U Rovinju je održano deveto izdanje festivala “Dani Komunikacija”,
jednog od najpoznatijih događaja British Association Excellence Awards,
na kojem je ove godine sudjelovao i HNK Hajduk. Po prvi put jedan
sportski klub sudjeluje u natjecanju “IdejaX”, a Hajdukov projekt “Za
bolji svit – Hajduk Split” osvojio je zlatnu nagradu u kategoriji “Best
of Positive Change”.
Ovaj poznati festival tržišnog komuniciranja
i kreativnosti koji je okupio nekoliko tisuća sudionika od 20. do 23.
travnja 2023. godine ugostio je najbolje domaće kreativce, komunikatore,
marketingaše, digitalce, medije i druge komunikacijske profesionalce.
IdejaX
nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već dugi niz godina
uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama. Organizirana je
pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje
(HURA!-e) u okviru nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, a
IdejaX nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču
granice.
Na ovom natjecanju u kreativnosti sudjeluju kako velike
tako i male agencije, a u ovom slučaju marketinški tim, sa svojim
kreativnim idejama i marketinškim projektima koji konkuriraju za zlatne,
srebrne i brončane nagrade.
Natjecanje IdejaX 2023. podijeljeno
je u četiri kategorije: Best on Market, Best of Ad-Making, Best Branding
& Rebranding i Best of Positive Change.
U četvrtoj, ujedno
najnovijoj kategoriji Best of Positive Change natjecali su se
društveno-odgovorni projekti, prezentirajući moć kreativnosti u službi
pozitivne promjene u svijetu. Od preko dvadeset prijavljenih radova u
finalu je svoje mjesto pronašlo 6 najboljih, a među njima i onaj
Hajdukov. U završnom ocjenjivanju deveteročlanog žirija kojeg su činili
predstavnici i eminentni stručnjaci HURA!-e, HNK Hajduk je osvojio
najveći broj bodova i nagradu Zlatna IdejaX.
Kampanja “Za bolji
svit – Hajduk Split”, pokrenuta je s ciljem kako bi se zajednica
osvijestila o važnosti brige o okolišu, prirodi i planeti koju
ostavljamo u nasljeđe budućim generacijama.
U suradnji s tvrtkom
Mold, prvom tvrtkom za recikliranje plastičnog otpada u Hrvatskoj,
Hajduk je osmislio posebnu seriju kockica za slaganje koje su izrađene
od oštećenih i dotrajalih stolica sa stadiona, čime svi zainteresirani
kupci mogu imati dio Poljuda. Kockice su od isključivo recikliranog
materijala (98% LDPE) I u ponudi su četiri vrste pakiranja s elementima
koje se mogu složiti u različite predmete u hajdučkom dizajnu – grb,
srce, držač za olovke i šal. Uz sve to, HNK Hajduk je u suradnji sa
svojom udrugom Bilo srce dio prihoda od prodaje u prosincu donirao u
humanitarne svrhe.
Osim u ovoj kategoriji, Hajduk je osvojio i još
jednu zlatnu nagradu u kategoriji Best of Market – Beverages gdje je
zajedno sa svojim sponzorom Karlovačko oduševio žiri s kampanjom “Tuđi
čovik”.
“Tuđi čovik” je kampanja u kojoj je Karlovačko na zaista
simboličan način povezao navijače koji su odmah prepoznali poznate
povijesne fraze po kojima je i dan danas Hajduk prepoznatljiv u
Hrvatskoj i šire. “Špacina pirja”, “Ronaldo iz Turčinovića”, “Tunel
Krpana Zebini” samo su od nekih fraza koje čine glavne poruke kampanje.
–
Hajduk je prije svega veliki klub, koji za svoju zajednicu predstavlja
puno više od samog nogometa i zato imamo posebnu odgovornost djelovanja i
prenošenja pozitivnih poruka prema našim navijačima, cjelokupnoj
javnosti te posebno onim najmlađima. Kampanju smo pokrenuli proteklog
ljeta i nakon dresova od recikliranog materijala i drugih eko proizvoda,
kreirali smo nešto što ima dodatnu vrijednost. Cijela priča ima i
humanitarnu notu, na što smo posebno ponosni jer pomoć najpotrebitijima,
zaštita slabome, ugrađena je u temeljne postulate našeg kluba. S
projektom “Za bolji svit – Hajduk Split” nastavljamo, te ćemo i dalje
biti kreatori brojnih aktivnosti koje imaju za cilj aktivno djelovanje i
podizanje svijesti o brizi za okoliš. Zahvaljujemo se struci na ovoj
nagradi i na tome što su prepoznali i izabrali naš projekt kao najbolji u
sjajnoj konkurenciji. Ovo nam je svima dodatni motiv da nastavimo
djelovati u smjeru pozitivnih društvenih promjena – istaknula je članica
Uprave HNK Hajduk Marinka Akrap.