Boraveći u Splitu ministar turizma Darko Lorencin je najavio da što se
tiče nadolazeće sezone postoje razlozi za optimizam, ali oprezni. Naglasio
je i kako je Splitsko-dalmatinska županija postala druga destinacija po
broju noćenja, a Split brend kojeg tržište sve više prepoznaje.
Prema brojkama prva četiri mjeseca ove godine Joško Stella, direktor
Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije pak jasno poručuje
da se očekuje rekordna sezona.
– Od siječnja do travnja
zabilježili smo 15 posto više dolazaka i 18 posto više noćenja u odnosu
na isti period lani, odnosno 339 tisuća noćenja i 113 tisuća dolazaka.
Travanj je u svakom segmentu bio rekordan i zabilježili smo 25 posto
više noćenja i 30 posto dolazaka više u odnosu na prošlogodišnji – kaže Stella.
Gosti iz Njemačke, Koreje, Italije i Skandinavije su u konstantnom porastu.Rezultati
nisu došli slučajno što se tiče županijske turističke organizacije, s
obzirom na ulaganje u promocije, edukacije i brojne seminare koje je
Stella inicirao.
Prošle godine dok je javnost bila bombardirana o smanjenjom ulasku
automobila u Hrvatsku u žiži sezone i širio se pesimizam upravo je
Stella argumentirano i opet brojkama demantirao sve takve navode.
Najavio je rekordnu sezonu Splitsko-dalmatinske županije i bio u pravu.
Kad se radi cijelu godinu i ulaže, poručuje, nema straha za rezultat. Predsezona je već rekordna.