VAŽNO ODLUČIVANJE

Naš Hajduk poziva članove na izbornu skupštinu

Naš Hajduk je objavio poziv na Izbornu skupštinu koja će se održati 15. lipnja 2025. godine, s početkom u 17 sati na FESB-u. Osim što će biti smijenjeno aktualno vodstvo udruge, na dnevnom redu bit će i nekoliko važnih točaka, među kojima se ističe i izbor novog Nadzornog odbora Hajduka.

– Na temelju članka 21. i 26. Statuta, Upravni odbor Udruge „Naš Hajduk“, Zrinsko-Frankopanska 17, Split OIB: 94840720718, poziva sve članove Udruge na:

REDOVITU (IZBORNU) SJEDNICU SKUPŠTINE

I. Redovita (izborna) sjednica Skupštine Udruge „Naš Hajduk“ održat će se dana 15. lipnja 2025. godine, s početkom u 17 sati, u dvorani Fakulteta elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, na adresi Ruđera Boškovića 32, Split.

II. Prijedlog dnevnog reda sjednice skupštine:
1. Utvrđivanje kvoruma;
2. Izvještaj o radu za 2024. godinu;
3. Financijski izvještaj za 2024. godinu;
4. Osvrt na tekuću 2025. godinu;
5. Odluka o davanju naknadnog odobrenja Upravnom odboru za pravni posao;
6. Odluka o davanju odobrenja Upravnom odboru za pravni posao;
7. Proglašenje kandidacijskih lista i razrješenje Predsjednika, Tajnika i članova Upravnog odbora Udruge
8. Izbori za članove Upravnog odbora Našeg Hajduka i odluka o imenovanju novog sastava Upravnog odbora, Tajnika i Predsjednika;
9. Izbor redovnih članova Hajdučke zajednice;
10. Donošenje Pravilnika o provedbi izbora za prijedlog članova Nadzornog odbora HNK Hajduk s.d.d.

III. Kandidatura za Predsjednika udruge sadrži kandidacijsku listu s prijedlogom kandidata za Tajnika Udruge i preostale članove Upravnog odbora Udruge. Ta lista mora sadržavati i potpise najmanje 50 (pedeset) punoljetnih članova Udruge koji je predlažu. Lista mora sadržavati čitko napisano ime, prezime, OIB, broj članske iskaznice Udruge i vlastoručne potpise svih osoba koje se nalaze na njoj.

Liste se mogu poslati preporučenom poštom s povratnicom na adresu Zrinsko-Frankopanska 17, Split ili osobno predati u Odjelu za članstvo na Poljudu (8. Mediteranskih igara 2) tijekom njegovog radnog vremena gdje će se izdati potvrda o primitku. Osoba koja donosi kandidacijsku listu osobno mora se identificirati djelatnicima Odjela osobnom iskaznicom, nije nužno da predsjednički kandidat osobno preda listu. Lista mora biti zaprimljena najkasnije 14 dana prije dana održavanja izborne skupštine (najkasnije do 31.05.2025. god. u 23:59h).

Za mjesto Predsjednika i Tajnika mogu biti izabrani samo članovi Udruge čije neprekinuto članstvo traje najmanje 4 godine.

Članovi Upravnog odbora moraju biti punoljetne, potpuno poslovno sposobne osobe, koje nisu pravomoćno osuđene za kaznena djela protiv gospodarstva u posljednjih pet godina.

Skupština o kandidacijskoj listi odlučuje skupno, odnosno o kandidacijskoj listi u cjelini. Odluka Skupštine se donosi natpolovičnom većinom glasova nazočnih članova Udruge, kako je to određeno člankom 19., 24. i 24.b Statuta.

IV. Uvjet za sudjelovanje na redovnoj Skupštini je prijava (najkasnije 3 dana prije dana održavanja Skupštine, odnosno do 11.06.2025. god. u 23:59h). Prijave se vrše putem online obrasca dostupnog na https://nashajduk.hr/prijava-na-skupstinu-nh u kojem je obavezno navesti ime, prezime, OIB, broj članske iskaznice i e-mail adresu. Zainteresirani za materijale za Skupštinu iste mogu zatražiti putem online obrasca za prijavu za sudjelovanje ili naknadno na email adresu [email protected], a najkasnije 3 dana prije dana održavanja Skupštine, odnosno do 11.06.2025. godine u 23:59 sati. Materijali za Skupštinu, članovima koji su ih zatražili, dostavit će se najkasnije 2 dana prije dana održavanja Skupštine, odnosno do 12.06.2025. god. u 23:59h.

Sudjelovanje na skupštini moguće je uz prethodno predočenje osobne iskaznice, poželjno i članske iskaznice – poručili su iz udruge.

POSLJEDNJE DODANO: