Prema nedavno provedenoj anketi od strane magazina Ja Trgovac i agencije Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana RH starijih od 16 godina, pokazalo se da tri od pet građana planira štedjeti prilikom nabavke namirnica za uskrsni stol, što čini 59 posto ispitanika. Ovo je blagi pad u odnosu na prošlu godinu kada je taj postotak bio 60, prenosi INDEX.HR.
Anketa je također otkrila da će 16 posto građana izdvojiti između 50 i 70 eura, dok će isti postotak, odnosno 16 posto, potrošiti između 80 i 130 eura za uskrsne namirnice. S druge strane, 14 posto građana planira potrošiti između 30 i 40 eura, dok će isti postotak potrošiti između 40 i 50 eura. Jedanaest posto ispitanika planira potrošiti više od toga, odnosno između 70 i 80 eura.
Uspoređujući s prošlom godinom, primijećen je blagi pad u broju građana koji planiraju tradicionalni uskrsni doručak ili ručak, s 80 posto prošle godine na 78 posto ove godine.
Kada je riječ o izvorima nabavke, većina građana preferira hipermarkete i velike trgovine, gdje će kupiti dvije trećine njih (66 posto), što je povećanje od šest posto u odnosu na prošlu godinu. Domaću proizvodnju odabire 17 posto građana, dok je isti postotak kao prošle godine. Postotak građana koji planiraju kupovati u supermarketima i malim prodavaonicama pao je na osam posto, dok će isti postotak građana svoju opskrbu obaviti na tržnici, što predstavlja pad od četiri posto u odnosu na prošlu godinu.