Problemi za Booking.com, klijenti oštećeni za tisuće eura..

 Ovoga ljeta gosti se nisu pojavili na adresu frustrirane čitateljice u njezinu smještaju. Ništa nisu najavili. S obzirom na to da rezervaciju nisu otkazali u zakazanom roku, tj. do pet dana prije dolaska, trebali su joj platiti cjelokupni iznos.

Tu počinje njezino “navlačenje” s Booking.com-om, koji joj novac nije uplatio, a čini se i da neće. Više tjedana pokušavala je doći do informacija. 

Riječ je o iznosu od nekoliko tisuća eura, ali kako doznaje od drugih iznajmljivača, radi se o širem problemu. Tijekom vrhunca sezone redovito je dobivala obavijesti da se odvija nadogradnja sustava zbog koje su moguća kašnjenja u isplatama, a tijekom koje nije izvršena ni validacija kartice gostiju koji su trebali doći u njezin smještaj., javlja Dnevnik.hr

Ove godine platforma je uvela novo pravilo za rezervacije. Iznajmljivači su ranije mogli u svakom trenutku napraviti predautorizaciju kartice da vide ima li na njoj novca i u slučaju da gost ne dođe u smještaj, ta sredstva zamrznuti. Ako bi pak iznajmljivač uvidio da sredstava nema, mogao je tu rezervaciju otkazati. Međutim, ove godine uveden je sustav Hibrid 2.0, u okviru kojega Booking.com postaje jedini koji ima uvid u karticu i jedini koji je validira.

– Imam četiri primjera rezervacija koje su ušle pod tim uvjetima gdje je Booking provjeravao kartice sedam dana prije dolaska, dakle dva dana prije nego što gost može besplatno otkazati rezervaciju. U slučaju da kartica nije validna, dobivam od njih mail – status nevažeće kartice. Gost tada ima 24 sata da stavi novac na karticu ili doda novu. Tu dolazimo do spornog slučaja. Nisam dobila nikakav mail, ljudi se nisu pojavili, a oni nisu uspjeli naplatiti karticu. Tu počinje moja borba s njima koja traje već 45 dana.

Dnevnik.hr kontaktirao je Booking.com, iz kojeg su i nama rekli isto, tj. da je kartica validirana u veljači.

– Iako razumijemo frustraciju našeg partnera, ovakva situacija nažalost predstavlja rizik s kojim se svako poslovanje može suočiti, što uključuje i naše partnere koji samostalno preuzimaju odgovornost za naplatu potraživanja ako se za takvu opciju odluče, dodali su.

Cijeli članak pročitajte OVDJE

POSLJEDNJE DODANO: