Među ostalim, iz Lučke uprave još jednom su predstavili projekt kojega očito smatraju gotovom stvari, luku za kamionski trajektni promet u Stinicama, na sjevernoj strani Marjana i nadomak ionako ugroženom Vranjicu. Kolikogod se, međutim, Lučka uprava i izborni kandidati trsili, moramo ponovo istaknuti: luka u Stinicama za našu koaliciji Možemo!-Nova ljevica potpuno je neprihvatljivo.
Premještanje teretnog prometa prema otocima izvan centra grada načelno je dobra ideja, no bojimo se da motiv nije rasterećenje prometa u gradu, nego proširenje turističke namjene gradske luke na račun one servisne za stanovnike i posjetitelje otoka. I to je prvi problem, ali on može biti posljedica naše naviknutosti da ništa ne ispadne onako kako je najavljivano, pa onda pušemo na hladno.
No, ima i drugih problema.
Prvo, to bi tražilo gradnju doslovno treće luke na tom ionako ugroženom području, uz Sjevernu luku i Loru i potencijalno novo zagađenje.
Drugo, nije teško izračunati koliko bi duže putovanje bilo za taj dio prometa do otoka, pa bi se znatno povećali troškovi transporta opskrbe koja bi bila najveći "klijent" nove rute, što bi povuklo i rast cijena na otocima.
Treće, ovim projektom ugrožen je Marjan, ali i dobar dio Kaštelanskog zaljeva, s brojnim trajektima dnevno na plovnom putu oko park šume i pored Čiova, u kombinaciji s nautičarima iz Spinuta, Kaštela i Trogira, pa manjih plovila na putu za Trogir i Kaštela...
Četvrto, Lučka uprava se ovim uključuje u prostorno planiranje Splita, i to bez ikakvog nadzora od strane grada, čime se pretvaraju u svojevrsnu planersku paraustanovu. I to rješavajući probleme koje su organizacijom brodskog i trajektnog prometa u Gradskoj luci sami stvorili.
Da ne bi ispalo da samo nabrajamo minuse bez alternative, za nas je prihvatljiva ideja da bi, ako već trebamo izmjestiti kamionski promet, bolje rješenje bilo Orišac, na istoku grada. Time bi se izbjegla sva tri navedena problema.