Ovogodišnji,
27. međunarodni sajam GAST na kojem je svoje proizvode i usluge promoviralo više
od 300 izlagača, suizlagača i brendova iz šest zemalja, prema svim gospodarskim
i statističkim pokazateljima još je jednom, kvalitetom svojih izložaka i
bogatim stručnim programom, potvrdio status vodećeg regionalnog sajma koji
okuplja sve najbolje od gastronomije, vinarstva i turizma, kao i tvrtke iz
područja ugostiteljstva i opremanja prostora u funkciji turizma.
Po prvi put ove godine,
sajam GAST održavao se na novoj lokaciji, u Športskom centru Gripe u Splitu od
08. do 11. ožujka i kroz sva četiri sajamska dana nudio je bezbroj poslovnih prilika te
zabilježio velik broj sklopljenih poslova, stručnih programa i edukacija kao i
brojne degustacije i prezentacije. Tu u
prvom redu ističemo dvije konferencije posvećene turizmu – “Turizam u
fokusu” i “Kako (p)ostati održivi Dalmatia Green iznajmljivač?”
te humanitarnu reviju i promociju plavog koktela “Ja mogu sve” višestruko
nagrađivanog barmena Jure Vojkovića kao
potporu kampanji #autizam 365. Mlade kuharske nade by Tommy, odnosno učenici
Turističko-ugostiteljske škole Split kuhali su pod mentorstvom chefa FabricijaVežnavera,
jednog od najpoznatijih hrvatskih kuhara i kuharom 2021. godine prema izboru
Gault&Millau Croatia. Među mnoštvom zanimljivosti, ističemo da se na sajmu
GAST 2023 mogao kušati najbolji sladoled na svijetu, pivo s okusom kave, koktel
od kave i još brojni inovativni gastronomski i turistički proizvodi koji su na sajmu imali
svoju premijeru.
A sajamsku premijeru imala je i nova linija stolica
tvrtke Creative Design, partnera sajma GAST 2023 čiji je predsjednik uprave
Stipan Grubišić izrazio zadovoljstvo nastupom i ostvarenim poslovnim
rezultatima.
–
Zadovoljni smo posjetom. Ovo je bio za nas uistinu rekordan sajam po broju
upita i sklopljenih poslova. Prvi posao sklopili smo već u prvih pola sata nakon
otvorenja sajma. Zabilježili smo dobre reakcije na novitete koje smo izložili
na sajmu, a koji se odnose na polipropilenske, aluminijske i pletene stolice i
ljuljačke, istaknuo je Grubišić.
Iznimno zadovoljni brojem sklopljenih poslova su u tvrtki
DotYourSpot, poznatom hrvatskom starup-u
koja ugostiteljima nudi zanimljiva i inovativna rješenja i olakšava
svakodnevnicu i privlači goste poput digitalnog cjenika kojeg posjetitelji restorana
učitavaju putem QR koda.
– Prvi put smo samostalno na sajmu GAST i više smo nego
zadovoljni. Dobro je krenulo od prvog dana kad je interes za naš proizvod
pokazalo više od 15 ugostiteljskih objekata. Drugi dan čak nešto više od toga,
a treći dan smo ugovorili više od 30 objekata!
Sve skupa s upitima, na sajmu smo sklopili poslove sa čak 100-tinjak ugostiteljskih
objekata! Dolazak nam se višestruko isplatio, kratko je kazao Zlatko Kovačić,
jedan od osnivača DotYoutSpota.
Sudeći
prema reakcijama izlagača i posjetitelja, čeka nas još jedna uspješna
turistička sezona!