Ultra Beach ove godine ponovno na Hvaru!

Nakon što su Boljani odbili ovogodišnju završnicu festivala Ultra Europe definitivno je odlučeno da se Ultra Beach party i ove godine održi na Hvaru, 15. srpnja, ispred hotela Amfora. Beach party ujedno je i najekskluzivniji dio festivala, a u prodaju je pušten ograničen broj ulaznica koje se od srijede mogu kupiti po cijeni od 760 kuna. Posebnosti završnice festivala Ultra Europe svakako će pridonijeti, tvrde organizatori, najpopularniji izvođači elektronske glazbe današnjice, posjetitelji iz više od sto zemalja svijeta te posebna ponuda i sadržaji koje zajednički pripremaju organizatori i osoblje hotela. 

Ministar turizma Darko Lorencin istaknuo je važnost festivala Ultra Europe za promociju Splita, Hvara i cijele Hrvatske kako vrhunske turističke destinacije.

– Osim po suncu i moru, Hrvatska je svake godine sve poznatija i kao privlačno odredište za održavanje priznatih svjetskih glazbenih festivala. Manifestacije poput ove stvaraju dodatnu vrijednost turističkoj ponudi Hrvatske, a svrstavanje naše zemlje na kartu svjetskih festivalskih destinacija svakako predstavlja značajnu prednost u turističkoj promociji i u svjetskim okvirima. Ministarstvo turizma podržava sva događanja koja svojom inovativnošću doprinose razvoju hrvatskog turizma i njegove konkurentnosti, pa ćemo sukladno tome podržati rast, razvoj i poslovni uspjeh i ovog projekta – poručio je Lorencin.

Da je Ultra Beach zaista vrhunsko događanje, koje uz odličnu zabavu donosi i niz koristi za lokaciju u kojoj se održava, potvrdila je i Suzana Marić, voditeljica marketinga i prodaje iz hotela Amfora.

– Biti domaćin dijelu velikog festivala kao što je Ultra Europe, zaista je velika privilegija za nas, kao jedine hotelske kuće u Hrvatskoj koja sudjeluje u ovako značajnom i zahtjevnom projektu. S druge strane, povratak događanja Ultra Beach na Hvar govori puno o ekskluzivnosti naše destinacije i hotela. Prošlogodišnje izdanje Ultra Beach bio je prvi projekt takve vrste koji se održao u hotelu, a osim stečenog iskustva, potpune popunjenosti kapaciteta nekoliko dana prije i za vrijeme trajanja događanja, posebno nas je iznenadio nevjerojatan viralni buzz koji su posjetitelji događanja Ultra Beach pokrenuli dijeljenjem svojih fotografija, komentara i videa. Činjenica da je slika iz našeg hotela i iz Hvara obišla doslovno cijeli svijet, promocija je nemjerljive vrijednosti – kazala je Marić.

Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija, koja je hrvatski suorganizator festivala, uvjeren je da će posjetitelji ovogodišnjeg Ultra Beach patyja biti oduševljeni svim što su im pripremili.

– Pripremamo još veću i impresivniju produkciju, tu su i izvođači čija ćemo imena objaviti uskoro, spektakularno okružje hotela Amfora, posebna događanja i sadržaji. Otok Hvar je prošle godine dokazao da zaista zaslužuje stajati uz bok Miamiju i sličnim ekskluzivnim svjetskim turističkim odredištima. Zahvaljujući Splitu i Hvaru, Ultra Europe uistinu jest jedan od najboljih destinacijskih glazbenih festivala, a posebno nam je drago što smo u osoblju tvrtke Sunčani Hvar, a posebno hotela Amfora pronašli kvalitetnog i pouzdanog partnera te što nastavljamo pisati priču o Hrvatskoj kao jednoj od najboljih festivalskih destinacija – rekao je Bašić te podsjetio i kako je novost ovogodišnjeg izdanja festivala Ultra Europe dodatni festivalski dan u Splitu, pa glavni dio festivala traje tri dana, a Ultra Beach će se održati s jednim danom razmaka, što će, vjeruje, utjecati na to da se turisti u na hrvatskoj obali zadrže duže.

POSLJEDNJE DODANO: