Priča
koja je započela prije samo pet godina. Priča o festivalu elektroničke glazbe u
srcu Splita u koju mnogi nisu vjerovali. Ali nakon samo pet godina, upravo je
ova priča zvana ULTRA Europe postala daleko najvećom manifestacijom ikad organiziranom u Hrvatskoj.
Brojke kažu ovako – više od 700.000 posjetitelja iz 146 zemalja svijeta, preko
500 milijuna kuna ukupne potrošnje koju festival generira svake godine i više
od milijardu impresija kroz različite medijske kanale čime su Grad Split i
Hrvatska postavljeni na svjetsku kartu najpoželjnijih destinacija u svijetu
kada govorimo o glazbenom turizmu.
Impresivne rezultate koje je festival ostvario ovih je dana potvrdila i
Vlada Republike Hrvatske dajući ogroman vjetar u leđa domaćim organizatorima,
tvrtki MPG Live, koja upravo na krilima ovog priznanja ulazi u novi
petogodišnji ciklus. A cilj je vrlo jasan – postati najvećim i najposjećenijim
festivalom u Europi!
– ULTRA Europe kreće u novi petogodišnji razvojni ciklus i s ponosom mogu
reći da smo zacrtali vrlo ambiciozne ciljeve. Želimo postati najvećim glazbenim
festivalom u Europi do 2022. godine koji godišnje ostvari više od milijardu
kuna dodatne potrošnje. Da bismo u tome uspjeli, moramo privući više od 180.000
posjetitelja u Split što nije jednostavan zadatak. No, zahvaljujući našim
vjernim sponzorima i partnerima siguran sam da ga je moguće ostvariti.
Zahvaljujem se Vladi Republike Hrvatske koja je
prepoznala učinke festivala i koja je potvrdila da će nas snažno podržavati u
postizanju naših ciljeva. – poručio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live te
dodaje:
– Ono što volim reći je da ULTRA Europe
ostvaruje rezultate kao i Olimpijske igre za zemlju domaćina, ali bez milijardi kuna
ulaganja. Razlika je i u tome što se ove “glazbene Olimpijske igre“ dešavaju svake
godine, a Hrvatska ponosno može reći da je jedina zemlja domaćin u cijeloj
Europi.
Tvrtka MPG Live uspjela se izboriti da
festival ostane u Hrvatskoj još pet godina, a dogovorena strateška suradnja s
hrvatskom Vladom, HTZ-om, Splitsko-dalmatinskom županijom, Gradom Splitom te
ostalim partnerima, zasigurno će pomoći da se u budućnosti ostvare još bolji
rezultati.
– Velike
međunarodne manifestacije dokazano imaju veliku promotivnu vrijednost za
cjelokupni hrvatski turizam. Festival ULTRA Europe ima atribut svjetski poznate
atrakcije koja pridonosi stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te tako
izravno i pozitivno utječe na konkurentnost naše zemlje na Mediteranu, ali i u
svijetu. Upravo smo zato i ove godine ponosni partneri festivala zbog kojeg će
Hrvatska, Split te ostale destinacije Splitsko-dalmatinske županije biti u
fokusu ljubitelja elektronske glazbe diljem svijeta. – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske
turističke zajednice.
Utjecao na gospodarsku i turističku sliku Splitsko-dalmatinske županije
Da je festival u
proteklih šest godina značajno utjecao na gospodarsku i turističku sliku Splita
i Splitsko-dalmatinske županije, još su
jednom potvrdili predstavnici Županije, Grada Splita te turističkog sektora.
– Iznimno sam zadovoljan što se festival
ULTRA Europe potpuno udomaćio u našoj županiji. S festivalom se poklopilo i
buđenje turizma kako u gradu Splitu, tako i u okolnim mjestima naše županije.
Nadam se da se organizatori neće zaustaviti samo na Splitu, Braču, Hvaru i
Visu, već da će otkriti ljepote naše Zagore i predivne prostore Cetinske i
Imotske krajine, a u tome smo kao Županija itekako spremni pomoći. – poručio
je Blaženko Boban, župan
Splitsko-dalmatinske županije koji je dodao da će i ove godine pomoći
organizaciju kako financijski tako i organizacijski u vidu smještaja,
liječničkih, interventnih i svih službi koje su neophodne za nesmetano i
sigurno održavanje festivala.
– Iako je prije samo deset mjeseci održavanje
festivala visilo o koncu jer su bili izbori te nije bilo Gradskog vijeća, ULTRU
smo zahvaljujući predanom radu svih gradskih službi te povjerenju i
vjerodostojnosti tvrtke MPG svi zajedno spasili. Danas, niti godinu dana
kasnije, stigla je i podrška Vlade Republike Hrvatske te mislim da možemo biti
potpuno zadovoljni i mirni što ćemo sljedećih pet godina ostati domaćini ovom
velebnom događaju u našem Splitu, sa svom infrastrukturom i pozitivnim
posljedicama koje festival donosi za naše gospodarstvo i turizam. – izjavio
je Andro Krstulović Opara, gradonačelnik
Splita.
Da se ustrajno gradi slika destinacije s brojnim i
raznolikim ponudama tijekom čitave godine potvrdio je Joško Stella ispred TZ Splitsko-dalmatinske županije te je naglasio
da je događanje poput festivala ULTRA Europe prilika da se promovira puno širi
prostor od samog mjesta održavanja. A da je već nekoliko godina festival razlog
zbog kojeg su u širem okruženju od Makarske do Omiša turistički kapaciteti
popunjeni u vrijeme održavanja festivala, te da slike s Poljuda i otoka koje su
obišle svijet daju ogroman marketinški efekt na ciljanu publiku diljem svijeta
istaknula je Alijana
Vukšić, direktorica TZ Split koja je i još jednom
potvrdila da je Split
uistinu postao grad događanja i velike glazbene manifestacije te, prije svega,
dobar i spreman domaćin.
Destination ULTRA sprema se za uistinu najveće i najbogatije
izdanje o čemu govori i podatak o rekordnoj prodaji ulaznica. Jedan od noviteta
ovogodišnjeg izdanja su “warm up“ partyji Countdown
to ULTRA Europe koji će se organizirati u Zagrebu, Dubrovniku i Splitu.
Otkrivena
je i vijest koja će posebno obradovati poklonike domaće DJ scene. Prvi put u povijesti, hrvatski DJ-i će nastupiti
na glavnoj festivalskoj pozornici, a prvo ime koje je dobilo tu je hrvatsko-slovenski
DJ dvojac Vanillaz, talentirani glazbenici koji imaju još jedan razlog za
slavlje. Naime, prije par dana su saznali da će nastupiti i na glavnoj pozornici festivala ULTRA Korea
te će tako biti zabilježeni kao prvi DJ-i iz naše regije koji su dobili priliku
nastupiti na najvećoj pozornici bilo kojeg ULTRA festivala u svijetu.
– Zaista je predivno da smo dogurali do nastupa na glavnim
pozornicama festivala ULTRA Europe i ULTRA Korea i ponosno mogu reći da se sav naš
trud i rad proteklih godina isplatio. Pred nama je bilo puno izazova i zahvalni
smo Joeu Bašiću i njegovom timu što su nam omogućili da se ostvari naš san. Festivali
kao ULTRA nas artiste stavljaju na svjetsku mapu elektroničke glazbe i pravi su
blagoslov. Dat ćemo sve od sebe da predstavimo naše dvije države, Hrvatsku
i Sloveniju u najboljem mogućem svjetlu. – izjavio je Marko
Bucić.
Domaćim su organizatorima iznimno važni
hrvatski posjetitelji kao neizostavan dio ambijenta i energije koja se stvara
svake godine. Kako bi došli u što većem broju, s vjernim su partnerima
organizirali razne promocije kako bi im olakšali kupnju ulaznica.
– Heineken je uz ULTRA Europe još od prvog izdanja jer
smatramo da pivo i zabava odlično idu zajedno. Tako ćemo po šesti put zaredom
svojim odraslim potrošačima ponuditi priliku da istinski i kolektivno žive
glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu. Osim što smatramo da je
umjerenost cool, ove godine ćemo
posjetiteljima omogućiti i dodatan odabir –
Heineken 0.0 – vrhunsko bezalkoholno pivo, izvanrednog okusa u kojem se
može uživati u baš svim prilikama pa i na najjačim glazbenim događajima poput
ovog. – poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga
kompanije HEINEKEN Hrvatska.
– Velika događanja poput festivala ULTRA
Europe zalog su za ostvarivanje još boljih turističkih rezultata, a upravo je
boom festivalskog turizma u Hrvatskoj zaslužan i za popularizaciju inovativnih
načina plaćanja. Zato korisnicima Mastercard® i Maestro® kartica na festivalu
ULTRA Europe osiguravamo brojne pogodnosti – popuste pri kupnji ulaznica,
festivalsku karticu mogu nadopuniti bez naknade, a svojim karticama mogu
plaćati i u ugostiteljskim objektima na festivalu te ostvariti popust na kupnju
brendiranih predmeta. – istaknula je Gea
Kariž, direktorica marketinga u kompaniji
Mastercard za Hrvatsku. „Osim toga,
festival smo uključili i u našu platformu Priceless Croatia
(www.priceless.com/croatia) pa korisnici Mastercard kartica mogu doživjeti i
ekskluzivan VIP pristup backstageu.“
Sve informacije o festivalu ULTRA Europe mogu se pronaći na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem
aplikacije na iTunesu. Informacije o događanjima ULTRA Worldwide možete pronaći
na www.umfworldwide.com, a o programu RESISTANCE na www.resistancemusic.com.