Na Ekonomskom fakultetu u Splitu uspješno je održana LEAPin multidisciplinarna konferencija usmjerena na teme vezane uz poduzetništvo, digitalne tehnologije i razvoj vještina, a privukla je velik broj posjetitelja. Osim educiranja, konferenciji je bio cilj potaknuti stvaranje mladih lidera koji će se aktivno uključiti u društvo i rješavati aktualne izazove unutar svojih zajednica. Konferencija se sastojala od predavanja, panela i interaktivnih Social Impact Award radionica. Glavni govornici konferencije bile su velike splitske face iz svijeta poslovanja i inovacija.
Konferenciju je otvorio Andrej Hanzir, koji je ujedno i voditelj inovacija i projekata Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije (HUKI) te je predstavio sami LEAP projekt.
Predavanje zanimljive teme: “Do You have to have it all figured out?” održala je Lea Kalinić, voditeljica HR odjela u firmi MRS Group.
Na prvom panelu sudjelovali su: Ivan Mrvoš, izvršni direktor Includea, mlada znanstvenica Ena Melvan, ujedno i osnivačica MetaBellya, Antonio Perić-Mažar, direktor IT firme Locastic i Mario Frančešević, osnivač digitalne agencije SeekandHit te su raspravljali o tome zašto bi ili ne bi trebali ući u svijet poduzetništva.
Drugi panel bavio se gorućom temom u svijetu inovacija: “Umjetna inteligencija – prijetnja ili pomoć dizajnerima”, a o tome su pričali Margita Miličić, kreativna direktorica poznate IT firme SplitX i Nikolina Jerković, vlasnica kreativne agencije LLano. Zaključno predavanje održala je uspješna znanstvenica Ivana Carev na temu – “Biti znanstvenica liderica”.
U sklopu ove jednodnevne konferencije u Splitu, održane su čak tri Social Impact Award radionice koje su provedene u suradnji sa Središnjim državnim uredom za demografiju i mlade.
Radionicu “Impact Modeling” održao je Marin Urlić, a bila je usmjerena na društveno poduzetništvo u kojima je prikazao dobre primjere iz prakse. Zajedno sa sudionicima odredio je jedan lokalni problem kojem su skupa pronalazili rješenje.
Radionicu “Business Planning” održao je Zvonimir Jukić koji je pričao o poslovnom planiranju za startupe, o sadržaju poslovnog plana i digitalnim alatima. Sudionici su imali priliku primijeniti teoriju na primjerima u praksi pa su tako izrađivali poslovne planove.
Zadnju radionicu na temu “Idea Generation” održao je Michael Freer, osnivač firme Ensoco. Sa sudionicima je prošao kreativne procese generiranja, razvoja i komuniciranja novih ideja kroz životne primjere što su kasnije sudionici povezivali s poduzetništvom.
LEAPin konferencija je definitivno ostvarila svoj cilj – potaknuti mlade ljude na razmišljanje o poduzetništvu i inovacijama te ih educirati o tome kako pokrenuti vlastiti projekt. Predavanja i paneli bili su iznimno zanimljivi i inspirativni, a radionice su pružile konkretne alate i vještine potrebne za razvoj vlastitog poslovanja.