- On vrijeđa sve i svakoga. Služi se rječnikom kojeg bi zavidan bio Željko Kerum. Drago mi je, ipak, da se to događa da bi građani Splita mogli sve to vidjeti i ocijeniti. Maskira se potpuna nekompetencija, potkapacitiranost za upravljanje gradom, a to je najvažnije u ovoj priči. Skrivanje iza skandala otkriva pravu narav i problem - rekao je Đogaš.
Komentirao je tako izjavu kandidata Centra koji je nešto ranije pozvao Splićanke i Splićane da iduće nedjelje izađu na izvanredne izbore i da "grad više nikada ne vrati u ruke mafijaša, lopova i kriminalaca", a koji bi, kako je rekao, "grad prodali za jednu terasu".
U društvu Andre Krstulovića Opare obećao je novu biciklističku infrastrukturu.
- Zbog politikantstva i političke paralize grada u godinu dana nije napravljen niti jedan metar novih biciklističkih staza, iako su bile obećane. Puljak je pred prošle izbore obećavao da će u svojem mandatu realizirati barem pet projekata novih biciklističkih staza - Poljička, ulica Domovinskog rata, kod Trstenika, lungomare do Stobreča, od Stobreča prema Lovrincu. Obećali su cijeli prsten biciklističkih staza oko Splita. No, to nije uključio u proračun, u njemu je ravno nula kuna za razvoj staza. To najbolje govori o sposobnosti i stvarnim namjerama bivše vlasti, ali ćemo srećom to promijeniti - rekao je Đogaš te naglasio da će u suradnji s Hrvatskim cestama i svim zainteresiranima, dovršiti najavljene projekte.
Pritom je posebno naglasio da će inzistirati na izgradnji dodatne
studentske biciklističke staze koja povezuje kampus na Splitu 3 s studentskim
domom na Spinutu.
Krstulović Opara je baš 2019. godine u pogon pustio prvi sustav bicikala. Već nakon prve godine od pokretanja projekta su korisnici ove usluge, njih 11 tisuća, od čega su 80 posto upravo Splićani odvozili osam krugova oko zemaljske kugle te imali 22 tisuće unajmljenih sati. Split može postati biciklistički grad, ali samo ako prestane gubiti vrijeme na politikanstva i svađe, poručio je bivši gradonačelnik iz redova HDZ-a.