Article

//www.dalmacijanews.hr/files/5ff48a246f52dfbf958b45ab/80

Inicijativa 'I Split spašava svit' nastavlja s akcijama!

Za razliku od prve godine, prošlogodišnja planirana okupljanja građana na ovu temu su izostala zbog epidemioloških razloga.

Grupa građana okupljena u Inicijativi 'I Split spašava svit', koja djeluje od 15. ožujka 2019. godine, nastavlja s akcijama upozoravajući institucije o hitnosti pojačavanja svih snaga i mjera u borbi za zdravije društvo, sa što manje nasilja.

Za razliku od prve godine,  prošlogodišnja planirana okupljanja građana na ovu temu su izostala zbog epidemioloških razloga, no u međuvremenu su se predstavnici Inicijative sastali s najvišim predstavnicima lokalne vlasti, na čelu sa županom Blaženkom Bobanom, apelirajući na sve institucije društva. 

- Nasilje se na žalost događa svaki dan i koliko god se trudili ne slušati, čitati, gledati crne vijesti oko nas, one su tu na svakom koraku, dok živimo, radimo, putujemo, školujemo se.... poručuju iz Inicijative. Statistike kažu kako je znatno više žrtava među ženama, no među žrtvama su i muškarci, te često i djeca, a na žalost i sve više nasilja nad starijim osobama.

Posebno zabrinjava sve više nasilja u ovo teško doba  pandemije COVID-a, jer su uobičajeno teški uvjeti rada u hitnim službama dodatno opterećeni širenjem pandemije, kao i nevjerojatni rastući trend nasilja na društvenim mrežama. 

Policijski podaci kažu da je u prva tri mjeseca prošle godine MUP  evidentirao 2055 prekršaja i 339 kaznenih djela obiteljskog nasilja, što je za 37 posto više prekršaja i za čak 57 posto više kaznenih djela nego u isto vrijeme 2019. godine. Ovu statistiku čine i prvi tjedni izolacije zbog pandemije,  a to je bio tek početak, nedavne statistike nam govore kako je obiteljsko nasilje poraslo za čak  40 posto, a obitelj je, stalno to ponavljamo, temelj svakog društva.  Kad već govorimo o statistici, zabrinjava sve veći broj tzv. sivih brojki, slučajeva koji se ne prijavljuju, kako u obiteljima, tako i na radnim mjestima, te ostaju u četiri zida. - poručuju iz Inicijative.

Na žalost, potres na zagrebačkom području u proljeće prošle godine te katastrofa na Baniji na samom kraju prošle godine donijela je i novi val nasilja.

Splitsku Inicijativu 'I Split spašava svit' od početka podržava susjedna Šibensko-kninska županija s Udrugom 'Nepokorne'  provodeći niz edukativnih akcija diljem Hrvatske.

Zahvaljujemo na logistici i podršci MUP - u RH, PU Splitsko dalmatinskoj, KBC Split, Splitsko dalmatinskoj županiji, JGP 'Promet' koji se i ovaj put, kao i 16.ožujka 2019.  te tijekom prošle godine i pri kraju proške godine , danas 5. Siječnja,  priključio akciji svijetlećim natpisima na autobusima 'I Split spašava svit'.

 

hr Tue Jan 05 2021 16:47:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5d5ba42b29111c0e538b45a0/80
Foto: Facebook/Dino Dvornik

Škugor o kultnom hitu: 'Jače manijače' je ženski tekst

U zlatno doba hrvatskog dancea, Škugor je bio menadžer tada vodećem trojcu: ET-u, Tonyju Cetinskom i Sandiju Cenovu

Što je to, osim pjevanja, zajedničko Doris Dragović, Vanni, Cetinskom i Sandiju? Umjetnička imena im je na počecima njihovih karijera dao estradni menadžer Zoran Škugor. Na osobnoj iskaznici Doris Dragović piše Dorotea Budimir, a kako je nastala Doris, Škugor je otkrio u razgovoru za Radio Dalmaciju.
 
- Bilo je dugo za pamtiti i pisati, bilo je neobično ime, a Doris je lako pamtljivo. Kako sam ja izabrao da Zrinko Tutić njoj radi prvu pjesmu 'Željo moja', pa kasnije i cijeli album, ja sam tu gatao, jer vjerujem u te neke priče. Mislim, vjerovao sam ja u Zrinka koji je imao tada pjesmu 'Doris'. Pomislio sam da ima tu neka energija, on ima pjesmu, ona neka bude Doris, možda se tu spoji nešto dobro i spojilo se. Tako je umjesto Dorotee postala Doris.
 
Škugor je ekipi showa 'Dobar dan, Dalmacijo' Ines Nosić i Gordanu Vasilju otkrio i da je Ivana Banfić prva snimila pjesmu 'Jače manijače', prije Dina Dvornika.
 
- U jednom momentu, u nekoj svađi između Dina i njegove žene, Dino je meni rekao da mora povući pjesmu, iako sam ja već platio snimanje. Pjesmu sam mu vratio, nisam dao Banfićki. Da budemo realni, 'Jače manijače' je ženski tekst.
 
Kako je u to vrijeme, osim s Ivanom Banfić, surađivao s Ivanom Ranilović (Vannom), trebalo je, kaže Škugor, i njoj smisliti umjetničko ime.
 
- Ne mogu paralelno raditi dvije Ivane. Sjetim se jedne žene iz Rijeke, jedne predivne žene koja se zvala Vana i ja Ivani Ranilović, današnjoj Vanni Vrdoljak predložim da mijenjamo ime u Vana i ona je prihvatila, s tim da je dodala još jedno n pa je tako nastala Vanna.
 
U zlatno doba hrvatskog dancea, Škugor je bio menadžer tada vodećem trojcu: ET-u, Tonyju Cetinskom i Sandiju Cenovu. 
 
- Toni je Anthony, tko će to izgovoriti pa smo skratili na Tony. Sandi je Aleksandar, to mu je nadimak pa smo ostavili Sandi. Ali tako je i na Zapadu, kad zvijezde dođu u hotele onda daju prava imena pa nitko ne zna tko je u hotelu. - zaključio je Škugor.
hr Tue Jan 19 2021 16:11:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5f34f808daf72dd1658b4672/80
Foto: Unsplash

NP „Krka“ slavi 36. rođendan: Ako i vi slavite 24. siječnja, čeka vas besplatan ulaz i jednogodišnje članstvo

Siječanj u Nacionalni park „Krka“ donosi slavljeničko raspoloženje i obilježavanje 36. rođendana Parka.

Za jedan od najmlađih nacionalnih parkova u Hrvatskoj održivi projekti, zaštita prirodnih i kulturnopovijesnih vrijednosti, upravljanje posjećivanjem, edukacija i suradnja s lokalnim stanovništvom glavne su aktivnosti koje će obilježiti i ovu godinu u kojoj nastavljamo predano čuvati prirodne procese, biološku raznolikost, krajobrazne vrijednosti i kulturnu i tradicijsku baštinu.

Nakon izazovne 2020., s nadom i željom za nove početke, sretniju i zdraviju budućnost, i 36. rođendan želimo proslaviti s vama. Posjetitelji koji, poput nas, na dan 24. siječnja slave rođendan, mogu, uz predočenje osobne iskaznice, ostvariti besplatan ulaz u Park za sebe i svoju obitelj 23. ili 24. siječnja (subotu ili nedjelju). Obiteljska ulaznica podrazumijeva dvije odrasle osobe i do troje djece.

Slavljenik prilikom posjeta također ostvaruje besplatno jednogodišnje članstvo u Klubu prijatelja Krke, koje mu omogućuje neograničeno posjećivanje Parka tijekom godine dana. Svakom slavljeniku pripremili smo i prigodan poklon paket koji može preuzeti na ulazima NP „Krka“ Lozovac, Skradinski most i Roški slap.

Kako bi posjetitelji i ove zime osjetili sve blagodati prirode i vrijednosti Nacionalnog parka „Krka“ na raspolaganju su im 22 poučno-pješačke staze, 14 biciklističkih ruta i brojni vidikovci s kojih se pruža zadivljujući pogled na slapove i rijeku, bogatu kulturnopovijesnu baštinu i izuzetne geomorfološke oblike stijena. Svježi zrak, umirujuća blizina vode, aktivno provedeno vrijeme i neposredan doživljaj živog svijeta oko nas savršeni su razlozi za posjet. NP „Krka“ zimi je posebno magičan jer rijeka Krka obiluje vodom koja se prelijeva preko bisernih sedrenih slapova.

U zimskim mjesecima Nacionalni park „Krka“ može se posjetiti po jednokratnoj cijeni ulaznice od 30 kn za odrasle i 20 kn za djecu od 7 do 18 godina. Park je otvoren od 9 do 16 sati.

hr Tue Jan 19 2021 14:18:19 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5e0623ef29111ca3458b4586/80
Foto: HL

Sretni listić uplaćen preko interneta: Netko je u Hrvatskoj u igri Bingo 39 osvojio više od 400 tisuća kuna!

Dobitni listić je uplaćen na internetu

U večerašnjem izvlačenju 03. kola TV Binga, u igri Bingo 15 od 90 pogođen je BINGO 39 od 421.184,05 kuna. Dobitni listić je uplaćen na internetu.

Sljedećeg ponedjeljka igramo za Superbingo  24 od 75 od 1.000.000,00 kn, Bingo plus 7 je 2.000.000,00 kn, a Superbingo 15 od 90 iznosi 10.800.000,00 kn!


hr Mon Jan 18 2021 20:03:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/6005d9f16f52df72a58b468c/80
Foto: HTZ

"Croatia Full of New Beginnings": HTZ ima novu kampanju za hrvatski turizam

Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021

Cilj kampanje je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini. Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta, odnosno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.

- I ovom kampanjom primarni cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima. Predstavljanjem manje istraženih lokacija i zanimljivih prijedloga za planiranje odmora u našoj zemlji želimo inspirirati naše pratitelje i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja, odnosno destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti, čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja. - istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se u 2021. godini očekuju bolji turistički rezultati u odnosu na 2020. te zadržavanje pozicije naše zemlje kao jedne od vodećih destinacija Mediterana. 

Kampanja će se provoditi putem vizuala manje poznatih hrvatskih odredišta, uz kratke i zanimljive priče koje mogu poslužiti kao prijedlozi što posjetiti, kušati i kako provesti odmor u Hrvatskoj, a u fokusu će biti proizvodi poput eno gastronomije, prirodnih ljepota, pješačkih staza, nautike i dr. Uz postavljanje atraktivnih i zanimljivih vizuala na Facebooku, Instagramu, Pinterestu i Twitteru, na TikToku će se postavljati kratki video materijali s najljepšim kadrovima hrvatskih destinacija.

- Krajem mjeseca kreće i zasebna kampanja koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao sigurne turističke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih „sigurnosnih“ videa. Isto tako, prije plasiranja intenzivnih pozivnih marketinških kampanji s kojima krećemo od proljeća, u veljači  pokrećemo i posebnu promotivnu kampanju namijenjenu digitalnim nomadima s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske. - poručio je Staničić.

hr Mon Jan 18 2021 19:57:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .