Dani Komunikacija u Rovinju: Hajduk osvojio zlatnu “IdejuX” za kampanju “Za bolji svit”

U Rovinju je održano deveto izdanje festivala “Dani Komunikacija”,
jednog od najpoznatijih događaja British Association Excellence Awards,
na kojem je ove godine sudjelovao i HNK Hajduk. Po prvi put jedan
sportski klub sudjeluje u natjecanju “IdejaX”, a Hajdukov projekt “Za
bolji svit – Hajduk Split” osvojio je zlatnu nagradu u kategoriji “Best
of Positive Change”. 

Ovaj poznati festival tržišnog komuniciranja
i kreativnosti koji je okupio nekoliko tisuća sudionika  od 20. do 23.
travnja 2023. godine ugostio je najbolje domaće kreativce, komunikatore,
marketingaše, digitalce, medije i druge komunikacijske profesionalce.

IdejaX
nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već dugi niz godina
uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama. Organizirana je
pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje
(HURA!-e) u okviru nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, a
IdejaX nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču
granice.

Na ovom natjecanju u kreativnosti sudjeluju kako velike
tako i male agencije, a u ovom slučaju marketinški tim, sa svojim
kreativnim idejama i marketinškim projektima koji konkuriraju za zlatne,
srebrne i brončane nagrade.

Natjecanje IdejaX 2023. podijeljeno
je u četiri kategorije: Best on Market, Best of Ad-Making, Best Branding
& Rebranding i Best of Positive Change. 

U četvrtoj, ujedno
najnovijoj kategoriji Best of Positive Change natjecali su se
društveno-odgovorni projekti, prezentirajući moć kreativnosti u službi
pozitivne promjene u svijetu. Od preko dvadeset prijavljenih radova u
finalu je svoje mjesto pronašlo 6 najboljih, a među njima i onaj
Hajdukov. U završnom ocjenjivanju deveteročlanog žirija kojeg su činili
predstavnici i eminentni stručnjaci HURA!-e, HNK Hajduk je osvojio
najveći broj bodova i nagradu Zlatna IdejaX.

Kampanja “Za bolji
svit – Hajduk Split”, pokrenuta je s ciljem kako bi se zajednica
osvijestila o važnosti brige o okolišu, prirodi i planeti koju
ostavljamo u nasljeđe budućim generacijama. 

U suradnji s tvrtkom
Mold, prvom tvrtkom za recikliranje plastičnog otpada u Hrvatskoj,
Hajduk je osmislio posebnu seriju kockica za slaganje koje su izrađene
od oštećenih i dotrajalih stolica sa stadiona, čime svi zainteresirani
kupci mogu imati dio Poljuda. Kockice su od isključivo recikliranog
materijala (98% LDPE) I u ponudi su četiri vrste pakiranja s elementima
koje se mogu složiti u različite predmete u hajdučkom dizajnu – grb,
srce, držač za olovke i šal. Uz sve to, HNK Hajduk je u suradnji sa
svojom udrugom Bilo srce dio prihoda od prodaje u prosincu donirao u
humanitarne svrhe.

Osim u ovoj kategoriji, Hajduk je osvojio i još
jednu zlatnu nagradu u kategoriji Best of Market – Beverages gdje je
zajedno sa svojim sponzorom Karlovačko oduševio žiri s kampanjom “Tuđi
čovik”.

“Tuđi čovik” je kampanja u kojoj je Karlovačko na zaista
simboličan način povezao navijače koji su odmah prepoznali poznate
povijesne fraze po kojima je i dan danas Hajduk prepoznatljiv u
Hrvatskoj i šire. “Špacina pirja”, “Ronaldo iz Turčinovića”, “Tunel
Krpana Zebini” samo su od nekih fraza koje čine glavne poruke kampanje.


Hajduk je prije svega veliki klub, koji za svoju zajednicu predstavlja
puno više od samog nogometa i zato imamo posebnu odgovornost djelovanja i
prenošenja pozitivnih poruka prema našim navijačima, cjelokupnoj
javnosti te posebno onim najmlađima. Kampanju smo pokrenuli  proteklog
ljeta i nakon dresova od recikliranog materijala i drugih eko proizvoda,
kreirali smo nešto što ima dodatnu vrijednost. Cijela priča ima i
humanitarnu notu, na što smo posebno ponosni jer pomoć najpotrebitijima,
zaštita slabome, ugrađena je u temeljne postulate našeg kluba. S
projektom “Za bolji svit – Hajduk Split” nastavljamo, te ćemo i dalje
biti kreatori  brojnih aktivnosti koje imaju za cilj aktivno djelovanje i
podizanje svijesti o brizi za okoliš. Zahvaljujemo se struci na ovoj
nagradi i na tome što su prepoznali i izabrali naš projekt kao najbolji u
sjajnoj konkurenciji. Ovo nam je svima dodatni motiv da nastavimo
djelovati u smjeru pozitivnih društvenih promjena
– istaknula je članica
Uprave HNK Hajduk Marinka Akrap.

POSLJEDNJE DODANO: