim materijalima, ovladavanje znanjima i vještinama izrade nacrta i tehničke dokumentacije,
ovladavanje metodama proračuna jednostavnih nosivih sklopova građevina, poznavanje
suvremenih arhitektonskih konstrukcija, materijala i tehnologija, ovladavanje znanjima iz
hidrogradnje, tunela i mostova, cestogradnje i željeznica, poznavanje karakteristika
gradilišta, građevinske industrije, načina proizvodnje, svojstvima i načinom
ugradbe pojedinih građevinskih materijala.
Učenik razvija visoki
stupanj odgovornosti, ozbiljan
i znanstveno utemeljen pristup u rješavanju tehničkih
zadaća struke, vodeći računa o očuvanju zdravlja, zaštiti okoliša i održivom
razvoju.
Moguća mjesta rada građevinskih tehničara:
• otvorena i zatvorena gradilišta zgrada, prometnica,
vodogradnji
• tvrtke koje su registrirane za izradu projektne dokumentacije
• laboratoriji i instituti za ispitivanje građevnih materijala
• zavodi za zaštitu spomenika, konzervatorski zavodi
• uredi za izdavanje dozvola
• industrija građevnih materijala i proizvoda
ARHITEKTONSKI TEHNIČAR
Nastava za arhitektonskog tehničara organizirana je kroz teoretski i praktični rad. Praktični rad odvija se djelomično u crtaonicama, specijaliziranim kabinetima, moderniziranim učionicama, kroz praktikum
ali i terenski rad. U sklopu terenskog
rada organiziraju se odlasci
na jednodnevne izlete i gradilišta te višednevne stručne ekskurzije.
Učenici se školuju i odgajaju za struku u kojoj će moći
prenijeti svoju kreativnost na objekte namijenjene životu, radu i boravku
ljudi.
Obrazujući se za ovo zanimanje naši tehničari će biti sposobni
arhitektonski snimati,
sudjelovati u razradi projektne dokumentacije i pratiti svjetske
domete znanja i graditeljskog umijeća.
Arhitektonski tehničar bit će također sposoban i za vođenje i nadzor
izgradnje manjih objekata u svojstvu odgovorne osobe, investicijsko održavanje,
opremanje i vanjsko uređenje zgrada.
Polaganje državne mature omogućit će nastavak obrazovanja, kako
u struci na građevinskom i arhitektonskom fakultetu, tako i u ostalim
strukama i zanimanjima.
Posebne zadaće za arhitektonskog tehničara:
• ovladavanje širokim
znanjima iz područja
likovne umjetnosti i arhitekture
• stjecanje znanja i vještina iz područja prostorne percepcije
• stjecanje vještina crtanja na složenijim zadacima
• stjecanje znanja i vještina izrade arhitektonskih nacrta stambenih i jednostavnijih
javnih zgrada
• poznavanje funkcije
stana i osnovnih pravila za arhitektonsko projektiranje
• poznavanje stambenih i jednostavnijih javnih zgrada i njihovih
autora
• poznavanje gradilišta i faza izgradnje
kod sanacija, rekonstrukcija, revitalizacije, konzervacije i restauracije
• poznavanje izvedenih
konstruktivnih sklopova na povijesnim građevinama
• poznavanje tradicijskih građevnih materijala
Moguća mjesta
rada arhitektonskih tehničara:
• otvorena i zatvorena gradilišta zgrada, prometnica,
vodogradnji
• tvrtke koje su registrirane za izradu projektne dokumentacije
• laboratoriji i instituti za ispitivanje građevnih materijala
• zavodi za zaštitu spomenika, konzervatorski zavodi
• uredi za izdavanje dozvola
• industrija građevnih materijala i proizvoda
GEODETSKI TEHNIČAR (TEHNIČAR
ZA GEODEZIJU I GEOINFORMATIKU
)
Geodetski tehničari rade na izmjeri zemljišta u svrhu izrade planova i karata, te vode evidenciju o vlasništvu
i o promjenama na zemljištu.
Poznati i pod nazivom „
đometri “ obavljaju i uslužne djelatnosti kao što su:
• snimanje terena i priprema za projektiranje
• radovi koji prate izgradnju prometnica, tunela, objekata
visokogradnje, montažu industrijskih hala…
• praćenje spajanja brodskih sekcija i pružnih vozila u
brodogradilištu
• praćenje pomicanja i deformacije važnih objekata (brane,
mostovi…)
S ciljem izvođenja ovih radova struka
uključuje terenski rad s geodetskim instrumentima, kao i obradu podataka s terena na računalima u odgovarajućim softverima. Geodezija se
upravo u posljednjim desetljećima, zahvaljujući razvoju elektronike i
informatike, razvila kao struka koja daje najviše informacija o prostoru koji
nas okružuje.
Nastava za geodetskog tehničara organizirana je kroz teoretski i praktični dio.
Praktični dio odnosi se na nastavu koja se provodi u školi (rad u informatičkim
kabinetima i specijaliziranim učionicama, rad na školskim
terenima…), te na izvanškolske aktivnosti (jednodnevni stručni izleti i
višednevne stručne ekskurzije).
Ovakav suvremeni sistem rada rezultira
dobrom pripremljenošću učenika za buduće zanimanje, te razvija znanja, vještine i sposobnosti potrebne
za rad.
Završavanjem ovog programa učenici se mogu zaposliti u:
• katastarskim uredima
• projektnim i
graditeljskim poduzećima
• brodogradilištu.
U općoj krizi nezaposlenosti, geodezija danas omogućuje ne samo
veliku mogućnost zapošljavanja nego i otvaranje privatne djelatnosti.
Također, kvalitetno srednjoškolsko obrazovanje
omogućuje učenicima i nastavak
školovanja na strukovno srodnim ili drugim visokim i višim
učilištima.
Uspjesi učenika na natjecanjima
Učenici
i njihovi mentori cijeli niz godina ostvaruju zapažene rezultate na
županijskim, državnim i u novije vrijeme na međunarodnim natjecanjima. Najbolji
rezultati su:
Školska godina 2013./ 2014.
DRŽAVNA
NATJECANJA U ORGANIZACIJI AGENCIJE ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
Državno natjecanje iz matematike
3. mjesto Luka Šarić ( razred 2.d )
Državno natjecanje iz engleskog jezika
2. mjesto Ena Sarajlić ( razred 4.a )
3. mjesto Ivan Sučić ( razred 2. e )
DRŽAVNA NATJECANJA U
ORGANIZACIJI AGENCIJE ZA STRUKOVNO OBRAZOVANJE
Državno natjecanje učenika/ca iz Obrazovnog
sektora graditeljstvo i geodezija u natjecateljskoj disciplini arhitektonske
konstrukcije
3. mjesto Borna Radan ( razred 4.d )
DRŽAVNO NATJECANJE U
ORGANIZACIJI ZAJEDNICE GRADITELJSKIH ŠKOLA
AutoCad
2. mjesto Jere Doljanin ( razred 4.d
)
Sportski klub “Graditelj”
U
školi djeluje školski sportski klub “Graditelj” koji se postigao i postiže izuzetne sportske rezultate . Naš klub po
rezultatima pripada najboljim školskim sportskim klubovima u Županiji i RH. Također
smo nositelji trofeja fair play i priznanja Ministarstva znanosti,
obrazovanja i sporta. Voditelji kluba su profesori Roberto Markotić
i Mateo Blažević
Školska godina 2013./2014.
rukomet
3. mjesto na gradskom natjecanju
badminton 1. mjesto na gradskom
natjecanju , učenice
badminton
2. mjesto na gradskom natjecanju , učenici
kros 2. mjesto na jesenskom krosu
Školska godina 2014./2015.
jesenski kros 3. mjesto, učenici
jesenski kros 3. mjesto, učenice
jesenski kros 3. mjesto Dora
Mihaljević
badminton 1 mjesto, učenice
badminton 2 mjesto, poluzavršnica PH, učenice
streljaštvo 5 mjesto, učenici
streljaštvo 5 mjesto, učenice
stolni
tenis 4 mjesto, učenici
skijanje
3. mjesto, učenici
skijanje 1 mjesto Ilija Bagarić
odbojka 4 mjesto , učenici
rukomet 2 mjesto, učenici
atletika 3. mjesto (400 m) , Antonio Leskur
Državna matura i upisi na fakultet
Svi naši učenici su s uspjehom položili ispite
državne mature i upisali željene fakultete . Više od 60% ih je upisalo svoj 1. izbor, preko 30% svoj 2. izbor. Najveći
broj naših učenika upisuje tehničke fakultete od kojih je na prvom mjestu
Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije pa Fakultet elektrotehnike,
strojarstva i brodogradnje te ostali.
Nastavni
planovi i programi matematike, fizike, hrvatskog i engleskog jezika obuhvaćaju
cjelokupno gradivo potrebno za polaganje državne mature.
U
školi se organiziraju i dodatne pripreme za polaganje ispita državne mature iz
predmeta: matematika, fizika, hrvatski jezik, engleski jezik, crtanje i likovna
umjetnost.
Izvanučioničke aktivnosti
Uz obvezatni program
Graditeljsko-geodetske tehničke škole našim učenicima nastojimo pružiti i
brojne izvanučioničke aktivnosti i projekte. Iz školskog kurikuluma vrijedno je
izdvojiti preventivni program naše psihologinje
Marije Kapović, knjžničarsku grupu
profesorice Dražice Kekez, ekološku
grupu profesorice Lidije Martinović, volontersku
grupa itd. Vrijedi napomenuti da su naši učenici i profesori u Muzeju grada Splita imali svoju izlobu slika a u pripremi je i nova
izložba. Također u našem kurikulumu imamo predviđene mnoge jednodnevne posjete
i izlete kao i stručne ekskurzije u sklopu kojih također ostvarujemo predviđene
ciljeve.
Nastavnici i ostali zaposlenici u školskoj godini 2014./2015.
Nastavnice hrvatskog jezika
1.
Sandra Ožić Krivić
2.
Dina Buljan
3.
Vini Knežević
Nastavnice matematike
4.
Željka Reljanović Rnjak
5.
Mirela Jukić Peladić
6.
Nevenka Dragičević
7.
Ana Ujević
8.
Marina Mihanović
9.
Margarita Kaliterna
Nastavnice engleskog jezika
10. Damira
Ćupić
11. Magda
Maver
12. Ana
Topić
Nastavnici/ce fizike
13. Vera
Sablić
14. Goran
Jolić
Nastavnica biologije
15. Lidija
Martinović
Nastavnik povijesti
16. Plamen
Šutić
Nastavnica geografije
17. Milenka
Lozina
Nastavnici tjelesne i zdravstvene
kulture
18. Mateo
Blažević
19. Roberto
Markotić
Nastavnice etike
20. Anita
Ivanković Volarević
21. Suzana
Kuzmičić
Nastavnica vjeronauka
22. Matija
Zekić Dragun
Nastavnici/ce računalstva
23. Vedrana
Škrobica
24. Alojz
Kroneger
Nastavnici/ce stručnih predmeta
građevinske struke
25. Nenad
Čatipović
26. Vanja
Perišin Ćorić
27. Biljana
Rezić
28. Joana
Perković Bekavac
29. Marija
Goleš
30. Helena
Poša
Nastavnici/ce stručnih predmeta arhitektonske struke
31. Radojka
Klarić
32. Nada
Stipaničev
33. Danijela
Melić
34. Katarina
Fenrich
35. Željana
Tomeljak
36. Marko
Klarić
37. Lada
Sinovčić
38. Ninočka
Kljaković Gašpić
Nastavnici/ce stručnih predmeta
geodetske struke
39. Angelina
Dinarina Poljak
40. Ivana
Fredotović
41. Ivana
Denić
42. Marija
Botica
43. Dario
Kopić
Nastavnica politike i gospodarstva
44. Slobodana
Stanić
Stručne suradnice
Marija
Kapović, psihologinja
Dražica
Kekez, knjižničarka
Tehničko osoblje
Danko
Čirjak, Milan Marinović, Branka Prolić, Sadija Bilalić, Zumbreta Bilalić, Snježana Alujević, Gordana Katalinić,
Marina Marinović, Tina Šustić
Administrativno osoblje
Silvana
Karoglan
Lada
Vojković
Računovodstvo
Marija
Tolj
Tajnik
Josip
Kekez
Ravnatelj
Filip
Relja
Bivši i sadašnji učenici o školi
Anto Bojan Jokić – bivši učenik,
apsolvent na Fakultetu građevinarstva, arhitekture i geodezije u Splitu i zaposlenik u Guj Gradnji:
Još u petom
razredu osnovne škole sam odlučio da ću se baviti građevinarstvom, tako da je
upis u Graditeljsko-geodetsku tehničku školu u Splitu bio najlogičniji odabir.
Samim dolaskom na upis, odnos djelatnika sa đacima je govorio o
profesionalnom pristupu škole. Upisao sam smjer građevinski tehničar i tako je
počela i gradnja mene kao tehničara.
Nastavni plan je bio baziran na sve
djelatnosti kojima se možete baviti u građevinarstvu, počevši od organizacije
građenja, proračuna betonskih konstrukcija, izvođenjem hidrotehničkih
konstrukcija… itd.. Dobili smo kompletan paket školskog obrazovanja, koji je
uključivao i nerijetke odlaske na razna gradilišta kako bi uživo vidjeli
gradnju stambenih zgrada, mostova, vodoopskrbnih sustava i sl.. S
djelatnicima škole smo ostvarili dobre odnose, s određenim profesorima su
održani do dan danas.
Znanje
koje sam stekao u srednjoj školi pomoglo mi je u mom daljnjem školovanju na Fakultetu
građevinarstva, arhitekture i geodezije u Splitu, i pronalaženju posla u
profesionalnoj građevinskoj firmi. A najvrjednije što je moja generacija
ponijela iz srednje škole su uspomene na to razdoblje našeg života.
Ivica
Lizatović – bivši učenik, apsolvent na Fakultetu građevinarstva, arhitekture i
geodezije u Splitu, zaposlenik u G.O. “PECIĆ”:
Graditeljsko-geodetska
tehnička škola u Splitu za mene je po mnogočemu bila i ostala posebno mjesto. Kao odličan učenik u svih osam razreda osnovne škole, od
mene se očekivalo da upišem gimnaziju, a moja odluka da upišem usmjerenje građevinskog
tehničara upravo u ovoj školi promatrana
je kao hod linijom manjeg otpora. Odgovorno
tvrdim sada, kao i u trenutku kada sam se sa pedeset i osam bodova upisao u
školu ( max. 60 ), da je to moja najbolja životna odluka.
Graditeljsko-geodetska tehnička škola zaista ima
mnogo toga za ponuditi, uz to što pokriva stanovitu širinu predmetima
koji uključuju praktičnu nastavu,
odlascima na različita gradilišta, pruža cijeli spektar specifičnih znanja i
vještina koje su ključne za uspješno i kvalitetno savladavanje fakultetskog
obrazovanja i uljudno ponašanje u građevinarstvu, ali i u svakodnevnom životu.
Ono što je mene kao učenika ponajviše oduševljavalo bilo je zdravo
okružje i prijateljska atmosfera među učenicima, ali i u odnosima s profesorima
koji su u brojim situacijama pokazivali spremnost pomoći nam u našim problemima
kako za vrijeme srednjoškolskog obrazovanja
tako i za vrijeme petogodišnjeg studiranja na fakultetu.
Ante
Zekan – učenik 1. razreda:
Upisao
sam Graditeljsko- geodetsku tehničku školu jer mi se svi u obitelji bave
graditeljstvom. Dok sam odrastao uvijek sam slušao njihove razgovore te me je
građevinarstvo počelo privlačiti. Kada je došlo vrijeme odluke koju ću školu
upisati nisam se morao misliti. Ova škola daje dobre temelje za daljnje
obrazovanje, građevinarstvo je perspektivno, uvijek će se nešto graditi što
znači da ima posla.
Ivan
Kundid – učenik 1. razreda:
Graditeljsku
školu sam upisao jer me otac potaknuo. Dok smo se vozili gradom pokazivao mi je
zgrade u čijoj gradnji je i on sudjelovao. I ja želim sudjelovati u gradnji
nekog većeg objekta tako da se mogu pohvaliti sudjelovanjem u gradnji takve
zgrade.
Vinko
Duvnjak – učenik 1. razreda:
Ova škola sigurno daje dobre preduvjete za upis i
završetak Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije. Nadam se da ću
jednog dana ostvariti svoj životni cilj, pokazati mojim nasljednicima zgradu
koju sam ja izgradio.
Bruna
Maslov – učenica 2. razreda:
Učenica sam 2. razreda Graditeljsko – geodetske tehničke škole Split te
ovim putem Vam želim priču o našoj školi ispričati na đački način. Konfucije je
rekao: ”Odaberi posao koji voliš i nikad više u životu nećeš morati raditi
niti jedan dan.” No je li uistinu tako i jesmo li krojači svoje sudbine?
Ljubav prema arhitekturi sam naslijedila od mame te odabir srednje
strukovne škole je za mene bio lagan, ali i pomalo rizičan za učenicu koja je
prolazila s odličnim. Moram priznati da su mnogi podcjenjivali moj izbor, ali
sam odlučila slijediti svoje snove i raditi, ali i učiti o onome što me uistinu
čini sretnom. Dolaskom u ovu školu upoznala sam divne ljude, ali i prijatelje
za cijeli život. Na početku sam bila vrlo pesimistična, ali kako je školska
godina odmicala kraju stjecala sam više znanja, a ocjene i atmosfera u
razredu su bili sve bolji i bolji. Moram priznati da sam mislila da će gradivo
koje učimo biti pomalo drugačije i lakše, ali naravno cjelokupno znanje koje su
nam nastavnici prenijeli i sav trud koji smo uložili, isplatili su se na kraju.
Smatram da naša škola iako je strukovna polaže dosta truda kako bi nas
pripremila za ispit državne mature, iako je sadržaj skraćen, gradivo koje
naučimo pruža nam odlično predznanje za daljnje školovanje. I zato svim
neodlučnim djevojčicama i dječacima, toplo preporučujem odabir ove škole jer
osim znanja koje možete steći u svakoj školi, u našoj školi ćete uz odlične
nastavnike, ali i radno osoblje steći znanje koje će vas voditi cijeli život i
oblikovati u prekrasne mlade ljude.
Luka Pajčić – učenik 2. razreda:
Moj otac i djed su građevinari, često sam
slušao njihove razgovore, nisam ih baš dobro razumio, ali s vremenom sam se
počeo sve više zanimati. U sedmom razredu osnovne škole sam se odlučio za
Graditeljsko-geodetsku tehničku školu. Uvijek sam se divio visokim zgradama,
moja želja je izgradnja baš takvih velikih građevina.
Luka Marinić – učenik 2. razreda:
Volim crtati, računati, snalaziti se u
prostoru, volim promatrati građenje neke građevine. Kada se postavilo pitanje
srednje škole odmah sam pomislio na Graditeljsku, pričalo se kako je škola
teška, kako treba puno učiti i crtati. Ja sam ipak ostao vjeran svojim idealima
i svom putu. Škola mi se jako svidjela, okolina, društvo, sve . . Za sada sam uspješan učenik, nadam se da ću
tako i nastaviti.
Anita
Borozan – učenica 4. razreda:
Graditeljsko-geodetsku
školu sam upisala ne poznavajući geodeziju kao struku, jer su mi roditelji, kao
i stariji prijatelji sugerirali da je upišem govoreći kako je poslije stjecanja
zvanja ”geodetski tehničar” vrlo moguće brzo pronaći posao samo sa srednjom
školom posebno zbog tada aktualnih legalizacija. Škola daje vrlo dobre osnove
znanja za kasniji upis na Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije kao
i za ostale tehničke fakultete. Terenska nastava, kao jedan od glavnih dijelova
nastavnog programa, vrlo je zanimljiva i korisna te je nešto što ostale škole
ne nude.
Duje
Pavić – učenik 4. razreda:
Graditeljsku
školu sam upisao jer sam oduvijek volio crtati , a znao sam da se u njoj mnogo
crta što je jedan od glavnih razloga zašto sam upisao ovu školu , mogao sam
upisati i gimnaziju ali nisam htio jer
sam se želio upoznati sa graditeljskom strukom i nisam zažalio. Škola ima tri
strukovna smjera bila mi je velika dvojba koji smjer upisati, htio sam upisati
za arhitektonskog tehničara ali sam se ipak odlučio za građevinskog i sad znam
da sam donio pravu odluku jer mnogi podcjenjuju ovaj smjer a zapravo je mnogo
zanimljiviji nego što se misli. Škola organizira i terensku nastavu kao što je
posjet nekim gradilištima da se upoznamo kako to sve zapravo izgleda u praksi
što dođe kao jedno novo iskustvo. Ove godine idem na pripreme za maturu koje
škola organizira , ova škola vam daje jedno veliko znanje koje će vam mnogo pomoći ako se odlučite za Fakultet
građevinarstva, arhitekture i geodezije , ali i za druge fakultete. Svugdje
treba učiti pa tako i u ovoj školi ali na kraju trud se svakako isplati.
Zašto upisati Graditeljsko-geodetsku tehničku školu?
· škola smo u primjerenom okruženju
· nulta tolerancija nasilja
· stjecanje opće kulture
· usvajanje kvalitetnog poznavanja
struke
· moguće uključivanje na tržište rada
odmah nakon srednje škole
· kvalitetna priprema za polaganje
državne mature
· nastavak školovanja na visokim
učilištima