Article

//www.dalmacijanews.hr/files/609d62916f52df136f8b4575/80

Otputujte u prošlost: Aplikacija antičkog Zadra dostupna je na Google Play trgovini

Virtualni prozor je idealno rješenje za posjetitelje koji sa sobom ne žele nositi nezgrapne i teške VR naočale, ali žele imati prošireno iskustvo s lokacije.
Nakon uspješne digitalizacije renesansnog Dubrovnika koji je postao pristupačan turistički proizvod - od sada, svi Zadrani, kao i posjetitelji grada, u prilici su otputovati u prošlost kroz interaktivno mobilno iskustvo uz edukativno-zabavni narativ. Antička Jadera je digitalizirana i pretvorena u interaktivnu aplikaciju, zahvaljujući kreativnom radu agencije MediaUp!

Bez obzira putujete li u Zadar sa druge strane svijeta pa želite naučiti o njegovoj povijesti ili ste na licu mjesta i želite interaktivni dodatak svom razgledavanju; ili ste pak entuzijast otvoren za inovativne alate pripovijedanja - aplikacija Jader Anno CCXXI., preoblikovat će vaš doživljaj Zadra.

Aplikacija je dostupna na LINKU.



”Prošle godine započela je suradnja sa gosp. Stipanom Ujdurom, čije sam 3D rekonstrukcije hrvatskih gradova prepoznao, i odlučio uklopiti u mobilnu aplikaciju na kojoj sam tada radio. Došao sam na ideju pokretanja franšize “Virtual Window” (u doslovnom prijevodu: virtualni prozor), sa željom da ispričam priču o Hrvatskoj na dosad neviđen način - oživljavanjem zaboravljenih lokaliteta i kulturne baštine kroz virtualno iskustvo dostupno svima na pametnim uređajima!

S obzirom da Stipan stvara iznimne i vjerodostojne 3D rekonstrukcije, koristeći se dostupnim povijesnim podacima, ja sam mu predložio da krenemo s izradom Zadra. Prvotnu suradnju, započeli smo korištenjem Stipanovog 3D modela Dubrovnika za razvoj aplikacije Dubrovnik Anno 1667 (također dostupna u Google Play trgovini), a nastavili sa Zadrom. Nadamo se da će ova priča biti prepoznata, i da ćemo u skoroj budućnosti i imati priliku nastaviti i s drugim prekrasnim hrvatskim gradovima. U ožujku svi zainteresirani su imali priliku vidjeti gotov model Jadere u Stipanovoj animaciji, a sada imaju priliku i virtualno se prošetati scenama antičkog grada", kaže Frane Bilić.

Preuzimanjem aplikacije Jader Anno CCXXI., otvara vam se prozor u antičko doba Zadra; prozor u njegove bedeme, ulice, forum i manje trgove, amfiteatar, aquadukt, kao i javno rimsko kupatilo - “terme”. Po prvi puta možete krenuti u samostalni virtualni obilazak Jadera, uz vrlo intuitivno aplikaciju i korisničko sučelje prilagođeno svim uzrastima

Virtualni prozor je idealno rješenje za posjetitelje koji sa sobom ne žele nositi nezgrapne i teške VR naočale, ali žele imati prošireno iskustvo s lokacije. Aplikacija pretvara pametni uređaj u doslovni virtualni prozor, kojeg korisnik ne mora nositi na glavi; ali ako to baš želi - ima i opciju spajanja na VR naočale, koju može pokrenuti unutar aplikacije. S vremenom će aplikacija biti nadograđivana i dobiti proširenja koja bi trebala omogućiti istraživanje pojedinih 3D modela zasebno.

 “U konačnici, sve ovisi o prihvaćenosti proizvoda i povratnim reakcijama korisnika koje dobijemo. Želimo da cijena preuzimanja aplikacije bude prihvatljiva svima, te da proizvod približimo širokoj publici - kako stanovnicima Zadra, tako i posjetiteljima, ali i zaposlenima u turizmu.

Cijena aplikacije bit će fleksibilna: s početnom promotivnom cijenom od 21.00 kn (s uključenim PDV-om) u periodu do 01.06.2021., kako bi izašli u susret domaćim entuzijastima i posjetiteljima; dok će cijena u sezoni biti nešto viša. Danas više nikome nije strano platiti za nešto digitalnim i mobilnim putem, a preko Google Play trgovine, plaćanje je jednostavno i sigurno", kaže voditeljica prodaje Valentina Petković.

 “VR i slični alati s kojima radimo su suvremeni medij koji nudi velike mogućnosti - pogotovo u turizmu i marketingu. U MediaUp-u vjerujemo da turist obično “kupuje” iskustvo, a ne proizvod, jer je zapravo baš to ono što pamti, i ono o čemu priča. Virtualni prozor upravo zato dolazi kao izvrsno rješenje, jer korisniku pruža potpuno novo iskustvo tijekom putovanja, a koje mu ostaje na pametnom uređaju i nakon putovanja, kao trajni digitalni proizvod! Vjerujemo da Hrvatska kao turistička destinacija, prepoznata među globalnom publikom kao autentična i povijesno zanimljiva, upravo treba ovakve alate i brending strategiju na nacionalnoj razini, kako bi uspješno ispričala svoju priču i podijelila svoje posebnosti sa svima koji to žele čuti , ali i doživjeti - nalazili se oni na zadarskom forumu ili u New York-u.”  - Valentina Petković, voditeljica prodaje
hr Thu May 13 2021 19:18:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/60fc748e6f52dffce68b456c/80

Amira Medunjanin u Solinu: Posjetitelji zbog testiranja propuštaju koncert

Kako nam javljaju razočarani čitatelji, samo jedna osoba testira posjetitelje, dok dvije osobe popisuju.
U sklopu Solinskog kulturnog ljeta, Amira Medunjanin nastupa večeras na Gradini.



Ljubitelji dobre glazbe oduševljeno su pohrlili na koncert, no svi koji nemaju covid putovnicu, trebaju se testirati na ulazu. Testiranje je besplatno, no veliki broj posjetitelja nije uspio ući do početka koncerta.

Kako nam javljaju razočarani čitatelji, samo jedna osoba testira posjetitelje, dok dvije osobe popisuju. 



- Po meni je ovo jako bezobrazno. Ulaznice smo platili, a dok uđemo, koncert će i proći. Još barem 50 osoba čeka na ulazak, a mi smo u redu već sat vremena.“, javlja nam čitateljica koja je u prostor uspila ući 45 minuta nakon početka koncerta.



Kako kaže, prema broju popisanih potvrda, ispred nje je ušlo tristotinjak osoba.

Amira Medunjanin jedna je od brojnih izvođača koji će nastupati u sklopu Solinskog kulturnog ljeta koji je odrađen u suradnji s gradom Solinom, AR agencijom i pokroviteljima. Solinska Gradina ugostit će Zoricu Kondžu, Gustafe, Hladno Pivo, Zabranjeno Pušenje, Vannu, Cubismo, Marka Tolju...





hr Sat Jul 24 2021 22:15:59 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5d3317ed29111c94168b45ab/80
Foto: Pixabay

U automobilu je nesnosno vruće? Ne otvarajte prozore, ovaj trik je učinkovitiji!

Iako ne mogu svi uživati u ovom luksuzu, danas većina automobila ima klima uređaje, koji postaju sve važniji dio opreme jer se čini kako ljeta postaju sve toplija.

Ako upravo ulazite u automobil koji je cijeli dan stajao na suncu, nikako ne otvarajte prozore!

Ako ulazite u auto koji je potpuno zagrijan, vjerojatno ćete prvo poželjeti otvoriti sve prozore kako bi se riješili toplog zraka. Ipak, čini se da to nije najbrži način da ga rashladite, piše Ordinacija.hr.

Istraživanje je pokazalo kako će se prostor u automobilu najbrže rashladiti ako držite prozore zatvorenima. Portal Thrillist je za potrebe istraživanja razmotrio razne metode kako bi saznali koji je najbrži način za rashladiti automobil, a čini se da su i rješenje pronašli. Smatraju kako bi trebalo upaliti klima uređaj, ali zatvoriti prozore, jer tako neće ulaziti novi topli zrak, a ono što klima rashladi neće „pobjeći“ kroz prozor.

Ako ne možete zamisliti da sjednete u automobil a da ne otvorite prozore, možete otvoriti prozore na nekoliko minuta prije nego što krenete. Isto tako možete otvoriti vrata automobila prije nego sjednete. No jednom kad upalite klimatizaciju, prozore zatvorite. Kako tvrde na portalu, i ona će bolje raditi kada je automobil u pokretu.

Kada je vani 45 stupnjeva, privlačna je ideja upaliti klimu na 21 stupanj. Je li to dobra ideja? Nažalost nije. Razlika u temperatura ne bi trebala biti veća od 8 stupnjeva, a i manje ćete goriva potrošiti ako je ona samo 5 stupnjeva.


hr Sat Jul 24 2021 16:55:36 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/60fbd5316f52df68e68b4575/80

Tradicionalni sajam bikova u Šestanovcu: "Borbe bikova neće biti jedino što će posjetitelji moći vidjeti"

Dobrodošli ove nedjelje u Šestanovac na tradicionalni Sajam bikova

Tradicionalna bikijada, Sajam bikova koji se godinama održava u Šestanovcu, zanimljivom pitoresknom kraju Dalmatinske zagore ove nedjelje 25. srpnja privući će  ljubitelje pučkih svečanosti i oživljavanja tradicijskih običaja. 

Organizator Sajma, Mateo Grabovac strastveni ljubitelj bikova najavljuje elitne bikove, najatraktivnije iz Dalmacije i drugih područja. Tako će svoje snage pokazati Kukan iz Koalicije Zagora, Svilajac, šampion Hrvatske do 700 kg te mnogi drugi bikovi koji će silovitom snagom i ljepotom izgleda privući pozornost kod brojnih gledatelja.

Manifestacijski događaj započinje u 12,30 minuta uz mnoštvo iznenađenja, a domaćin najavljuje poštivanje svih propisanih epidemioloških mjera propisanih od strane Nacionalnog stožera.

- Borbe bikova neće biti jedino što će posjetitelji moći vidjeti. Kao i godina do sada, svi oni koji dođu u Šestanovac  uživat će i u starim tradicionalnim običajima, gastronomiji dalmatinskog kraja i drugim zanimljivostima. Dakle, svatko će naći nešto za sebe, i vjerujemo kako će cjelodnevni program biti i više nego zanimljiv. - zaključuje Grabovac.

Dobrodošli ove nedjelje u Šestanovac na tradicionalni Sajam bikova.


hr Sat Jul 24 2021 10:54:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/60fa7c366f52df95e58b458f/80

Grupa Full Gas punim „gasom” osvaja dalmatinsku publiku

Spot je sniman na čak 6 atraktivnih lokacija
Full Gas Grupa je sedmeročlani bend iz Zagreba sa ženskim i muškim vokalima.. Od 2012., svoju ljubav prema glazbi najbolje iskazujemo na našim nastupima gdje izvodimo domaće i strane hitove gotovo svih žanrova. Posebna specijalnost su nam nastupi na vjenčanjima, što potvrđuje i brojka od preko 750 nastupa i stotine zadovoljnih mladenaca i gostiju diljem Hrvatske, ali inozemstva. Osim na vjenčanjima, često nastupamo na raznim javnim događajima, privatnim eventima, u noćnim klubovima ili na morskim gažama gdje imamo samostalne koncerte ili nastupamo kao predgrupa nekim estradnim zvijezdama.

Ovo je nekoliko uvodnih riječi o sjajno organiziranoj glazbenoj skupini koja polako i sigurno osvaja  publiku u Dalmaciji  koncertnim nastupima, odličnom produkcijom i video spotovima.

Tako je nedavno Full Gas Grupa objavila svoju prvu autorsku pjesmu i spot pod nazivom “Moja kumo”. U njoj se na poseban način mogu prepoznati sve buduće vjenčane kume svojih dragih prijateljica koje žele potvrditi i iskazati ono sudbonosno „DA”. Autor teksta i glazbe je Dominik Šušković dok aranžman i produkciju potpisuje Luka Kovačić. Za snimanje i režiju spota pobrinuo se Matija Škalić, a ideju i scenarij za spot razradio je sam bend.

Spot je sniman na čak 6 atraktivnih lokacija: Omiš, Split, Međugorje, Ljubuški, vodopadi Kravica te na imanju za vjenčanja Tosca. Glavne uloge u spotu zauzele su pjevačica benda Nikolina Hižar u ulozi kume te influencerica i model Antea Valenta poznatija kao Tia Lia, u ulozi mlade.

U spotu se pojavljuju i ostali članovi benda koji broji čak 7 članova: Ivica Riđan, Ivica Mateković, Marko Fabijan, Igor Jezernik, Kristijan Telinec i Valentino Vraneković.

Iako im je ovo tek prvo autorsko pojavljivanje, bend na glazbenoj sceni djeluje od 2012. godine i do sada je svirao na mnoštvo javnih i privatnih događaja. Iskazuju  potihu , ali i ostvarivu želju za glazbenim duetom s Jolom....

Članovi benda govore kako su iznimno sretni i ponosni na cijeli projekt te da je na glazbenoj sceni nedostajala  jedna pjesma koja govori o kumama. Također su izjavili kako sigurno neće stati samo na ovoj pjesmi te da uskoro pripremaju još noviteta. Ljubav prema glazbi, energičnost te profesionalizam, njihovi su ključni elementi za stvaranje odlične atmosfere na  vjenčanju ili eventu, a uz vođenje zabavnog programa i svadbenog protokol, za potpuni doživljaj, svoje nastupe upotpunjuju i vrhunskim instrumentima, razglasom i svjetlosnim efektima.

Članovi banda:
Nikolina Hižar - Vokal
Ivica Riđan - Klavijature, harmonika, vokal
Ivica Mateković George - Bas gitara, vokal
Marko Fabijan - Gitara, vokal
Igor Jezernik - Bubnjevi
Kristijan Telinec - Harmonika, udaraljke
Valentino Vraneković - Ton i light



hr Fri Jul 23 2021 10:22:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .