U splitskom gradskom prometu, tom neviđenom krkljancu, opetovanom svake godine u isto doba, isto je kao i u splitskom Gradskom poglavarstvu. Prava pravcata "luda kuća" koju ni najpametniji ni najrazboritiji ne mogu izbjeći koliko se god trudili i izvijali.
Dizajnom je potpisao mnoge građevine po Dalmaciji, grafički je osmislio mnoštvo knjiga, autor je i nekolicine poštanskih maraka, a stvara čak i računalnu igricu.
- Nekako su ti izazovi i svjesnost o struci od malena pa i ljubav prema crtanju rasli uz oca, a i majku koja je po struci građevinar. Za arhitekturu volim reći da je često maćeha, da puno uzima, a malo i sporo daje. Time ne mislim na novce, već na emocije, kreativnost, pa onda muke po realizaciji i stalna borba da izvorna kreacija, ideja, uopće doživi realizaciju - iskren je Duje. U sličnom tonu nastavlja i oko Tončićeve ulice.
- Nije bilo lako osmisliti ju na način da se ne nameće puno Marmontovoj, uklopi se, a opet da ima svoju priču. Bio je to pravi zadatak, no lijepo je ispalo. Sve u svemu sam zadovoljan. Kamen se ne onečišćuje puno i mislim da je cijelo uređenje dalo gradu, a i zgradi Hrvatskog doma, malo friške arije - veli.
Iako mu je Split kolijevka, nikako nije i ograničenje u smislu kreativnosti ili posla. Fraza je to koja odgovara dizajniranju poštanskih marki, već njih tridesetak od kojih se svaka tiskala u stotinu tisuća primjeraka.
- Skoro četiri milijuna maraka, to dođe taman jedna po čelu stanovnika - našalio se Duje.
- Teme dolaze od svukuda. Odradio sam i seriju dvoraca Hrvatske. Evo sad friške od prije neki dan su iz serije "Zaštićeni prehrambeni i poljoprivredni proizvodi". Ovaj put sam radio slavonski med, varaždinski klipič i paški sir - otkriva.
Najteže je bilo, kroz smijeh govori, degustirati svaki izvorni proizvod zajedno sa svojom suprugom Tihanom.
- Ali... za dizajn maraka dopalo me i nekoliko lijepih splitskih tema kao što su veliki jubileji Arheološkog muzeja i Judite Marka Marulića.
Marke su svi prihvatili, a jedna je posebno odjeknula miljama daleko.
- Najslađe je bilo kad sam dizajnirao zajedničko izdanje Hrvatska - Republika Koreja. Osmislio sam da se Sjeverni Velebit i Korejski Seoraksan doimaju spojeni u jedno. Tada su stigle pohvale direktno od korejske pošte na ideji. Doslovno su mi napisali da "plješću ideji". I radi se o Južnoj Koreji, naravno - veli Duje Šegvić.
Uz igru sa svoja tri sina, održava dijete u sebi i kroz računalnu igru koju sam izrađuje. Iako proces traje već godinama, ne smeta to ovom umjetniku.
Izazovan karakter bio je valjda i razlog što je Duje kreirao online muzej za brend rotring, brend olovki drugih grafo pomagala.
- Prije nekoliko godina se rodila ideja o online muzeju, jer sam već posjedovao dosta rotring predmeta i shvatio da je u svijetu ima jako puno ljubitelja i kolekcionara, a posebno u Aziji i Americi, a povijesnih podataka je malo dostupno. Nakon što sam dobio odobrenje od vlasnika brenda, uložio sam i krenuo u to. Do danas, od otvorenja u kolovozu prošle godine, imao je čak petnaest tisuća posjeta, a i svakodnevno dobivam poruke i zahvale iz cijelog svijeta. Trenutno je to najveća baza informacija o rotringu na svijetu. Meni dovoljno - priznaje naš sugovornik.
Svijet svih nas pretočen je u svega nekoliko minuta Duje Šegvića - njegova računalna igra cijeli je svijet s mnoštvom zanimljivih likova, baš kao i moja i tvoja svakodnevnica. Kako će izgledati? Ovisi tek o dizajnu i kamenu kojim ćemo popločati pješčane staze.