Damir Barbir objavio prepisku s potpredsjednikom SDP-a, Sinišom Hajdaš-Dončićem

Piše:

Damir Barbir oglasio
se na Facebooku vezano uz njegovu sudbinu ostanka u SDP-u. Također je objavio i
prepisku sa Sinišom Hajdaš-Dončićem.

Objavu prenosimo u cijelost. 

MATIJEVIĆ… SANADER… PLENKOVIĆ…

Prošlo je tek pet dana od trenutka kad sam
glasanjem na sjednici Gradskog vijeća grada Splita podržao budućnost Splita i
spašavao obraz SDP-a. U tih pet dana Davor Matijević, koji je poduzeo sve što
je mogao da u svoju osobnu netrpeljivost prema gradonačelniku Ivici Puljku
uvuče cijeli SDP, a ne samo splitski, svim se silama trudio da meni, koji sam ostao
uz partnera kojeg smo sami izabrali, prišije naljepnicu “žetončić”.
Nakon što si glasanjem stao uz HDZ, Keruma, Domovinski pokret i Most, zaista
trebaš biti srećković, pa da trbuhozborci tvoje laži postanu samo dva politička
lika u cijeloj državi: Ante Sanader i Andrej Plenković. Davor Matijević, Ante
Sanader i Andrej Plenković tvrde da je Damir Barbir “žetončić”. Davor
Matijević je toliko želio realizirati moje utapanje da je za realizaciju svojeg
Bermudskog trokuta laži pridobio notornog Antu Sanadera i samog na sve druge
državne alarme flegmatičnog nije-tema premijera, glavom, bradom i usput Inom,
Hepom, plinom…

Budući da je moj jedini crimen, koji se preko
usta Davora Matijevića stalno vrti u javnosti, iznenadna i nikom poznata
“izdaja” SDP-a glasanjem suprotno smicalici koju je kroz dva uvjeta
upravo SDP-u (a ne Puljku), smjestio sam Matijević, a sada ga reklamira i sam
premijer Plenković, spreman sam još jednom braniti vrijednosti stranke koja me
planira izbaciti iz članstva. Do zadnje sekunde svojeg članstva, jer se
izbacivanja uopće ne bojim, branit ću SDP od tri politička manipulatora: Davora
Matijevića, Ante Sanadera i Andreja Plenkovića. Objavljujem svoju prepisku s
potpredsjednikom stranke Sinišom Hajdaš Dončićem (sa svim tipfelerima koji su
normalni u takvoj komunikaciji), jer je ona od prve do zadnje riječi bila
politička komunikacija, a ne privatni razgovor. Dapače, Hajdaš Dončić mi je
jedini, na dan sjednice u četvrtak 6. 7., dao do znanja da pokušava nešto
poduzeti, ali bezuspješno.

Damir Barbir

09:38 Poveznica Dalmatinski portal: Puljak na
sudbonosan dan Vijeće odlučuje hoćemo li izgraditi Žnjan, vrtiće, škole i
garaže

09:38 (Citat izjave Ivice Puljka iz članka):
Vjerujem da će, prije svega SDP, pokazati zrelost i odgovornost jer su i njihovi
zahtjevi u bitnom tehnički već sadržani u predviđenim koracima realizacije
ugovora i Gradsko vijeće će biti apsolutno uključeno u sve, a nema potrebe da
sami sebi namećemo dodatne administrativne korake. Stoga vjerujemo da neće
tražiti nikakve uvjete kao izgovor za odbijanje kredita. Nažalost, izgleda da
HDZ i partneri neće podržati gradnju Žnjana, škola, vrtića i druge važne
projekte, ali vjerujem u snažnu i nedvosmislenu podršku SDP-a. Danas mijenjamo
Split kako bismo sutra mogli mijenjati Hrvatsku

Siniša Hajdaš Dončić

10:14 Koji je vaš konačni zaključak?

D.B.

10:16 Možeš pričat?

S.H.D

10:16 Ne na pregledima sam

10:17 Napisis kratko

10:17 Napisi

D.B.

10:18 Dobio sam info da ako ne podržimo kredit
za razvoj grada, Puljak raskida suradnju i ide u izbore.

Njgore je sta ce ispast da HDZ domovinski,
kerum i most ce glasati protiv, a mi ćemo biti onaj zadnji glas koji ce nas
odvesti u izbore.

Moje mišljenje je da nam nova nestabilnost
nikako ne treba pred parlamentarne.

S.H.D.

10:19 sto ste vi zaključili?

D.B.

10:22 Dva su zakljucka:

1. Da se prezentira konacni ugovor (ovo je
draft verzija). Puljak tumaci da je upravo ovo konacna verzija ugovora i da se
isti ne moze mijenjati pa mu je taj amandman nepotreban.

2. tražimo da se prije svake tranše iz
okvirnog ugovora zatraži suglasnost Gradskog vijeća.

Puljak smatra da je to nepotrebna stavka sa
ciljem opstruiranja svakog projekta i administrativnog kočenja razvoja Grada.

Puljak nece podrzati amandman, a Matijevic je
donio odlulu da u tom slučaju glasamo protiv.

Ne slažem se da glasamo protiv, jer moramo
gledati širu sliku u vidu parlamentarnih izbora.

D.B.

10:25 Mislim da nije Matijeviću cilj
kontrolaci transparentnost nego opstrukcija, jer gleda na to politikanski kroz
prizmu lokalnih izbora. Mislim da u ovom trenutku treba gledat širu sliku.

S.H.D.

17:10 Kada imate GV?

D.B.

17:12 Traje. Tocka kredita je kroz pola sata.

S.H.D.

17:12 i koji vam je konačni zaključak

D.B.

17:13 On zeli odbit

D.B.

17:13 Mislim da je to nase politicko
samoubojstvo

S.H.D.

17:14 mislim napisao sam mu sto mislim stručno
o tome

D.B.

17:14 Ja sam čuo da Puljak ide u izbore ako ne
prihvatimo

17:14 Hoćeš nazvat Puljka?

S.H.D.

17:14 Zaključno: 1. Primjedbe na draft ti ne
stoje; jer banka potpisuje Ugovor tek kad to odobri predstavničko tijelo. Možeš
samo kontrolirati možebitne razlike koje nebi smjele biti.

17:15 Što bi ga ja zvao, nema potrebe za tim

D.B.

17:15 Mislim da bi ti spasio stvar

S.H.D.

17:15 kako

D.B.

17:15 Znam da nije tvoj posao. Ali je ozbiljna
stvar.

17:16 Da popričaš sa obojicom i da to ne
dovede do raspada

S.H.D.

17:16 Objasnio sam porukom Matoievicu
procedoru

D.B.

17:16 I šta je rekao?

S.H.D.

17:16 Matijevicu

17:16 Ništa, video je poruku bez komentare

D.B.

17:19 Strašno..

Što to ja radim u ovoj prepisci s
potpredsjednikom stranke? Prodajem se Puljku ili Grbinu? Molim potpredsjednika
da utječe na Matijevića i Puljka da se spasi partnerstvo radi šire slike i
parlamentarnih izbora. Što radi Matijević? I nakon što mu je potpredsjednik
stranke objasnio “proceduru” (da se potpisuje draft), oglušio se,
podnio nemogući amandman i kad je nužno odbijen, glasanjem protiv kredita
srušio suradnju s gradonačelnikom Puljkom. Tko je tu žetončić? I čiji?

Tko cijelo vrijeme, od trenutka glasanja do
danas govori isto, a tko mulja i laže? Kad sam dao u javnost informaciju da
nisam naprasno donio odluku o glasanju u skladu s izvorno obećanim
partnerstvom, nego sam cijeli dan komunicirao s vrhom stranke o tome,
nedvosmisleno napominjući kako (ne) trebamo glasat (10:22 “Ne slažem se da
glasamo protiv” – dakle, množina, “glasamo” = SDP), Matijević
brže-bolje daje medijima informaciju da je i on bio u komunikaciji s vrhom
stranke pa spominje glavnog tajnika Marka Kričku i, pazite sad, Sinišu Hajdaša
Dončića. U Jutarnjem listu (10.7.) u članku novinarke Ivanke Toma jasno stoji
da je “detaljno obavještavao stranački vrh” i to navedenog
potpredsjednika stranke. Odlično! Nadam se da ima dokaz. Jer taj isti Siniša
Hajdaš Dončić meni u 17.11 jasno kaže da mu je slao poruku, da ju je Matijević
vidio, ali se na nju oglušio. Kako je točna ona narodna poslovica “u laži
su kratke noge”! Ma prekratke…

Javnost može proguglati da od prve do zadnje
izjave ponavljam informaciju da su mi ekonomski eksperti iz SDP-a rekli da je
prvi uvjet – donošenje konačnog ugovora, a ne drafta – besmislen i nemoguć, ali
je on na njemu odlučio inzistirati kako bi gradonačelnik jednostavno morao
odbiti ucjenu. Lažem li? Pogledajte poruku Hajdaša Dončića u 17:14
(“Primjedbe na draft ti ne stoje; jer banka potpisuje Ugovor tek kad to
odobri predstavničko tijelo”). Hoće li sad Matijević osporiti i sljedeću
činjenicu: Da je to besmisleno rekao mu je na konzultacijama Ivica Puljak,
rekle su mu to i stručne službe Grada, rekao sam mu i ja, a sad mu je to
potvrdio i EIB u jasnim i nedvosmislenim odgovorima Slobodnoj Dalmaciji (članak
Sandija Vidulića od 11.7.).

Balon laži Matijević puni svime što mu padne
na pamet, uporno pitura javnost da sam sudjelovao u odlukama oko dva famozna
uvjeta, a ja čak nisam ni član tijela koja su odlučivala, al koga briga za
činjenice…

Gura se u javnost (da mi je samo znat tko… –
imate pravo jednom pogađat!) i da ja sve radim u dogovoru s Peđom Grbinom, pa
me neki čak proglasiše i “Grbinovim žetonom” – pa kako možeš biti
“žetončić” predsjednika stranke na zadatku obrane stranke, o majko
moja od kakvih se sve ludorija moram braniti!? – zato je potrebno da ja jasno i
to kažem: Peđa Grbin ničim nije utjecao na moje glasanje, nažalost! Zato ima
formalnu čistu situaciju dići ruku za moje izbacivanje iz stranke. Oblikovanje
Grbinove pozicije kao mojeg prijatelja s kojim igra neke igrice zapravo je
pritisak da me mora izbaciti da bi otklonio taj spin.

Jedan je čovjek okupirao splitski ogranak
SDP-a i pretvorio ga u svoj orkestar nijemih poslušnika na čemu sada guštaju
“moralne vertikale” HDZ-a. Gepek vertikala Ante Sanader i čovjek
kojega nije briga za milijarde koje je “oduvao” vjetar, nafta ili
plin. Nikad, ali nikad, ni za što i ni od koga plaćen ne bih glasao za guštanje
tim ljudima. Nikad, ali nikad, ne bih u svojoj političkoj karijeri, trajala ona
jedan dan ili 100 godina, ne bih želio stati u istu rečenicu s Antom Sanaderom
i Andrejom Plenkovićem. Birati između časti i pokvarenosti ima za mene cijenu
koja se ne da izreći nikakvom cifrom.

Stranka koja me zadnja dva sata prije glasanja
u taj četvrtak ostavila u mraku i s mogućnošću da završim u košu sa Sanaderovim
i Plenkovićevim HDZ-om, sada se sjetila upaliti svjetlo, kad je sve prošlo. Sad
se pametuje o transparentnosti. Ali ja sam učinio što sam moralno i trebao. Ja
sam svoje odglasao, prihvaćajući rizik od kojeg su svi pobjegli. Izbor je bio
lak, ali cijeli ovaj proces je za mene itekako težak. Sad vi članovi
predsjedništva SDP-a glasajte o mojem isključenju. Lako vam bilo.