Nije tajna da je sinjski autobusni prijevoz već godinama u blatu, a inspekciji nadzor Ministarstva mora, prometa i infrastrukture od prije koji dan tek je potvrdio već puno puta viđeno – tvrtka “Promet Sinj” kršila je zakon.
Utvrđeno je kako prijevoznik “Promet Sinj” krši odredbe Zakona o sigurnosti prometa na cestama, i to da vozila u prometu “ne udovoljavaju propisanim uvjetima glede dimenzija, najveće dopuštene mase, osovinskog opterećenja i zaštite okoliša” za što se kažnjava obrtnik od 660 do 1990 eura, odgovorna osoba od 260 do 920 eura te vozač u iznosu od 260 do 660 eura.
Prekršen je po nalazu, kojeg je potpisao Dražen Antolović, ovlašten za poslove ravnatelja Uprave za cestovni promet, cestovnu infrastrukturu i inspekciju, i Zakon o prijevozu u cestovnom prometu na način da “prijevoznik ne smije obavljati javni prijevoz ili prijevoz za vlastite potrebe vozilima koja ne zadovoljavaju posebne uvjete” pa kazna za prijevoznika iznosi od 1980 do 6630 eura, a za odgovornu osobu od 920 do 1980 eura.
– Kao gradonačelnik prihvaćam inspekcijski nalaz, ali što će vlasnik napraviti – platiti kaznu i dalje voziti s istim autobusima? Takav način nije cilj ni rješenje pa poručujem ministru Olegu Butkoviću, koji očito ima paučinu na očima, da ju skine. Ako taksi prijevoznici moraju voziti vozila koja nisu starija od 5 godina, zašto onda nije Mati Jujnoviću i njegovim kriminalnim radnjama i ugrozi sigurnosti djece nije ograničio starost autobusa koji su sada u stanju da su stariji od Mojsijeve šlape – rekao je Bulj.
Pozvao je ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića da skine “paučinu s očiju”, a optužio je Državno odvjetništvo, resorno Ministarstvo i Splitsko-dalmatinsku županiju da su uvezani s Jujnovićem.
– Tražim od njih da zaustave prometovanje Mate Jujnovića, osiguraju gradu Sinju prijevoznika s ispravnim autobusima. Ovo je posljednja opomena. Kao saborski zastupnik sam davao amandmane, a i olakšat ću ministru Butkoviću pa dati prijedlog Zakona kojim će se ograničiti starost autobusa.
Inače, Mate Jujnović, koji je na čelu tvrtke “Promet Makarska”, u veljači 2005. godine dobio je za zadatak restrukturirati i financijski konsolidirati sinjsku prijevozničku tvrtku “Autoprijevoz Sinj” koja je u probleme upala devedesetih godina prošlog stoljeća. Umjesto nabave novih autobusa, “Promet Makarska” dao je u najam “Autoprijevozu Sinj” cijelu flotu starih autobusa, ali po paprenim cijenama da bi naposljetku osnovao “Promet Sinj”, a Autoprijevoz ostavio bez imovine i zaposlenika.