Hrvati ludi za burgerima, naručuju ih svako 3 minute

Povodom Međunarodnog
dana burgera, koji obilježavamo 28. svibnja, Glovo, popularna aplikacija za
dostavu hrane, namirnica i ostalih proizvoda, predstavila je trendove
konzumacije hamburgera u Hrvatskoj prošle godine.

U posljednjih godinu
dana Hrvati su naručili više od 1,7 milijuna hamburgera, odnosno, u prosjeku po
jedan svake tri minute. To Hrvatsku svrstava među deset zemalja u kojima se
najviše naručuju i jedu hamburgeri, od 25 zemalja u kojima Glovo posluje, piše N1

Na temelju
aktivnosti hrvatskih korisnika, Zagreb najviše voli hamburgere, o čemu svjedoči
više od 830.000 naručenih prošle godine. Nakon metropole, najviše u
hamburgerima uživaju Splićani, Osječani, Riječani i Zadrani.

No, kada govorimo o
hrvatskim gradovima koji su doživjeli najveći porast konzumacije hamburgera,
prednjači Rovinj s porastom od čak 518 posto.

Statistika pokazuje
da su hamburgeri definitivno omiljena opcija za večeru među hrvatskim
građanima, što potvrđuje i činjenica da su se prošle godine najviše naručivali
između 19 i 21 sat. Posebno su privlačili kupce u zimskim mjesecima pa su se
najviše naručivali u siječnju, veljači i ožujku. Također, tijekom 2022. utorak,
petak i subota bili su “špica” u tjednu.

Cheeseburger,
chicken burger i classic burger su, čini se, kraljevi hamburgera u Hrvatskoj.
No, sve je veći broj malo zdravijih varijanti hamburgera, pa je Hrvatska peta
na ljestvici konzumacije veganskih hamburgera, što predstavlja rast od 66 posto
u odnosu na prethodno razdoblje.

Najskuplja narudžba
hamburgera putem aplikacije Glovo u 2022. iznosila je 1538 kuna, odnosno više
od 200 eura, a jedna je osoba naručila njih čak 579 kroz cijelu godinu.

Prema podacima,
Glovo je u Hrvatskoj tijekom 2022. imao više od tisuću partnera koji prodaju
hamburgere, a među njima se ističu mali poduzetnici. Broj malih i srednjih
poduzeća koji prodaju hamburgere porastao je za 62 posto u odnosu na godinu
prije.

Ta činjenica
dokazuje da Glovo podržava želju za jačanjem lokalnog gospodarstva te u tome
pomaže privlačenjem novih malih poduzetnika u aplikaciju.

POSLJEDNJE DODANO: