SVJETSKI, A NAŠE: Pogledajte Anu Uršulu Najev u novoj kampanji za parfem Vrtirepka!

“Svugdi ti se manta, a ovdi bistri” – riječi su to Vrtirepke iz kultne serije “Prosjaci i sinovi”. Djevojke  koja je beskrajno voljela svoj rodni kraj i cijelog života žudjela za njim negdje u tuđini. A onda kada  se vratila, ponovno se u njoj probudila ljepota života i osjećaj svega onoga što joj je nedostajalo.  Miris vriska, misečina, i sva ljepota koju u sebi nosi imotski kraj. Upravo ta Vrtirepka, inspirirala je  autoricu već poznatih parfema “Nusha&Mattan” da u svoju parfemsku kolekciju obogati još jednim  posebnim mirisom, a upravo taj parfem nosi naziv “Vrtirepka”. 

Ideja se razvila nakon što su parfemi Nusha i Mattan već postali popularni u Hrvatskoj, ali i širom  granica Lijepe Naše, pa se autorica brenda Višnja Žužul odlučila za još jedan mirisni pothvat.  

– Dugo sam vremena razmišljala kako moram napraviti parfem Vrtirepka. Htjela sam da ona bude  izuzetno posebna, drugačija i da predivno miriše. Brinula sam o svakoj mirisnoj noti, izgledu  bočice i kutijice jer sam željela da izgleda suvremeno i moderno. A unutra je i posebna poruka  kada otvorite kutijicu – ‘svugdi ti se manta, a ovdi bistri’ jer ne želim da se zaboravi taj dio  našeg tradicionalnog kojeg nosimo u sebi bez obzira gdje god se nalazi jer kući je najljepše – rekla je autorica parfema Višnja Žužul. 

Parfem Vrtirepka pripada u cvjetno-puderaste parfeme. Po mirisu je senzualan, ženstven i  zavodljiv. U gornjim notama osjete se mirisi kruške i crne ribizle dok su srednje note  iris, jasmin, cvijet naranče. Bazne note parfema su vanilija, slatke praline, pačuli, mahune  tonke.  

Zaštitno lice nove parfemske kampanje za Vrtirepku je mlada i talentirana glumica Ana Uršula Najev, koju trenutno možete gledati u popularnoj seriji “Kumovi”. Uršula je s velikim  zadovoljstvom prihvatila biti zaštitno lice parfema jer kaže kako joj se sviđa spoj modernog i  tradicionalnog te što se radi o kvalitetnom hrvatskom proizvodu.

– I sama sam ljubiteljica parfema, a ova priča izuzetno mi se svidjela i s radošću sam ju  prihvatila. Vrtirepka je predivan miris, rekla bih mladenački i zavodljiv. Sviđa mi se spoj  modernosti i tradicije priče o Vrtirepki koja simbolizira mladost, žudnju i ljubav prema rodnom kraju. Zadovoljstvo mi je bilo snimati kampanju na mjestu gdje je snimana naša kultna serija  prema čijim motivima se i rodila cijela ideja i drago mi je što sam dio iste – kazala je glumica. 

Kampanja za parfem Vrtirepka snimana je u Medovom Docu, gdje se snimala i sama serija “Prosjaci  i sinovi”. U predivnom i romantičnom ambijentu kuće koja je nekada bila kuća Don Pavla, a danas  je uređeni prostor koji se izuzetno uklopio u cijelu kampanju.  

Osim toga, kadrovi su snimani ispred Vrtirepkinog bunara kako bi se dodatno začinila ova  moderno-tradicionalna parfemska priča.  

Fotografije potpisuje mladi fotograf Ivan Gudić, dok je za video zadužen Marijan Ilić.  Za stajling se pak pobrinuo splitski dizajner Arileo.  

Parfem Vrtirepka dostupan je na web shopu brenda nushamattan.hr kao i na Instagram i Facebook profilu. 

POSLJEDNJE DODANO: