Na televizijskim ekranima uskoro ćemo gledati nove priče serijala Susjedi. U trećoj sezoni najpoznatijeg reklamnog „sitcoma“ vraćamo se u srce najšarmantnije kvartovske trgovine, gdje svaki red nosi zanimljive priče, a blagajne ispisuju potencijalne romanse. Serijal koji je izmamio više od 1200 osmijeha, ovoga puta donosi nove kvartovske avanture svima omiljenih susjeda
Maje Šuput, Marijane Batinić, Gorana Bogdana, Nadie Cvitanović, Mladena
Kovačića i Petre Kraljev. No, u kvartu su se pojavila i nova lica pa će se već
uhodanoj ekipi pridružiti dječja glumačka zvijezda Katja Matković i glumica Jasna
Malec Utrobičić.
Serijalom “Susjedi”, Studenac nastavlja tradiciju donošenja osmijeha na lica
građana, ali i snažno naglašava svoju ključnu misiju: biti više od trgovine, biti
susjedom koji je uvijek tu za svoje kupce, u svakom trenutku, za sve što im je
potrebno, neovisno o tome radi li se o sitnom ili bitnom, susjedom koji im prvi padne
na pamet kada se izgovori rečenica “idem skoknuti po”. Inspirirani stvarnim životnim
situacijama, svakodnevnim potrebama kupaca i autentičnim iskustvima, “Susjedi”
oživljavaju duh zajedništva koji Studenac sustavno promiče. Naime, svakodnevni
susreti u Studencu postaju prilike za stvaranje novih priča, bilo razmjenom osmijeha i
razgovorom s prodavačima i kupcima, bilo kroz opuštenu kupovinu koju pruža
aplikacija “Moj Studenac”.
U skladu s time, u novoj će sezoni gledatelji će napokon saznati hoće li se simpatija
između Gorana Bogdana i blagajnice Petre razviti u romansu, kako užurbana jutra
utječu na kupovinu Maje Šuput, kako zvuči kada zapjeva Marijana Batinić te koliko je
snažna mentalna povezanost Mare i Ivana prilikom prisjećanja točnih namirnica. Uz
sve to, Katja i Jasna će dokazati kako je aplikacija „Moj Studenac“ toliko jednostavna
da je kao od šale koriste i umirovljenici.
– Koliko nam je bitan kupac, ne trebamo posebno naglašavati. Trudimo li se dovoljno
da ispunimo očekivanja i da iskustvo kupovine bude besprijekorno, trudimo, ali smo i
svjesni kako ima prostora za biti još boljim. Dok mi radimo na tome da vaša želja
bude naša zapovijed, nadamo se da ćete se prepoznati u svakodnevnim situacijama
koje iznosimo u novom serijalu te da vas hoćemo i malo nasmijati. Slogan ‘I sitno i
bitno’, zajedno s pozivom ‘Skokni u Studenac’, odražava našu predanost da
postanemo i više od ‘samo’ trgovine, da budemo susjed na kojeg se naši kupci u svakome trenutku mogu osloniti. Serijal ‘Susjedi’ plod je te iste filozofije, nastao iz
sinergije vrhunskih ideja talentiranih kreativaca; od naše agencije, naših zaposlenika,
samih aktera, ali i povratne informacije upravo naših kupaca. Sve je to satkano u
nove epizode koje kreću s emitiranjem ovaj tjedan Njegovu kvalitetu prepoznala je i
struka pa su sve epizode prošlogodišnje sezone ušle u finale natjecanja IdejaX 2024. On je spoj zabavnog sadržaja i ključnih poruka o važnosti duboke povezanosti
s kupcima temeljenim na povjerenju, istaknula je Miranda Mladin, direktorica
marketinga u Studenac d.o.o.
“Susjedi” su nastali pod ravnanjem renomiranog redatelja Miše Terzića koji je na
poseban način svakodnevicu kvartovskog života uspješno transformirao u priče koje
odzvanjaju originalnošću, toplinom i humorom. Za vrhunsku sliku zaslužan je Sanjin
Kaštelan, a da se nova sezona prožme pjesmom i plesom pobrinuo se poznati
skladatelj i producent Tomislav Mrduljaš. Zahvaljujući suradnji s produkcijskom
kućom Bunker, koja iza sebe ima impresivan portfolio, upotpunjen je kreativni tim koji
je omogućio da “Susjedi” opravdaju ulogu najkvalitetnijeg reklamnog “sitcoma” na
regionalnom tržištu.