No ako se ovogodišnji rezultati usporede s onima iz rekordne 2019., onda je to zaostatak od samo desetak posto za koji direktor trogirske Turističke zajednice Marin Piveta očekuje da će se uspjeti nadoknaditi do kraja 2022.godine.
- Dosadašnji rezultati u predsezonskom razdoblju govore nam kako smo na dobrom putu da dostignemo turistički promet iz 2019. U prva četiri mjeseca imali smo povećanje broja dolazaka za 240 posto dok je taj rast još izraženiji u noćenjima kojih je bilo 324 posto više. To ujedno znači i da se produljio boravak gostiju koji sada u Trogiru ostaju prosječno tri dana - rekao je Piveta.
U ovom predsezonskom razdoblju struktura gostiju je šarolika, no prevladavaju Nijemci i Francuzi od kojih će prvi nastaviti dolaziti i u srcu sezone dok druge tek treba uvjeriti da dođu i u ljetnim mjesecima. Osim njih, u Trogiru borave gosti iz ratom pogođene Ukrajine pa su i oni pridonijeli dobroj predsezonskoj žetvi koja najavljuje odličnu sezonu. A da se sezona ne bi svela samo na tri ljetna mjeseca, kad se turizam, zbog velikih gužvi i opterećenja komunalne infrastrukture, pretvara u svoju suprotnost, trogirski TZ pojačao je promidžbene aktivnosti prema emitivnim tržištima organiziravši niz zanimljivih manifestacija kojima se želi obogatiti turistička ponuda u predsezoni.
- Tako će se krajem svibnja po prvi put održati Street food festival Babarol na kojem će ponajbolji domaći chefovi i restorani predstaviti svoje jelovnike, a sedmodnevna manifestacija, održavat će se na platou iza kule Kamerlengo - kaže Piveta.
Gastronomski festival počinje 22. svibnja i samo je jedan iz široke lepeze kulturnih, sportskih i “outdoor“ događaja koji će se organizirati u gradu koji ove godine slavi četvrt stoljeća od primanja na Unescovu listu najvažnije svjetske spomeničke baštine.