Article

//www.dalmacijanews.hr/files/5ef3af76daf72d9b118b4588/80
Foto: Maja Kljaić

Raskošni butik Aleksandre Dojčinović za novi početak!

Ljeto Aleksandre Dojčinović donosi još jednu sjajnu kolekciju, ali i novu, impresivnu shopping oazu u Zagrebu

S prvim danima ljeta za dozu dobrih vijesti pobrinula se naša najuspješnija dizajnerica s inozemnom karijerom i vlasnica branda Lei Lou, Aleksandra Dojčinović, na koju je lockdown očito djelovao vrlo inspirativno. Naime, dok je dobar dio Hrvatske smišljao što i kako dalje, što zbog potresa, što zbog izolacije, ona je poslovanje mogla nesmetano nastaviti preko svog, već postojećeg, svjetski dizajniranog web shopa Leiloubyalex.com, a u nepunih dva mjeseca uspjela je brand promijeniti iz temelja i to doslovno. Dugogodišnju lokaciju butika u centru Zagreba, nakon što je ista načeta potresom, zamijenila je raskošnim butikom u Strojarskoj 19, gdje je već dugi niz godina Aleksandrin atelje, ali i impresivni proizvodni pogon.

Prostrani interijer Strojarske proteže se na petstotinjak kvadrata, od čega oko sto prodajnog prostora, što ga svrstava među najveće trgovine domaćih dizajnera u regiji, uz ulazni dio u lounge stilu koji je, pojašnjava Dojčinović, ciljano napravljen tako, kako bi njezine klijentice imale privatnost i osjećaj posebnosti za vrijeme shoppinga, ali i kako bi se u svakom trenutku mogla održavati adekvatna socijalna distanca, sve u skladu s novonastalim i eventualnim sličnim budućim prilikama.

Sam kolorit prostora je neutralan, prevladavaju sivi i off-white tonovi naglašeni zlatnim detaljima, a velika je pažnja pridana rasvjeti, koja je na taj način pojačala ambijentalnost i profinjenost, naglasila detalje, ali i dodatno produbila ionako komforan interijer, dizajniran tako da stavlja naglasak na ono što se u prostoru nudi - odjeću i modne detalje s Aleksandrinim potpisom.

U butiku, koji će vrlo skoro nesumnjivo postati omiljena shopping oaza, ali i mjesto za druženje i realizaciju brojnih Aleksandrinih poslovnih projekata, budući da je sada na jednom mjestu uspjela objediniti sve segmente svog poslovanja o čemu je, priznaje, oduvijek maštala, svoje će mjesto prva naći najnovija Lei Lou ljetna kolekcija, koja već sada ima brojne poklonice.

„Kolekcije uvijek spremam sezonu unaprijed, pa na nastanak ove aktualne, srećom, nisu mogle utjecati sve ove nove okolnosti. S druge strane, još za vrijeme izolacije krenuli smo predstavljati nove komade i puštati ih u prodaju putem našeg web shopa, koji radi već dvije godine i koji se u vrijeme krize pokazao kao prava perjanica mog poslovanja jer je online shopping u tim okolnostima bio jedini moguć“ - priča nam Dojčinović i dodaje kako ljetna kolekcija donosi brojne novitete, a njezin osobni favorit ovaj put ipak, suprotno očekivanjima, nije haljina.

„Iako imam nekoliko sjajnih modela haljina, moj it komad kolekcije naše su plexy sandale koje želim imati u svim bojama i koje su za mene pravi ljetni ulov. Naglasak sam stavila i na neke poslovne komade, na strukturirane lagane sakoe, ali i haljine i hlače s naglašenim printom, s kojim se volim poigravati već nekoliko sezona. Ne smijem zaboraviti ni upečatljive salonke s kristalnim kopčama, statement nakit koji sam još jednom dizajnirala sa svojim talijanskim partnerima, ali i runway, pletena torbica Quinn, poslovna torba Lauren ili moderna i trendi, remen torbica Lottie“ - izdvojila je Aleksandra koja uz to sve, otkriva nam, paralelno planira još brojne druge projekte ovo ljeto koji, kaže, uključuju promociju Hrvatske, svjetske blogerske zvijezde i modu u jednom i tome se već sada neizmjerno raduje.

hr Wed Jun 24 2020 21:54:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5eec66eedaf72d8e028b4668/80

Odlična spiza i povoljne cijene i ovoga su vikenda u restoranu Rus!

Rezervirajte svoje mjesto na broj 091 472 0080! Osoblje restorana Rus vas čeka!
Ovaj vikend u restoranu Rus možete uživati u domaćim specijalitetima i ugodnoj atmosferi s vašim najmilijima.

Nude se domaći specijaliteti po povoljnim cijenama. Tako je na meniju divljač s njokama za 60 kuna,
 i mesna plata za 100 kuna.

Restoran Rus, smješten uz rijeku Žrnovnicu, mjesto je koje možete rezervirati i za domjenke, obiteljske svečanost, poput krštenja i svadbi. Također možete dogovoriti i catering! 

Dobra spiza je zagarantirana!
Rezervirajte svoje mjesto na broj 091 472 0080! Osoblje restorana Rus vas čeka!
hr Fri Jul 10 2020 07:58:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5f071012daf72d6d2d8b45ae/80

"Dinara back to life" ponosno predstavlja vizualni identitet i web stranicu

Dinara u nježnim, optimističnim bojama snažnog značenja! Dinara back to LIFE projekt je dobio prepoznatljiv i upečatljiv vizualni identitet te web stranicu na kojoj ćete moći saznati sve o projektu obnove travnjaka na Dinari!

Ako vas u budućnosti zainteresiraju travnjaci i stočarstvo na Dinari, gdje kupiti najbolji med i što je stadu najdraže imati na meniju, Dinara back to LIFE je web stranica za koju trebate znati. 

Jednim klikom proširite svoje znanje o flori, fauni i očuvanju Dinare te osnaživanju perspektive o razvoju potencijala Dinare. Dinara back to LIFE je projekt zaštite prirode i bioraznolikosti te obnove dinarskih pašnjaka na čijem očuvanju će raditi stručnjaci iz nekoliko institucija, a priliku za uključivanje i rad dobit će i mladi iz cetinskog kraja.

Kako počinje virtualna priča o Dinari?

Travnjaci na Dinari nekada su bili bogatstvo domaćem stanovništvu; stoka se u ljetnim mjesecima izvodila na ispašu i vraćala u nizine tek u zimskom razdoblju. Takav način života nazivan još i transhumanca, pridonosio je i čuvao biološku raznolikost Dinare. Posljednih tridesetak godina, život na Dinari uvelike se promjenio,  ostali su tek statistika i zapisi te pokoje manje stado s pastirom duž cijelog područja. Kako bi sačuvali travnjake koji su u najvećoj mjeri zapušteni ili gotovo nestali, ali i dinarski život  od zaborava,  projektom Dinara back to LIFE želja je restaurati travnjake, oživjeti pašnjake i sačuvati ptičje vrste ovisne o Dinari. Osim obnove travnjaka, potencijal za razvoj cijelog područja prepoznat je u radu domaćeg stanovništva i jačanju poljoprivrede, stočarstva, ali i turizma.

Stvaranje vizualnog identiteta započeto je u veljači internetskom anketom među lokalnim stanovništvom, ali i šire, kako bi otkrili kakva je percepcija javnosti o Dinari. Kreativni ciklus započeo je prikupljanjem ideja, razmatranjem boja, stilova i simbola koji će kroz jedinstven i zanimljiv način prikazati ne samo područje, već i svakodnevni život stanovništva, njihov trud i rad te mogućnost održivog upravljanja Dinarom .

- Dinara je veličanstvena i puna života, iako često čujemo epitete poput surova, divlja ili teška. Stvaranjem identiteta o prirodnim, kulturnim i životnim vrijednostima Dinare, ne samo da smo htjeli prikazati njezinu vidljivu snagu, golet i krš, pa i najviši vrh Lijepe naše; naša želja je osvijestiti ljude na bogatstvo koje Dinara pruža i njezinu važnost za svijet oko nas. Vizualni identitet možda se na oko čini suprotan očekivanim epitetima za krš, on je brižan, pun simbolike, podsjetnik da dobro Dinare treba znati kako poštovati, mudro koristiti i bezvremenski čuvati,  ističe Melani Glavinić, članica projektnog tima.

Fokus na budućnost, mjesto za svih

Vizualni identitet virtualno i web stranica oživjele Dinare nosi potpis mladih, iskusnih i kreativnih riječkih snaga simboličnog naziva Radionica. Dizajn je moderan, vedar i usklađen sa svim načelima današnjeg dizajna te lako prepoznatljiv, dok web koristi moderan font čistih i jasnih linija. Dodatni elemenati su kalendar na kojem će biti zakačene obavijesti o aktivnostima, volonterskim akcijama, izložbama ili druženjima s domaćim stanovništvom, a jednim klikom dostupna je stručna literatura. Web je ispunjen bogatim, stručnim sadržajem pisanim lako razumljivim stilom i jezikom, a posebnu čar daje Dnevnik Dinare u kojem ćete moći pratiti aktivnosti 'iza scene' i dojmove kako članova projektnog tima, tako i ostalih sudionika. Posebnost ove web stranice je jednostavna interaktivna karta dinarskog područja koje će se redovito puniti izvješćima o travnjacima, ali i najvažnije – na kojoj mogu sudjelovati svi OPG-ovi s područja Dinare tako što će imati svoj besplatni promotivni prostor.

- Dinara treba biti i ostati 'živa', a to je moguće jedino u suživotu s prirodom, radom i gradnjom aktivne virtualne zajednice vrijednih ljudi koji prepoznaju njezin potencijal, proizvode i ukazuju nam da se – može. Ovaj web je mjesto za svih koji mogu ili žele biti dio njezine budućnosti, a mi ćemo se nesebično truditi svojim stručnim znanjem i iskustvom biti im podrška, ali i neizrecivo biti zahvalni Dinari!, zaključuje Dinara back to LIFE tim i poziva sve zainteresirane OPG-ove od Knina do Trilja da ih kontaktiraju putem nove web stranice ili Facebook profila.

hr Thu Jul 09 2020 14:40:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5e8dd6dd29111cecd48b462d/80
Foto: Pixabay

Ako ste preuzeli neku od ovih aplikacija za Android, odmah ih uklonite!

Zlonamjerni razvojni programeri stalno se domišljaju novim načinima kako zaobići zaštitne mehanizme koji bivaju postavljeni u Play
U Googleu su iz trgovine Play izbacio novu rundu aplikacija za koje su utvrdili kako su štetne. Ako ste ih ranije preuzeli, preporučamo da ih čim prije obrišete. - prenosi tportal

Krivicu za pojavu zlonamjernih aplikacija ne treba u potpunosti pripisati Googleu, iako su oni svakako odgovorni za sve što se događa u njihovoj trgovini. Naime, razvojni programeri stalno se domišljaju novim načinima kako zaobići zaštitne mehanizme koji bivaju postavljeni u Play.

Za ovih je 25 aplikacija ustanovljeno kako kradu korisničke podatke pri logiranju u Facebook. Otkrili su ih u francuskoj tvrtci za kibernetičku sigurnost Evina i o tome obavijestili Google. 

Evo popisa spornih 25 aplikacija:

1) Super Wallpapers Flashlight (com.wallpaper.flashlight.compass)

2) Padenatef (com.sun.newjbq.beijing.ten)

3) Wallpaper Level (com.liapp.level)

4) Contour level wallpaper (com.communication.walllevel)

5) iPlayer & iWallpaper (com.ldl.videoedit.iwallpapers)

6) Video maker (com.androidapp.videosedit.v)

7) Color Wallpapers (com.play.ljj.wallpapercomapss)

8) Pedometer (com.baidu.news.pedometer)

9) Powerful Flashlight (com.meituan.ybw.flash)

10) Super Bright Flashlight (com.tqyapp.sb.flashlight)

11) Super Flashlight (com.superapp.xincheng)

12) Solitaire Game (com.game.tqsolitaire)

13) Accurate scanning of QR code (com.tqyapp.gr)

14) Classic card game (com.card.colitairenew)

15) Junk file cleaning (com.xdapp.cleaning)

16) Synthetic Z (com.tqygame.syntetic)

17) File Manager (com.smt.filemanager)

18) Composite Z (com.game.hcz)

19) Screenshot Capture (com.tianqiyang.lww.screenedit)

20) Daily Horoscope Wallpapers (com.tianqiyang.lww.constellation)

21) Wuxia Reader (com.wuxia.reader)

22) Plus Weather (com.plus.android.weather)

23) Anime Live Wallpaper (com.tqyapp.chuangtai)

24) iHealth Step Counter (com.tiantian.lang.tencent)

25) com.tqyapp.fiction (com.tqyapp.fiction)

hr Thu Jul 09 2020 13:58:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5eb402366f2ab89f178b4569/80

'Voli me' u izvedbi Petra Graše najemitiranija pjesma prošle godine i zaradila najviše novca u Hrvatskoj

Uz rezultate poslovanja, HDS ZAMP objavio je i popis najemitiranijih pjesama u 2019
 
Stručna služba ZAMP Hrvatskog društva skladatelja objavila je poslovno izvješće i rezultate poslovanja za 2019. godinu. Glazbenim autorima i nositeljima autorskih glazbenih prava za tu godinu isplaćeno je 101,5 milijuna kuna autorskih naknada, dok ukupni promet glazbenih licenci iznosi 141,3 milijuna kuna.
Najveći udio u prodaji glazbenih licenci odnosi se na prava javnog priopćavanja (87,46%), ostatak se odnosi na prava mehaničke reprodukcije (3,2%), digitalna prava (2,22%) te prava iz inozemstva (7,11%). Godišnje izvješće HDS ZAMP-a za 2019. dostupno je na linku.

Ponosni smo na još jednu dobru godinu i obavljen rad u njoj. Nažalost, iz perspektive srpnja 2020. godine, kada u Hrvatskoj već 3 mjeseca gotovo da nema komercijalnih glazbenih događanja, teško je veseliti se prošlim uspjesima. Iako je važno ne zaboraviti ih, i raditi kako bi se godine poput 2019. što prije ponovno vratile“, izjavio je glavni direktor HDS ZAMP-a, Nenad Marčec.

Uz rezultate poslovanja, HDS ZAMP objavio je i popis najemitiranijih pjesama u 2019. - domaća pjesma koja je njezinim autorima u 2019. donijela najveću zaradu je „Voli me“ u izvedbi Petra Graše. Za nju su autorski zaslužni Vjekoslava i Tonči Huljić. Slijedi „Rekao si“ autora Ante Pecotića u izvedbi Nine Badrić, a „Ovaj grad“ Mije Dimšić, autorskog trojca DimšićBačić i Dimter na trećem je mjestu najemitiranijih i najkorištenijih.

Više informacija pogledajte u infografici...
hr Wed Jul 08 2020 16:45:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .