Article

//www.dalmacijanews.hr/files/603f84916f52df5ef08b45cb/80
Foto: DalmacijaNews

Zatvara se cesta prema Zakučcu i Gatima. Putnici i pješaci brodicama preko Cetine, vozila obilazno četrdesetak kilometara

U devetom mjesecu iduće godine planiran je završetak izgradnje obilaznice. U međuvremenu će stanovnici tih mjesta doživjeti još jedno zatvaranje zbog montaže čeličnih dijelova.
Najkasnije do 1. srpnja zatvara se cesta D70 koja iz Omiša vodi prema Zakučcu i Gatima. Iako su mještani prije nekoliko mjeseci prosvjedovali u nekoliko navrata protiv ovakvog zaključka i zatvaranja ceste, stanje se ni danas nije promijenilo. Ipak, Hrvatske ceste za nekoliko dana kreću s radovima.

- Dogovorili smo da ćemo cestu D70 zatvoriti od 10. ožujka do početka sezone, točnije najkasnije do 1. srpnja na način da bi se za pješake i putnike osigurao transport brodicama s jedne na drugu stranu Cetine, a za promet vozila bi se našli alternativni pravci prema Žrnovnici i Pavića mostu što znači obilazak prema Omišu za 40-ak kilometara - kazao je Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta poslije sastanka invetitora i izvođača projekta s predstavnicima grada Omiša i mjesnim odborima.

- Hitna pomoć, vatrogasci i sve žurne službe su organizirane na takav režim - podvukao je Škorić.

Osim izgradnje obilaznice, uklanjat će se i svi nestabilni blokovi. U devetom mjesecu iduće godine planiran je završetak izgradnje obilaznice. U međuvremenu će stanovnici tih mjesta doživjeti još jedno zatvaranje zbog montaže čeličnih dijelova.

- Moramo se svi skupa strpiti - odgovorio je Škorić na brojna novinarska pitanja o nezadovoljstvu tamošnjih mještana. 

Najgore će biti za poduzetnike i mještane iz Gata i Zakučca, ali, kako kaže omiški gradonačelnik Ivo Tomasović, ovo je jedino rješenje za problem koji ta mjesta muči već desetljećima godina. Najveći dokaz toga su gužve u ljetnim mjesecima koje grad Omiš i omiško zaleđe potpuno paraliziraju.


hr Wed Mar 03 2021 13:44:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
//www.dalmacijanews.hr/files/5d50549e29111cd8438b456f/80
Foto: Pixabay / Ilustracija

Cehovi taksi prijevoznika ne odustaju od borbe za uređeno tržište: 'Zašto ministar Butković već godinama ne rješava probleme u svom resoru?'

Zašto ih je sve ignorirao, zašto ignorira očite probleme u svom sektoru, koga štiti, pitaju se taksi prijevoznici.

Vlada RH svjesno je propustila urediti taksi tržište i kaos koji su izazvale nedovoljno promišljene izmjene zakona iz 2018. godine, poručuju Cehovi taksi prijevoznika Zagreba, Splita, Dubrovnika i Kaštela osvrćući se na nedavno izglasavanje Zakona o prijevozu u cestovnom prometu bez usvajanja njihovih prijedloga koje su uputili preko Hrvatske obrtničke komore. Odbacuju optužbe da su protiv liberalizacije tržišta te naglašavaju da bi se s njihovim prijedlozima postojeće malverzacije i anomalije svele na minimum, država bi bolje mogla pratiti sva taksi vozila, a lokalna bi samouprava imala bolju kontrolu prijevoznika na svom području.

Umjesto toga, ostalo je problematično postojeće stanje prema kojem na jednoj dozvoli možete imati na stotine vozila, što rezultira poreznim malverzacijama i kaosom na tržištu.

- Imamo najneuređeniju djelatnost taksi prijevoza u cijeloj Europskoj uniji, zašto ministar prometa Oleg Butković, kad ne želi slušati naše prijedloge, jednostavno ne uzme primjere dobre prakse iz drugih zemalja i prepiše ih. Umjesto toga, on nas koji nemamo nikakve veze s politikom optužuje za  politikantstvo, tvrdi da tražimo ukidanje liberalizacije, što je potpuna neistina. Po ministru je ukidanje liberalizacije da svatko u vozilu mora imati originalnu dozvolu, da lokalna samouprava određuje cijenu iste dozvole, da vozač koji upravlja vozilom bude prijavljen na puno radno vrijeme...“, poručuju udruženi taksi prijevoznici.

Ministar Butković, nastavljaju, zaboravlja da su na e-savjetovanju svoje prijedloge za unapređenje zakona uputili i svi veći primorski gradovi i sve državne udruge koje okupljaju najveći broj prijevoznika. Zašto ih je sve ignorirao, zašto ignorira očite probleme u svom sektoru, koga štiti, pitaju se taksi prijevoznici.

- Kako kontrolira tržište ako nema pojma koliko je igrača na njemu, kako ubiru poreze i doprinose ako ne znaju tko sve vozi taksi u Hrvatskoj? I što je najvažnije, kako brinu za sigurnost naših građana? To su sve otvorena pitanja na koja i dalje ne dobivamo odgovor, ali dobivamo lažne optužbe da politiziramo. Sigurno da u ovom trenutku nećemo pokleknuti i da nećemo odustati od uređenja ove djelatnosti i općenito prijevoza, jer su vidljivi problemi i u drugim sektorima prijevoza, što je očiti dokaz da ministar Butković ne radi svoj posao, i što je najgore, uopće ga ne zanimaju problemi u njegovom sektoru“, zaključuju predstavnici Cehova taksi prijevoznika Zagreba, Splita, Dubrovnika i Kaštela.

hr Fri Apr 16 2021 09:58:47 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
//www.dalmacijanews.hr/files/60793e4b6f52df15348b457b/80

Promet: Djelomična izmjena trase linije broj 8

Navedena izmjena se primjenjuje od ponedjeljka 19. 04. 2021.g.
Nakon višetjednih rješavanja sigurnosno-tehničkih uvjeta napokon su se stekli preduvjeti za djelomičnu izmjenu trase linije br. 8 kako bi se na taj način zadovoljile potrebe stanovnika gradskog kotara Trstenik za povezivanje s bolnicama i centrom grada.

Nakon održanih konstruktivnih razgovora i sastanaka između direktora te stručnih službi „Prometa d.o.o.“ sa predsjednikom GK Trstenik Damirom Barbirom u svezi nekoliko, od strane „Prometa d.o.o“, pripremljenih prijedloga navedenog povezivanja, predstavnici navedenog gradskog kotara su se odlučili za inačicu povezivanja na način da će linija br. 8 pri polasku sa Žnjana prometovati postojećom trasom odnosno Bračkom i Velebitskom ulicom, nakon čega bi skretala lijevo u Ulicu Moliških Hrvata te Ulicom Put Radoševca prometovala do kružnog toka i dalje nastavila Ulicom Ivana pl. Zajca do Poljičke ulice. Nakon dolaska u Poljičku ulicu linija broj 8 bi nastavljala svojom uobičajenom trasom prema Zvončacu.

U povratku sa Zvončaca linija bi prometovala istim ovim prometnicama u obrnutom smjeru.
hr Fri Apr 16 2021 09:35:54 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
//www.dalmacijanews.hr/files/5e88c3e829111c01ce8b457c/80
Foto: PIXABAY

U Dalmaciji pretežno sunčano, ali za sredinu travnja razmjerno hladno

Travanj je, a kao da nije! I to ne samo zbog vremena proteklih dana, nego i budućih - i dalje razmjerno hladnih.
Pretežno sunčano, ali za sredinu travnja razmjerno hladno i u Dalmaciji, u unutrašnjosti uz čak mjestimice moguć slab jutarnji mraz. Nakon noćne i jutarnje bure, gdjegod i jake, zapuhat će slab do umjeren maestral, a navečer će ponovno jačati bura, kao i valovitost danju malo do umjereno valovitog mora, čija će temperatura na jugu Hrvatske biti kao i poslijepodnevna zraka - oko 15 °C. Prijepodne će biti malo oblaka, zatim sve više. No, još do noći zadržat će se suho.

Opet oblačnije, uz oborine, na Jadranu u subotu i jaku buru

Suho na jugu Jadrana neće biti u subotu, koja će posvuda biti oblačnija, a i vjetrovitija, uz ponovno često jaku buru, lokalno na udare i olujnuOd nedjelje je povremena kiša vjerojatnija na sjevernom dijelu, a osim zbog nje i mnogobrojnih oblaka, mnoge neće veseliti ni za travanj i dalje razmjerno niska dnevna temperatura zraka. No, barem će bura oslabjeti.

U većini unutrašnjosti neka utjeha bit će porast noćne i jutarnje temperature zraka i prestanak mraza, ali mnogima ne i prevladavajuće oblačno te osobito za vikend prohladno vrijeme - u subotu još uglavnom suho, zatim uz povremenu kišu, u gorju ponegdje ponovno i snijeg, javlja HRT.
hr Fri Apr 16 2021 07:56:10 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
//www.dalmacijanews.hr/files/602991db6f52dfd3d18b4583/80
Foto: Golden Drum

Krešimir Macan: 'Kerum je jedan od favorita za drugi krug!', pojasnio je i zbog čega

Jedan od zanimljivijih aspekata u programima kandidata je nuđenje novaca.
Mjesec dana do izbora šanse kandidata komentirao je, za RTL, komunikacijski stručnjak Krešimir Macan. Programi kandidata na lokalnim izborima uopće nisu važni, vjeruje Macan.

- Morate ga imati. Kad ga nemate mogu vas prozivati, a kad ga imate, nitko ga ne čita - smatra Macan.

Jedan od zanimljivijih aspekata u programima kandidata je nuđenje novaca

- Kerum je svojevremeno nudio božićnice, on ih je isplaćivao sve 4 godine i on je dobio te glasove. Dakle, Vesna Škare Ožbolt vjerojatno gađa na tu stariju populaciju. Već se daje dosta novaca za djecu, tako da nije to neće biti neka presudna razlika - komentirao je Macan. 

- Može se konkretno pokušati kupiti s nekom mjerom no to sve skupa košta. Dok je primjerice problem komaraca u Osijeku vrlo konkretna stvar. Tko riješi komarce, taj je gradonačelnik - dodao je Macan. 

Kampanja je po Macanovu mišljenju poprilično dosadna. Nema vidljivosti i sve se nekako smirilo. 

Kerum je jedan od favorita za drugi krug u Splitu, kazao je Macan. Dok se situacija oko Vuce nekako stišala. 
- Pored Keruma ne možete imati dva Keruma - smatra Macan. 
hr Fri Apr 16 2021 06:51:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska

Pročitajte još . . .