Jedan od partnera je Lučka uprava Šibenik, koja je osnovana radi upravljanja, gradnje i korištenja luke Šibenik otvorene za međunarodni javni promet, a prema veličini i značaju proglašena je lukom od osobitog međunarodnog gospodarskog interesa za Republiku Hrvatsku.
- FRAMESPORT prihvaća ovaj izazov i preuzima na sebe akciju za razvoj malih luka i njihovih zaleđa u području obuhvaćenom Programom Italija-Hrvatska, putem strategija koje podrazumijevaju implementaciju novih poslovnih modela radi unapređenja postojećih resursa, kao i poboljšanje kompetitivnosti i djelotvornosti, što će pružiti nove instrumente talijanskim i hrvatskim lukama i drugim djelatnostima povezanim s njima.”
Projekt obuhvaća realizaciju pilot aktivnosti na svim lokacijama na kojima su prisutni projektni partneri, odnosno u svim jadranskim talijanskim regijama i gotovo svim hrvatskim županijama koje imaju izlaz na more.
Projekt uključuje različite aktivnosti koje su istovremeno i povezane, a tiču se specifičnih tema kao što su povezivost, okoliš i inovacija te za cilj imaju testirati nova rješenja za postojeće probleme i uputiti male luke u pravcu održivog razvoja.
Na osnovu ovih instrumenata, projektom se želi stvoriti strateški okvir koji će pružiti novi impuls manjim pomorskim čvorištima duž jadranskih obala i time obnoviti njihov značaj kao ekonomskih pokretača uključenih teritorija.
Lučka uprava Šibenik je planirala pilot aktivnosti kojima je cilj poboljšanje sigurnost plovidbe i smanjenje onečišćenja mora.
Projekt se sastoji od dva elementa:
1. Studija o alternativnim načinima priveza za brodove (ro-ro i cruiseri) i opskrbi električnom energijom ro-ro brodova: studija će definirati mogućnosti primjene alternativnih metoda priveza za brodove kako bi se povećala razina operativnosti i sigurnosti u šibenskoj luci. Nadalje, studija će analizirati i opisati mogućnosti uvođenja ro-ro usluga na otoke šibenskog arhipelaga pomoću brodova na električni pogon. Potrebno je analizirati mogućnosti i potrebne korake implementacije korištenja alternativnih goriva koja imaju manji utjecaj na okoliš i osiguravaju održivost. Studija je prvi korak i osnova za buduća ulaganja i primjenu ovih tehnologija.