Article

//www.dalmacijanews.hr/files/609d62916f52df136f8b4575/80

Otputujte u prošlost: Aplikacija antičkog Zadra dostupna je na Google Play trgovini

Virtualni prozor je idealno rješenje za posjetitelje koji sa sobom ne žele nositi nezgrapne i teške VR naočale, ali žele imati prošireno iskustvo s lokacije.
Nakon uspješne digitalizacije renesansnog Dubrovnika koji je postao pristupačan turistički proizvod - od sada, svi Zadrani, kao i posjetitelji grada, u prilici su otputovati u prošlost kroz interaktivno mobilno iskustvo uz edukativno-zabavni narativ. Antička Jadera je digitalizirana i pretvorena u interaktivnu aplikaciju, zahvaljujući kreativnom radu agencije MediaUp!

Bez obzira putujete li u Zadar sa druge strane svijeta pa želite naučiti o njegovoj povijesti ili ste na licu mjesta i želite interaktivni dodatak svom razgledavanju; ili ste pak entuzijast otvoren za inovativne alate pripovijedanja - aplikacija Jader Anno CCXXI., preoblikovat će vaš doživljaj Zadra.

Aplikacija je dostupna na LINKU.



”Prošle godine započela je suradnja sa gosp. Stipanom Ujdurom, čije sam 3D rekonstrukcije hrvatskih gradova prepoznao, i odlučio uklopiti u mobilnu aplikaciju na kojoj sam tada radio. Došao sam na ideju pokretanja franšize “Virtual Window” (u doslovnom prijevodu: virtualni prozor), sa željom da ispričam priču o Hrvatskoj na dosad neviđen način - oživljavanjem zaboravljenih lokaliteta i kulturne baštine kroz virtualno iskustvo dostupno svima na pametnim uređajima!

S obzirom da Stipan stvara iznimne i vjerodostojne 3D rekonstrukcije, koristeći se dostupnim povijesnim podacima, ja sam mu predložio da krenemo s izradom Zadra. Prvotnu suradnju, započeli smo korištenjem Stipanovog 3D modela Dubrovnika za razvoj aplikacije Dubrovnik Anno 1667 (također dostupna u Google Play trgovini), a nastavili sa Zadrom. Nadamo se da će ova priča biti prepoznata, i da ćemo u skoroj budućnosti i imati priliku nastaviti i s drugim prekrasnim hrvatskim gradovima. U ožujku svi zainteresirani su imali priliku vidjeti gotov model Jadere u Stipanovoj animaciji, a sada imaju priliku i virtualno se prošetati scenama antičkog grada", kaže Frane Bilić.

Preuzimanjem aplikacije Jader Anno CCXXI., otvara vam se prozor u antičko doba Zadra; prozor u njegove bedeme, ulice, forum i manje trgove, amfiteatar, aquadukt, kao i javno rimsko kupatilo - “terme”. Po prvi puta možete krenuti u samostalni virtualni obilazak Jadera, uz vrlo intuitivno aplikaciju i korisničko sučelje prilagođeno svim uzrastima

Virtualni prozor je idealno rješenje za posjetitelje koji sa sobom ne žele nositi nezgrapne i teške VR naočale, ali žele imati prošireno iskustvo s lokacije. Aplikacija pretvara pametni uređaj u doslovni virtualni prozor, kojeg korisnik ne mora nositi na glavi; ali ako to baš želi - ima i opciju spajanja na VR naočale, koju može pokrenuti unutar aplikacije. S vremenom će aplikacija biti nadograđivana i dobiti proširenja koja bi trebala omogućiti istraživanje pojedinih 3D modela zasebno.

 “U konačnici, sve ovisi o prihvaćenosti proizvoda i povratnim reakcijama korisnika koje dobijemo. Želimo da cijena preuzimanja aplikacije bude prihvatljiva svima, te da proizvod približimo širokoj publici - kako stanovnicima Zadra, tako i posjetiteljima, ali i zaposlenima u turizmu.

Cijena aplikacije bit će fleksibilna: s početnom promotivnom cijenom od 21.00 kn (s uključenim PDV-om) u periodu do 01.06.2021., kako bi izašli u susret domaćim entuzijastima i posjetiteljima; dok će cijena u sezoni biti nešto viša. Danas više nikome nije strano platiti za nešto digitalnim i mobilnim putem, a preko Google Play trgovine, plaćanje je jednostavno i sigurno", kaže voditeljica prodaje Valentina Petković.

 “VR i slični alati s kojima radimo su suvremeni medij koji nudi velike mogućnosti - pogotovo u turizmu i marketingu. U MediaUp-u vjerujemo da turist obično “kupuje” iskustvo, a ne proizvod, jer je zapravo baš to ono što pamti, i ono o čemu priča. Virtualni prozor upravo zato dolazi kao izvrsno rješenje, jer korisniku pruža potpuno novo iskustvo tijekom putovanja, a koje mu ostaje na pametnom uređaju i nakon putovanja, kao trajni digitalni proizvod! Vjerujemo da Hrvatska kao turistička destinacija, prepoznata među globalnom publikom kao autentična i povijesno zanimljiva, upravo treba ovakve alate i brending strategiju na nacionalnoj razini, kako bi uspješno ispričala svoju priču i podijelila svoje posebnosti sa svima koji to žele čuti , ali i doživjeti - nalazili se oni na zadarskom forumu ili u New York-u.”  - Valentina Petković, voditeljica prodaje
hr Thu May 13 2021 19:18:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/60b7eff46f52df22968b45b4/80

Ovog vikenda počastite se dobrom divljači ili domaćom pekom u restoranu Rus!

U bogatoj ponudi restorana Rus svatko može pronaći nešto što mu odgovara
Počastite se ovog vikenda u restoranu Rus u Žrnovnici. Nude se domaći specijaliteti po povoljnim cijenama. 

Tako je na meniju divljač s njokama za 60 kuna, te domaća peka s krumpirima po cijeni od  80 kuna. 



Restoran Rus, smješten uz Rijeku Žrnovnicu, mjesto je koje možete rezervirati i za domjenke, obiteljske svečanost, poput krštenja i svadbi. Također, možete dogovoriti i catering! Dobra spiza je zagarantirana!


Rezervirajte svoje mjesto na broj  091 472 0080! 

Osoblje restorana Rus vas čeka!




hr Fri Jun 18 2021 07:59:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/60cbc4f86f52df8faf8b462d/80
Foto: Graffiti na Gradele

200 kvadrata šarenog murala za veseli, optimistični Split

City Center one nastavlja s projektom City Street Art – nakon maštovitih murala u shopping centru, na redu su splitski kvartovi.

Što se dobije kada se usred mora, na jednoj maloj barci, nađu stari morski vuk u popularnim kroksicama, galeb koji uživa u sladoledu, djeca željna morske zabave, gospođa s punom vrećicom maslina i zavodnik koji se nije pazio sunca? Dobije se originalni, šareni mural koji je u Split unio dozu optimizma i pozitive.

City Street Art, projekt City Centera one unutar kojega su prošle godine oslikane odabrane površine u ovom shopping centru, nastavio se u Dubrovačkoj ulici. Originalni mural za kojega su zaslužni umjetnici iz kolektiva Graffiti Na Gradele proteže se na čak sedam katova zgrade i zauzima oko 200 kvadrata površine. 


„Nakon površina u našem shopping centru, želja nam je bila pokloniti originalni mural gradu Splitu, uveseliti prolaznike te donijeti dašak originalnosti i kreativnosti na splitske ulice. S našim partnerima i prijateljima iz kolektiva Graffiti Na Gradele, s kojima surađujemo od početka ovoga projekta, dogovorili smo da mural treba biti šaren, veseo, pozitivan i optimističan, da napravimo mali odmak od teških tema kojima smo u zadnje vrijeme okruženi. Nadamo se da će se našim sugrađanima mural svidjeti, a naša je ideja nastaviti s ovim projektom te uveseliti još poneki splitski kvart“, rekli su iz City Centera one.

Ulična umjetnost u posljednjih nekoliko godina osvaja cijeli svijet, a grad Split je savršeno 'slikarsko platno' za originalne, kreativne i posebne radove koji će uljepšati ulice i pozvati prolaznike da, makar na trenutak, zastanu i uživaju u ovoj posebnoj vrsti umjetnosti.




hr Fri Jun 18 2021 07:56:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/60cbc72d6f52dfc3af8b4613/80

Počnite trgovati dionicama najvećih američkih i europskih tvrtki uz RoboMarkets!

RoboMarkets slijedi zakonodavstvo EU-a i udovoljava stvarnim zahtjevima kako bi osigurao klijentovo trgovanje s dionicama

RoboMarkets tvrtka je koja je osnovana 2012.godine, a licencu europskog brokera dobila je 2013.godine.

Tvrtka je naglo rasla proteklih godina i sada nudi profesionalne usluge za institucionalne i maloprodajne klijente iz Europe. RoboMarkets je posrednik s više sredstava koji nudi 8 vrsta imovine i više od 12 tisuća instrumenata za trgovanje. 

Osim toga, klijenti imaju pristup profesionalnim platformama za trgovanje i vrhunskim tehonologijama, a svojim klijentima pružaju podršku 24 sata dnevno 7 dana u tjednu.

Kako RoboMarkets funkcionira?

Za početak, potrebno je otvoriti korisnički račun koji odgovara vašim potrebama za trgovanje. Nakon toga, na račun je potrebno imati minimalni polog u iznosu 100 dolara, a zatim kreće odabir sredstva i ulaganje.

Na RoboMarkets-u može se trgovarti dionicama na popularnim platformama MetaTrader 4 i MetaTrader 5 (CDFs) i na inovativnoj web platformi R Trader (CFDs i stvarne dionice). Bitno je odabrati koji kanalom želite trgovati: putem mobilne aplikacije, web preglednika ili putem stonog terminala.

Što je trgovanje dionicama?

Dionice su vrijednosni papiri koji odražavaju vlasništvo u tvrtki i daju pravo na dio pro stanja i imovine tvrtke. Tijekom posljednjih nekoliko desetljeća zanimanje za trgovanje tom imovinom znatno se povećalo. Korak po korak, trgovci se prebacuju s uobičajenih internetskih ulaganja i obraćaju više pažnje na ugodnije okruženje za trgovanje dionicama.

Na RoboMarkets možete trgovati više od 8.000 CFDs na dionicama najvećih američkih i europskih tvrtki i više od 3.000 stvarnih dionica američkih tvrtki.

Za trgovca je vrlo bitno da vidi ukupnu sliku onoga što se događa na tržištu ako želi učinkovito ulagati. To postaje još važnije kada je riječ o trgovanju dionicama: trgovac mora pratiti ne samo ponašanje na tržištu, već i pratiti vijesti koje je tvrtka objavila, zajedno s njezinim razvojem i stabilnošću. Kao rezultat toga, da bi mogao pratiti razne pokazatelje, trgovac mora savršeno kombinirati različite alate tehničke i temeljne analize.

RoboMarkets slijedi zakonodavstvo EU-a i udovoljava stvarnim zahtjevima kako bi osigurao klijentovo trgovanje s dionicama. 

hr Fri Jun 18 2021 00:05:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/60cb3ccd6f52dfadaf8b45bc/80
Foto: Canva

Koliko vode trebamo piti tijekom ljeta?

Osim što možete popiti čašu vode, također možete i jesti namirnice koje sadrže veliku količinu vode. Shapiro ističe da je lubenica odličan izbor tijekom ljeta jer ima visok udio vode, prenosi Huff post.
Tijelo gubi više tekućine tijekom ljeta, zbog čega je još važnije unositi dovoljno vode. No, koliko vode doista trebate piti tijekom ljeta? Evo što kažu stručnjaci.

Nutricionistica Lauren Minchen navodi da to ovisi o tjelesnoj težini i samom tijelu, javlja N1.

“Točna količina potrebne vode ovisi od osobe do osobe, no za aktivne odrasle osobe preporučuje se unos između dvije do četiri litre dnevno. Potrebe mogu varirati u tom rasponu s promjenom vanjske temperature”, istaknula je Minchen.

Dodala je da će vaše tijelo vjerojatno trebati više vode ako redovito vježbate. Nutricionistica Amy Shapiro ističe da je važno nadoknaditi tekućinu koju osoba izgubi znojenjem.

Klinika Mayo preporučuje ispijanje 2,7 litara vode dnevno za žene i 3,7 litara za muškarce.

Znakovi da vam treba vode

Boja urina može vam otkriti trebate li piti više vode. Shapiro i Minchen navode da urin treba biti svijetle boje, a ako je taman, to je znak da vam treba vode. Umor, suha koža, grčevi u mišićima, zatvor i vrtoglavica su također pokazatelji dehidracije.

Osim što možete popiti čašu vode, također možete i jesti namirnice koje sadrže veliku količinu vode. Shapiro ističe da je lubenica odličan izbor tijekom ljeta jer ima visok udio vode, prenosi Huff post.

Osim lubenice možete jesti i krastavce, celer, brokulu i špinat.
hr Thu Jun 17 2021 14:15:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .