Godinu 2022. Ana Opačak će zasigurno pamtiti. Započela je nagradom Music Pub za Pjesmu godine, zatim nagradom Porin za najbolju vokalnu suradnju, a završit će objavom dugoočekivanog albuma prvijenca „Sve što ostaje“,
naslovljenog po prvom singlu koji je s tog albuma objavljen, a koji se
stilski naslonio na glazbenu estetiku po kojoj je Ana bila (i ostala)
prepoznatljiva.
Album u izdanju Aquarius Recordsa odraz je mješavine stilova na kojima je odrastala i što ju je glazbeno oblikovalo, a to su podjednako i pop i rock i jazz i šansona.
– Glazba je za mene sjećanje, igra, utjeha, emocija, pečat, ona je „sve što ostaje“.
Ovaj album bilježi i dokumentira moje zaigrano traganje za vlastitim
zvukom u periodu od sedam godina objedinjujući u jednu eklektičnu
cjelinu spoj različitih zvukova, stilova i utjecaja na kojima sam rasla.
Odlučili smo album predstaviti u prosincu, najljepšem mjesecu u godini i
tako na najljepši mogući način glazbeno zaokružiti za mene ionako posebnu godinu.
u čijem studiju je album i snimljen, ujedno je i autor svih aranžmana.
Uz Popeskića na klaviru i klavijaturama, naredali su se još brojni
virtuozi u ulozi glazbenika koji su svirali na albumu, od Elvisa Stanića, Henrija Radanovića, Ivana Pešuta, Marka Lazarića, Bruna Urlića, Ante Gele, Damira Kukuruzovića i mnogih drugih, a osim Porinom nagrađene vokalne suradnje s velikom Gabi Novak, na albumu se nalazi i još neobjavljeni duet sa Sandrom Bastiančićem na kojemu gostuju i Bruno Urlić i pokojni Damir Kukuruzović, a koji će biti službeno objavljen u idućoj
godini.
Osim pjesama kao što su „Ljubav“, „Pjesma“ „Na kraju dana“, „Bam Bam“, „Susret“
i drugih koje su već našle svoje mjesto u srcima slušatelja, na albumu
se nalazi i još nekoliko neobjavljenih pjesama od kojih sljedeća „Oprosti, žurim“ izlazi već nakon blagdana.
Likovno oblikovanje albuma potpisuju Klasja Habjan i Zita Nakić iz dizajnerskog studija klasja&zita.