Kliška tvrđava ostvarila 76 posto više posjeta nego lani!

Kliška tvrđava je u prva četiri
mjeseca 2018. godine ostvarila 76 posto
više posjeta u odnosu na isto razdoblje 2017. godine, koja je isto bila iznimno
uspješna i tijekom koje je tvrđavu posjetilo ukupno 47.000 posjetitelja. Ta brojka je do svega nekoliko godina unatrag
iznosila 8.000 posjetitelja
godišnje, no odabirom smjera razvoja turizma koji se u velikoj mjeri temelji na
bogatoj povijesnoj i kulturnoj baštini rezultati su bolji iz godine u godinu. Turizam
fokusiran na kulturnu baštinu, aktivni odmor i gastronomiju smjer je razvoja
koji je općina odabrala, a kliška tvrđava pri tome će i dalje imati ključnu
ulogu, na korist svih stanovnika općine.

Povodom 370. obljetnice
oslobođenja Klisa od Turaka, ali i brojnih projekata revitalizacije tvrđave i
nadolazećih manifestacija, predstavljen je i novi vizualni identitet Tvrđave Klis, čiji autor je Ante Filipović Grčić iz šibenskog
studija 2fg. Novi vizualni identitet Tvrđave Klis temelji na položaju Klisa na
strmoj hridi u klancu koji razdvaja Kozjak i Mosor, a koji je i ključ Dalmacije
na putu od Jadranske obale do Zagore i obrnuto. U obrazloženju podrijetla
naziva Klisa neki etimolozi izvode ga iz grčke riječi kleis, što u prijevodu znači ključ,
a sama simbolika klanca i ključa vidljiva je u novom logotipu.

– Svi ovi uspjesi i rezultati
ostvareni su u godini u kojoj obilježavamo 370. obljetnicu oslobođenja Klisa i
okolnih krajeva od Turaka, pri čemu je naša tvrđava odigrala ključnu ulogu.
2018. godina je i Europska godina kulturne baštine, čemu svakako doprinosimo i brojnim
projektima i aktivnostima, stoga sa zadovoljstvom mogu reći kako su naš rad i
zalaganje za Klis, bogatiju turističku ponudu i obnovu i očuvanje našeg
kulturnog nasljeđa urodili plodom i u tom smjeru nastavit ćemo se razvijati i
dalje. – 
zaključio je načelnik Vetma.

POSLJEDNJE DODANO: