Oglašavanje na američkim televizijama pada, na internetu raste

Oglašivači povlače stotine milijuna dolara s televizija u SAD-u prvi put nakon 2010. godine, pokazatelji su najnovijeg izvještaja američke udruge kablovskih operatera (CAB), kojeg je prenio Variety

Nekoliko brendova i oglašivačkih agencija uključujući Omnicom i Mondelez posljednjih tjedana najavljaje promjenu u strategiji oglašavanja prebacujući budžete sa televizija na digitalne medije, ali sada je ovaj trend i potvrđen.

Izvještaj CAB-a pokazuje da oglašivači u SAD-u troše 6% manje novca na oglašavanje putem TV kanala, a ovo je prvi značajniji pad nakon četiri godine. Oglašivači se okreću sve više fleksibilnim medijima – koje najčešče pronalaze u internetskom oglašavanju, piše Klix.ba.

John Wren, direktor Omnicoma – druge po veličini svjetske agencije, rekao je početkom tjedna da se oglašivači sve manje okreću televiziji, a sve više budžete usmjeravaju na druga područja.
CAB-ov izvještaj također potvrđuje da raste potražnja za oglašavanjem na više platformi istovremeno – desktop, mobilna i aplikacije.

Variety također saznaje da nije pogođena samo TV industrija, već i print. Pokazatelji ukazuju da je u odnosu na prošlu godinu oglašavanje za jesenski period u tisku palo na između 8,17 i 8,94 sa između 8,6 i 9,2 milijardi američkih dolara.

Kako god, televizija je još uvijek najdominantniji oglašivački medij u SAD-u, za sada. Na TV oglašavanje u ovoj godini prema procjenama eMarketera biće potrošeno 38,1% ukupnog oglašivačkog budžeta. S druge strane, na digitalno oglašavanje bit će potrošeno 28.2% budžeta.

POSLJEDNJE DODANO: