Article

//www.dalmacijanews.hr/files/5ec906ce6f2ab84f398b4603/80
Foto: Privatni album

Bivša supruga Igora Štimca: 'Nemojte ljudi suditi, nemojte ogovarati, pustite karme i bumerange'

'Sve u svemu, baš smo šareni, ali dajemo sve od sebe da smo tu jedni za druge i kad je teško i tužno', napisala je

Slikarica Suzana Žunić Milačić, bivša supruga Igora Štimca osvrnula se na činjenicu da je policija prijavila njihovog sina za obiteljsko nasilje. 

Njezin status prenosimo u cijelosti:

- Možda griješim, možda ne, alI imam potrebu podijeliti neke lipe slike naše prošlosti, a i sadašnjosti. Kako da krenem? Mi smo šarena i šašava obitelj, malo smo se proširili s Dadom i Lanom, također i s malim Ivanom i Nikom. Mogu vam reći, prošli smo puno toga, od razvoda, do dječjih tuga i trauma koje su proizašle iz toga, ali i do zacijeljena rana, kod nekog više, kod nekog manje, ali smo ostali obitelj. Nemojte ljudi suditi, nemojte ogovarati, pustite karme i bumerange... 

Dječje rane su najteže rane, nema te igle i konca koji to može na brzinu sašiti. Dug je proces, a mi smo tu, na korak. Moja obitelj je i Dado, i moja djeca, i Igor i njegova djeca, i nema ništa ljepše kad svi sjedimo za istim stolom. Rješavamo naše brige i probleme. Ima ih ponekad, ali izvesti obitelj i djecu na pravi put nije nekad lako. Uvijek se treba boriti, a i praštati i voljeti. Moja djeca imaju najboljeg i najstrpljivijeg oca na svijetu. Igora! Da, Igora, nemojte se čuditi. On im je podrška i prijatelj, katica za sve, uvijek dostupan, pun razumijevanja za njihove želje i probleme. Imaju i drugog 'oca' - prijatelja, Dadu, našu omiljenu tampon zonu i rame za plakanje (Dado skidam kapu). Imaju i Lanu za ženske razgovore, i dva mala brata, koje obožavaju.

Sve u svemu, baš smo šareni, ali dajemo sve od sebe da smo tu jedni za druge i kad je teško i tužno. Stvari se dogode, ne znaš ni kako se dese. Nekad krene loše, nisi ni svjestan da je negdje neka rana proradila, misliš nije, ali eto je, ne najavi se. Ali opet, iz ovoga ćemo izaći jači nego prije, vjerujte mi. Igore i Luka, oboje vas volimo, i znamo i znate da se volite, sve će ovo proći. Iza kiše dođe uvijek sunce, a vi, moji Facebook prijatelji, i ostali, hvala vam na brizi i podršci, brinite se za djecu, volite ih. A vi novinari, prenesite ljubav iz ovog posta, i 'kopi pejstajte' ga u milijun primjeraka jer može pomoći još kome. Bar tako ja mislim. Volim vas svih. Peace - poručila je.

hr Sat May 23 2020 13:20:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5e0623ef29111ca3458b4586/80
Foto: HL

Sretni listić uplaćen preko interneta: Netko je u Hrvatskoj u igri Bingo 39 osvojio više od 400 tisuća kuna!

Dobitni listić je uplaćen na internetu

U večerašnjem izvlačenju 03. kola TV Binga, u igri Bingo 15 od 90 pogođen je BINGO 39 od 421.184,05 kuna. Dobitni listić je uplaćen na internetu.

Sljedećeg ponedjeljka igramo za Superbingo  24 od 75 od 1.000.000,00 kn, Bingo plus 7 je 2.000.000,00 kn, a Superbingo 15 od 90 iznosi 10.800.000,00 kn!


hr Mon Jan 18 2021 20:03:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/6005d9f16f52df72a58b468c/80
Foto: HTZ

"Croatia Full of New Beginnings": HTZ ima novu kampanju za hrvatski turizam

Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021

Cilj kampanje je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini. Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta, odnosno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.

- I ovom kampanjom primarni cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima. Predstavljanjem manje istraženih lokacija i zanimljivih prijedloga za planiranje odmora u našoj zemlji želimo inspirirati naše pratitelje i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja, odnosno destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti, čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja. - istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se u 2021. godini očekuju bolji turistički rezultati u odnosu na 2020. te zadržavanje pozicije naše zemlje kao jedne od vodećih destinacija Mediterana. 

Kampanja će se provoditi putem vizuala manje poznatih hrvatskih odredišta, uz kratke i zanimljive priče koje mogu poslužiti kao prijedlozi što posjetiti, kušati i kako provesti odmor u Hrvatskoj, a u fokusu će biti proizvodi poput eno gastronomije, prirodnih ljepota, pješačkih staza, nautike i dr. Uz postavljanje atraktivnih i zanimljivih vizuala na Facebooku, Instagramu, Pinterestu i Twitteru, na TikToku će se postavljati kratki video materijali s najljepšim kadrovima hrvatskih destinacija.

- Krajem mjeseca kreće i zasebna kampanja koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao sigurne turističke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih „sigurnosnih“ videa. Isto tako, prije plasiranja intenzivnih pozivnih marketinških kampanji s kojima krećemo od proljeća, u veljači  pokrećemo i posebnu promotivnu kampanju namijenjenu digitalnim nomadima s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske. - poručio je Staničić.

hr Mon Jan 18 2021 19:57:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/588cf5761eea8fcd3a8b4570/80
Foto: Pixabay

Danas je najdepresivniji dan u godini

Svoju formulu za najdepresivniji dan svijetu je 2005. godine predstavio profesor Cliff Arnall sa Sveučilišta u Cardiffu
Osjećate se loše? Depresivni ste? Ništa čudno jer upravo danas je najdepresivniji dan u godini.

Danas je treći ponedjeljak u siječnju i upravo taj dan je 2005. godine određen kao najdepresivniji u godini. Pitate se koji su faktori koji utječu na to?! E pa, to je činjenica da su božićni blagdani za nama (ostala su tek sjećanja na blagdansku čaroliju i minus na računu), vani je prehladno pa su mnogi zarobljeni u svoju četiri zida, a do ljeta još ima... ako tome još pridodate činjenicu da mnogi odustanu od svojih novogodišnjih odluka, eto vam razloga za loše raspoloženje.

Svoju formulu za najdepresivniji dan svijetu je 2005. godine predstavio profesor Cliff Arnall sa Sveučilišta u Cardiffu, a dan je u svijetu poznat kad Blue Monday. A da nije šala, dokaz su pojedine britanske trgovine koje svojim kupcima nude besplatno voće, samo da bi im ovaj dan prošao što bezbrižnije. 

Inače, siječanj je mjesec kada se najveći broj ljudi odluči razvesti i kada na društvenim mrežama osvane najveći broj nesretnih poruka. Nikakvo čudo da je baš dan u ovom mjesecu ponio titulu najdepresivnijeg.
hr Mon Jan 18 2021 18:49:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/600427686f52df71a58b459d/80

"Zaigraj se dijete": Čarobnjak Willy objavio novu pjesmu i spot

Najbolji mogući način pronašli smo preko nove pjesme "Zaigraj se dijete" u kojoj smo ljubomorni na svu djecu ove planete. - kazali su
Imotski glazbenici koje stoje iza imena "Čarobnjak Willy" objavili su novu pjesmu. 

- Kako je Willy shvatio da je odrastanje zamka, uradili smo sve da se ponovno vratimo u djetinjstvo.

Najbolji mogući način pronašli smo preko nove pjesme "Zaigraj se dijete" u kojoj smo ljubomorni na svu djecu ove planete. - kazali su. 

Spoj glazbe, teksta i videa vraća nas u neka bolja vremena.

Glazbu potpisuju Branimir Jonjić i Ante Žužul, a tekst Luka Žužul.

Pogledajte video:




hr Sun Jan 17 2021 13:03:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .