Pripremajući se za predsezonu i
sezonu vozači dubrovačkih gradskih autobusa uče engleski jezik. Radionice su
organizirane u suradnji s dubrovačkom Turističkom i ugostiteljskom školom. Osim
što će pomoći vozačima u budućoj komunikaciji s gostima, pridonijet će ukupnoj
kvaliteti i dojmu Dubrovnika među turistima, piše HRT.
Dubrovački vozači javnog gradskog
prijevoza na radnom se mjestu susreću s raznim situacijama i pitanjima, posebno
tijekom turističke sezone.
– Znaju nas najviše pitati turisti
koliko ima do staroga grada, gdje su trgovački centri, gdje su kakvi restorani
nešto za lijepo pojesti, gdje su tvrđave, gdje su zidine, kako doći do
autobusnog kolodvora, do luke Gruž i tako, rekao je Mato Stjepović, vozač
Libertas Dubrovnik d.o.o.
Jer mnogima je – uza sva digitalna
pomagala – ljudski kontakt nezamjenjiv.
– Najviše vole taj neki naš savjet da
im kažemo gdje se što nalazi, unatoč i Google mapama i svemu, ali oni nas vole
pitati, potvrditi je li to ta lokacija, ističe Senad Eletović, vozač Libertas
Dubrovnik d.o.o.
Stoga je tvrtka Libertas u suradnji s
Turističkom i ugostiteljskom školom organizirala edukaciju iz engleskog jezika
i komunikacijskih vještina za sve svoje zainteresirane djelatnike.
– Težište je čisto na nekoj osnovnoj
komunikaciji. Znači oni su vrlo često, ako ne prvi susret s našim gostima, a
onda su svakako drugi. Tako da ono što oni već i koriste i znaju na neki način
samo malo da im to osvježimo, rekla je Nataša Mrđenović, prof. talijanskog i
engleskog jezika, Turistička i ugostiteljska škola Dubrovnik.
Radi podizanja kvalitete usluge, a
tako i ukupne turističke destinacije, prvi su među komunalnim poduzećima
pokrenuli ovakve radionice.
Radionice traju dva tjedna za svaku
grupu, a tri su već završile edukaciju. Pa će im, uz one prometne i turističke
gužve koje ih očekuju, barem komunikacija s putnicima biti manje stresna,
prenosi HRT.