Article

//www.dalmacijanews.hr/files/6033ed6b6f52df92e08b456e/80

EUROSONG 2021 Albina Grčić pada na kladionicama

Albina Grčić nastupit će deseta po redu u prvoj polufinalnoj večeri.
Mjesec je dana do početka Eurosonga, a sve više fanova tog glazbenog natjecanja počelo se kladiti na svoje favorite. Malteška predstavnica Destiny s pjesmom Je Me Casse i dalje je favorit na kladionicama, koje joj daju 17% šanse za pobjedu, a francuska predstavnica Barbara Pravi s pjesmom Voila na drugom je mjestu s 14% šanse. Švicarac Gjon's Tears trenutno je treći na kladionicama s 10% šanse za pobjedu.

Protekli tjedan dogodila se velika promjena za srpske predstavnice Hurricane.

Cure su se sa začelja popele na 21. mjesto te im sada kladionice daju šansu da će proći u veliko finale. Srpkinje su tako na kladionicama prestigle hrvatsku predstavnicu Albinu Grčić, koja je sada na 22. mjestu. Proteklih tjedana Albini su kladionice davale veće šanse, a prema trenutnom stanju njezine šanse padaju.

Albina Grčić nastupit će deseta po redu u prvoj polufinalnoj večeri. Za sada joj kladionice predviđaju deseto mjesto u prvoj polufinalnoj večeri, čime joj daju šansu za prolazak u završnicu, piše Index.


hr Mon Apr 19 2021 08:47:44 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/609d62916f52df136f8b4575/80

Otputujte u prošlost: Aplikacija antičkog Zadra dostupna je na Google Play trgovini

Virtualni prozor je idealno rješenje za posjetitelje koji sa sobom ne žele nositi nezgrapne i teške VR naočale, ali žele imati prošireno iskustvo s lokacije.
Nakon uspješne digitalizacije renesansnog Dubrovnika koji je postao pristupačan turistički proizvod - od sada, svi Zadrani, kao i posjetitelji grada, u prilici su otputovati u prošlost kroz interaktivno mobilno iskustvo uz edukativno-zabavni narativ. Antička Jadera je digitalizirana i pretvorena u interaktivnu aplikaciju, zahvaljujući kreativnom radu agencije MediaUp!

Bez obzira putujete li u Zadar sa druge strane svijeta pa želite naučiti o njegovoj povijesti ili ste na licu mjesta i želite interaktivni dodatak svom razgledavanju; ili ste pak entuzijast otvoren za inovativne alate pripovijedanja - aplikacija Jader Anno CCXXI., preoblikovat će vaš doživljaj Zadra.

Aplikacija je dostupna na LINKU.



”Prošle godine započela je suradnja sa gosp. Stipanom Ujdurom, čije sam 3D rekonstrukcije hrvatskih gradova prepoznao, i odlučio uklopiti u mobilnu aplikaciju na kojoj sam tada radio. Došao sam na ideju pokretanja franšize “Virtual Window” (u doslovnom prijevodu: virtualni prozor), sa željom da ispričam priču o Hrvatskoj na dosad neviđen način - oživljavanjem zaboravljenih lokaliteta i kulturne baštine kroz virtualno iskustvo dostupno svima na pametnim uređajima!

S obzirom da Stipan stvara iznimne i vjerodostojne 3D rekonstrukcije, koristeći se dostupnim povijesnim podacima, ja sam mu predložio da krenemo s izradom Zadra. Prvotnu suradnju, započeli smo korištenjem Stipanovog 3D modela Dubrovnika za razvoj aplikacije Dubrovnik Anno 1667 (također dostupna u Google Play trgovini), a nastavili sa Zadrom. Nadamo se da će ova priča biti prepoznata, i da ćemo u skoroj budućnosti i imati priliku nastaviti i s drugim prekrasnim hrvatskim gradovima. U ožujku svi zainteresirani su imali priliku vidjeti gotov model Jadere u Stipanovoj animaciji, a sada imaju priliku i virtualno se prošetati scenama antičkog grada", kaže Frane Bilić.

Preuzimanjem aplikacije Jader Anno CCXXI., otvara vam se prozor u antičko doba Zadra; prozor u njegove bedeme, ulice, forum i manje trgove, amfiteatar, aquadukt, kao i javno rimsko kupatilo - “terme”. Po prvi puta možete krenuti u samostalni virtualni obilazak Jadera, uz vrlo intuitivno aplikaciju i korisničko sučelje prilagođeno svim uzrastima

Virtualni prozor je idealno rješenje za posjetitelje koji sa sobom ne žele nositi nezgrapne i teške VR naočale, ali žele imati prošireno iskustvo s lokacije. Aplikacija pretvara pametni uređaj u doslovni virtualni prozor, kojeg korisnik ne mora nositi na glavi; ali ako to baš želi - ima i opciju spajanja na VR naočale, koju može pokrenuti unutar aplikacije. S vremenom će aplikacija biti nadograđivana i dobiti proširenja koja bi trebala omogućiti istraživanje pojedinih 3D modela zasebno.

 “U konačnici, sve ovisi o prihvaćenosti proizvoda i povratnim reakcijama korisnika koje dobijemo. Želimo da cijena preuzimanja aplikacije bude prihvatljiva svima, te da proizvod približimo širokoj publici - kako stanovnicima Zadra, tako i posjetiteljima, ali i zaposlenima u turizmu.

Cijena aplikacije bit će fleksibilna: s početnom promotivnom cijenom od 21.00 kn (s uključenim PDV-om) u periodu do 01.06.2021., kako bi izašli u susret domaćim entuzijastima i posjetiteljima; dok će cijena u sezoni biti nešto viša. Danas više nikome nije strano platiti za nešto digitalnim i mobilnim putem, a preko Google Play trgovine, plaćanje je jednostavno i sigurno", kaže voditeljica prodaje Valentina Petković.

 “VR i slični alati s kojima radimo su suvremeni medij koji nudi velike mogućnosti - pogotovo u turizmu i marketingu. U MediaUp-u vjerujemo da turist obično “kupuje” iskustvo, a ne proizvod, jer je zapravo baš to ono što pamti, i ono o čemu priča. Virtualni prozor upravo zato dolazi kao izvrsno rješenje, jer korisniku pruža potpuno novo iskustvo tijekom putovanja, a koje mu ostaje na pametnom uređaju i nakon putovanja, kao trajni digitalni proizvod! Vjerujemo da Hrvatska kao turistička destinacija, prepoznata među globalnom publikom kao autentična i povijesno zanimljiva, upravo treba ovakve alate i brending strategiju na nacionalnoj razini, kako bi uspješno ispričala svoju priču i podijelila svoje posebnosti sa svima koji to žele čuti , ali i doživjeti - nalazili se oni na zadarskom forumu ili u New York-u.”  - Valentina Petković, voditeljica prodaje
hr Thu May 13 2021 19:18:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/609d39fb6f52df4e698b46c6/80

"More knjiga" očekuje vas u dvorani na Gripama: Tim povodom poklanjamo knjigu "Laži naše svakidašnje" Mirjane Krizmanić

Sajam je otvoren svakim danom od 10 do 20 sati, a nedjeljom do 17 sati, a mi vas tim povodom nagrađujemo popularnim naslovima!
Povodom rasprodaje knjiga u velikoj dvorani ŠC Gripe koja traje od 5. do 18. svibnja dijelimo neke od najpopularnijih naslova. 

Knjiga koju darujemo jest "Laži naše svakidašnje" psihologinje Mirjane Krizmanić.

O knjizi

Naša se ugledna psihologinja Mirjana Krizmanić u knjizi Laži naše svakidašnje bavi laganjem. Laganje se u našoj kulturi uglavnom smatra negativnim ponašanjem i negativnom osobinom. S različitih aspekata propituje uzroke i posljedice laganja. Objašnjava zašto nam je i u kojim situacijama katkad korisnije slagati nego sugovornika ili sebe suočiti s istinom.

Postoji li uopće život bez laži i laganja? Knjiga je za svakog od nas, neovisno o dobi, spolu, obrazovanju i svemu što nam se u životu jest i nije dogodilo. Trebamo pokušati zamisliti kako bi nam život izgledao bez laži. Kako bi nam život izgledao kad bismo svi mogli, i sebi i drugima, uvijek i beziznimno govoriti istinu i samo istinu? Kakvi bi bili naši odnosi s partnerima, prijateljima, susjedima kad bismo uvijek, na svakom mjestu i u svako vrijeme, jedni drugima govorili istinu?

Kako do romana?

Na Facebook objavi u komentaru označite osobu kojoj biste poklonili knjigu, a mi ćemo nasumično izabrati sretnog dobitnika/dobitnicu i obavijestiti ga/ju u komentaru!

O sajmu

U ponudi ćete pronaći naslove u izdanju najvećih domaćih nakladnika pa su uz V.B.Z.-ove knjige s nama i sjajni naslovi Mozaik knjige, Naklade Ljevak, Frakture, Znanja, 24sata, Fokusa, Oceanmora, Profila, Planetopije, Veblea, Leo Commercea i Felix Liber Rijeke.   

Sajam je otvoren svakim danom od 10 do 20 sati, a nedjeljom do 17 sati. 
hr Thu May 13 2021 16:39:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/609d32da6f52df9c6b8b4611/80
Foto: Matea Smolčić Senčar

Uskoro počinje najružičastiji Zagreb Fashion Destination do sada - Think pink issue 2021.

Ružičasta boja kao simbol nade i optimizma, obilježit će ovogodišnji modni događaj koji iz godine u godinu i bez obzira na situaciju koja je zadesila čitav svijet, uvijek ide naprijed.
Moda ne staje, ne živi u okvirima i ne prestaje se stvarati. Godina iza nas bila je neizvjesna i želimo je većim dijelom – zaboraviti. Želimo ponovo gledati svijet kroz ružičaste naočale, poručuju kreativci koji stoje iza modnog događaja koji je već odavno pronašao svoje mjesto pod zagrebačkim modnim nebom. 

Brojni dizajneri nisu „spavali“, već su stvarali ono što najbolje znaju i ono što najviše vole. Vrijeme korone donijelo je brojna iskušenja svima, i na poslovnom i na privatnom polju. Svi ponovo želimo živjeti u bojama, želimo disati i na taj način upijati sve ljepote kojih smo se u posljednje vrijeme, morali odreći. 

Upravo zato, kampanja novog izdanja projekta ZFD 2021., doziva upravo ta bolja i šarenija vremena i oslikava želju dizajnera da se ponovo živi uz isključivo pozitivnu energiju.

Dizajneri koji će na ovogodišnjem virtualnom spektaklu predstaviti svoje najbolje komade su JET LAG by Jasmina Arnautović, DORA by Dora Rubić, ANIMA M by Mirna Posavčević, IDENTITY by Igor Djuga, STAŠA DESIGN by Staša Doblanović Randall, KYRA DESIGN by Eni Slosar, VJERA V by Vjera Furman, CALLEGARI – Talijanska škola za modu i design, PETAR by Lidija Škočibušić, y/GIA by Jelena Geštakovski, FRANCOSJEWELRY by Franko Tončinić & LILA ART by Tamara Krstinić i Nataša Kordić, MARTINA HERAK, TARA TURKOVIĆ & Vida Loca Bio Glitter. 

„Pantone Colour Institute već 22 godine najavljuje trendove u bojama. Zbog pandemije su prošle godine vladale siva i crna sa svojim nijansama. Želja je da ove sezone vladarica boja bude pink, ružičasta u svim svojim izdanjima. Inače, u psihologiji ružičasta boja je simbol nade i optimizma, upravo zato je poruka ZFD-a - THINK PINK ! Misli pozitivno i gledaj život kroz ružičaste naočale, to nam je svima potrebno“ – tvrdi organizator i producent ZFD-a, Tonči Šundov.

Grad Zagreb je suorganizator ZFD projekta te suradnjom s projektom nastavlja podržavati zagrebačke i hrvatske modne dizajnere, obrtnike i male poduzetnike.

Model 
Luna Valas

Fotografija 
Matea Smolčić Senčar

Hair service
L’Oreal Salon Expert


Make up service 
Callegari make up team

Produkcija 
ZAGREB FASHION DESTINATION 
Tonči Šundov, producent 

hr Thu May 13 2021 16:04:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/609d08126f52df556b8b45da/80
Foto: DalmacijaNews

Splitski festival i ove godine na početku srpnja, osim na Prokurativama širi se i na Peristil i na Rivu

Bit će održan koncert otvaranja, retrospektivna večer i finalna večer na kojoj će biti izvedene nove pjesme
Split će i ove godine postati glazbeni timbar u Hrvatskoj. Od 8. do 10. srpnja na Prokurativama će se održati Splitski festival.

Ove godine, osim Prokurativa, festival će raširiti svoje okvire na Peristil i Rivu jer bi, veli glavni i odgovorni Tomislav Mrduljaš, htjeli da cijeli grad živi s Festivalom.

- Jedva se čekamo popet na pozornice i zapjevati jer ljudima fali pjesme i plesa - rekao je Mrduljaš.

Bit će održan koncert otvaranja, retrospektivna večer i finalna večer na kojoj će biti izvedene nove pjesme.

Novinarima se, na prvoj konferenciji za ovogodišnji festival, obratio i Neno Belan.

- Usprkos teškoj godini zbog korone, meni su se dogodile prekrasne stvari. Prva je postavljanje mjuzikla 'Bambina', tu sam i upoznao Zoranu Kačić Čatipović, profesionalnu glumicu u HNK. Prepoznao sam njezin glas i upalila se žaruljica za suradnju. Još mjesec i pol dana držimo titulu - rekao je Neno Belan koji je sa Zoranom osvojio prvu nagradu na prošlogodišnjem festivalu s pjesmom 'Čarobna stvar'.

 Tvrtka Bobis generalni je pokrovitelj ovogodišnjeg Festivala.
hr Thu May 13 2021 13:06:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .