Na cesti dva kilometra prije Stona uočene su grbe i
deformacije. U Hrvatskim cestama s problemom su upoznati te kažu da izvođač
priprema postupak sanacije.
Iz Hrvatskih cesta navode da je došlo do bubrenja tla
ispod kolničke konstrukcije, a što je uzrokovalo izdizanje asfaltnih slojeva na
dva mjesta. Uzrok tome je prodor vode koja prolazi stjenskim rasjedom u
glinovitom materijalu, te ispod kolničke konstrukcije na otprilike 3 metra
ispod temeljnog tla, prenosi Libero portal.
Izvođač je izvršio ispitivanje radarom na lokaciji te
je isto ukazalo na stjenovito tlo, s proslojkom koji je gotovo u potpunosti pod
vodom. Ovakva pojava nije učestala te Izvođač priprema postupak sanacije koji
bi uključio u prvom koraku drenažu problematičnog dijela tla, a zatim i zamjenu
deformiranog dijela kolničke konstrukcije.
Navode da garanciju još nisu aktivirali jer to nije
potrebno.
Prometni stručnjak Željko Marušić kaže da su kritike
preuveličane. On smatra da je izvedba Pelješkog mosta i brze ceste preko
Pelješca kvalitetna, a problem s neravnomjernošću razine asfaltne površine
mjestimično je posljedica nepreciznosti u izradi, a ne dotrajavana.