Da
za Hajduk navija staro i mlado odavno je poznato. Splitski klub ima
najširi mogući spektar navijačkog puka, a to je iznjedrilo brojne ideje
kako još čvršće povezati Hajduk i njegove brojne pristaše.
Najnoviji
projekt vrijednog Hajdukovog odjela za marketing jedna je u nizu
spomenutih ideja, ovaj put namijenjena najmlađoj mogućoj populaciji.
U
suradnji s tvrtkom Filip trade na tržište izlazi nekoliko proizvoda za
bebe, simpatičan je to način da se Hajduk od malih nogu svakom djetetu
ureže duboko u sjećanje. Riječ je o takozvanim dudama-varalicama te
bočicama s Hajdukovim grbom i logom, a od čije će prodaje klubu pripasti
15 posto po prodanoj jedinici.
Zasigurno će ovaj proizvod
pronaći mjesto kod Hajdukovih navijača, bilo onih koji imaju malu djecu
ili je tek planiraju imati, a za očekivati je da će dude i bočice
navijačima biti zanimljive kao simpatičan poklon.
Prvi
proizvodi već su našli svoje vlasnike, kao mali manekeni dude i bočice
su predstavila djeca prvotimaca Bijelih Marija Maloče, Dejana
Mezge, Zorana Nižića i Mije Caktaša.