Strukovni sindikat pomoraca Jadrolinije održao je izvanrednu sjednicu Izvršnog odbora na kojoj je odlučeno kako će se zatražiti smjena direktora Jadrolinije Davida Sopte.
-Posljednjom javnom objavom člana Nadzornog odbora Jadrolinije od 14. travnja 2024., a koji je bolje upoznat s kompletnom situacijom u Društvu Jadrolinija, očekujemo kako smo i najavili; ostavku predsjednika Uprave Društva Jadrolinije, gosp. Davida Sopte.
Nakon četiri mjeseca boravka broda Oliver u remontnom brodogradilištu, predsjednik Uprave je imao sve relevantne činjenice od strane Tehničke službe, Časnika sigurnosti i Kadrovske službe, da brod nije spreman za preuzimanje linije. Potvrdio inspekcijski pregled broda od strane lučke kapetanije. Sve navedene službe sukladno sistematizaciji radnih mjesta u Društvu Jadrolinija, odgovaraju direktno predsjedniku Uprave.
Radilo se, dakle, o još jednom propalom pokušaju Predsjednika Uprave da stvarno stanje u Društvu, a sve u svrhu vlastite promidžbe, o čemu Strukovni sindikat pomoraca Jadrolinije konstantno upozorava, prekrije i to nauštrb tehničke ispravnosti brodova, koja na kraju utječe na samu sigurnost putnika, što je u konačnici najbitnije, a evidentno je i ovaj put izostalo.
Kupnjom STARIH i NESIGURNIH brodova u kojih se onda gotovo ništa ili malo ulaže što pokazuje gore navedeni primjer broda Oliver, koji, ponavljamo, četiri mjeseca boravi u remontnom brodogradilištu, bez obzira što linija koju bi isti trebao održavati, vapi za novim brodom (kao i ine druge koje održavamo), Jadrolinija na čelu s ovim predsjednikom Uprave, pokazuje pravo lice i smjernice na koji način zapravo obnavlja flotu, stoji u pismu Strukovnog sindikata pomoraca Jadrolinije.
– Oliver je definitivno točka na “i”. Sama ta činjenica da je ovaj brod 4 mjeseca u škveru umjesto da održava liniju, dovoljna je. Pa brod je od 11. prosinca u remontnom brodogradilištu, a prije toga je bio u Grčkoj nekoliko dana. Nije se apsolutno ništa napravilo! – kazao je za Morski HR Ivan Srzentić, predsjednik strukovnog sindikata Jadrolinije, a u prilogu je objavljena i objava radnika, predstavnika radnika iz tehničke službe u Nadzornom odboru, Nediljka Bulića koji spominje i nedavne otkaze u Jadroliniji.
Osim ovog broda, potvrdio je i da je brod Korčula već dugo u škveru i ne održava svoju redovitu liniju. Postavili smo i pitanje, jesu li Srzentiću poznati otkazi zbog nepuštanja Olivera u plovidbu?
– Ne, takvi otkazi mi nisu poznati. Čuo sam, doduše, o ostavkama od strane ljudi iz tehničke službe. Radi se samo o nastavku loše politike Jadrolinije – odgovorio je.
Prenosimo i komentar s društvenih mreža o navodnim razlozima neisplovljavanja Olivera, te smjenama inspektora u Jadroliniji kojeg, do zaključenja ovog članka nismo mogli potvrditi. O ovome smo poslali upit u Jadroliniju i odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo. Podsjetimo, odgovor o pravim razlozima i tehničkim problemima zbog kojih Oliver još nije zaplovio, još nismo dobili, a upit smo Ministarstvu mora poslali prije tri dana.

– Izvršni odbor sindikata u ponedjeljak 15.travnja, 2024. pismeno i argumentirano zatražit će razrješenje predsjednika Uprave Društva Jadrolinije od Skupštine Društva i Nadzornog odbora, a sve u interesu opstojnosti i kvalitetnog daljnjeg razvoja Jadrolinije. Poštovani pomorci i radnici Jadrolinije, situacija je krajnje ozbiljna, što ćemo potkrijepiti sa činjenicama.

– Odluka užeg vodstva Strukovnog sindikata pomoraca Jadrolinije donesena je razumno, racionalno i jednoglasno. Na istu neće i ne može nitko utjecati – bilo kakav pokušaj opstruiranja od strane poslodavca koji smo doživjeli nebrojeno puta, smatrat ćemo dodatnim dokazom da smo na pravom putu – poručuju sindikalisti Ivan Srzentić (predsjednik), Robert Skoblar i Ivica Gobin.