Studenac, jedan od
vodećih maloprodajnih lanaca i lanac s najvećom mrežom trgovina u Hrvatskoj,
prepoznaje važnost osnaživanja žena u području digitalne tehnologije i
analitike podataka. Naime, kroz svoj centar izvrsnosti Studenac Digital,
posvećen inovacijama i prediktivnoj analitici, Studenac u svom poslovanju
koristi prediktivnu analitiku kako bi što uspješnije odgovorio na potrebe
svojih kupaca, a cjelokupno poslovanje učinio još agilnijim i učinkovitijim.
U želji da osnaži njihove
ambicije, te podijeli svoje znanje i iskustvo i nagradi izvrsnost, Studenac je
pokrenuo projekt i istoimeni natječaj
Kodira<ONA>, te poziva sve žene da sudjelovanjem u natječaju
pokažu svoje znanje iz područja prediktivne analitike i osvoje vrijednu
nagradu. Naime, ona natjecateljica koja pokaže znanje i inovativnost u pristupu
te precizno riješi natječajni zadatak, osvojit će program mentorstva u Studencu
s timom Studenac Digitala sa sjedištem u Zagrebu, u trajanju do šest tjedana.
Prijave na natječaj
otvaraju se 8. ožujka, simbolično na Međunarodni dan žena, a prijaviti se može
isključivo pojedinačno ispunjavanjem prijavnog obrasca na službenoj mrežnoj
stranici projekta – www.studenac.hr/kodiraona/. Preduvjet uspješno riješenog
zadatka je osnovno znanje u području prediktivne analitike te poznavanje nekog
od programskih jezika.
–Prema istraživanju
Eurostata iz 2022. o broju zaposlenih s ICT obrazovanjem u Europskoj uniji,
broj žena koje se odlučuju na obrazovanje i karijeru u području digitalne
tehnologije i analitike podataka i dalje je manji u odnosu na muškarce. Taj nas
je podatak inspirirao za pokretanje ovog projekta jer želimo potaknuti snažne i
pametne žene te nagraditi njihovu izvrsnost. Ovim putem pozivamo sve žene koje
imaju osnovno znanje iz područja prediktivne analitike da se prijave i
sudjeluju u projektu, jer je ovo uistinu jedinstvena prilika da iskuse kako
izgleda jedan od zadataka data tima u maloprodajnom sektoru, objasnila je Nina
Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.
Inače, okosnicu Studenac
Digitala čini tim data inženjera i data znanstvenika. Oni se bave različitim
analizama podataka o kupcima, proizvodima i njihovim kupovnim navikama, a sve
kako bi stekli dublji uvid u ponašanja i potrebe kupaca. Tim Studenac Digitala
tijekom šest tjedana pobjednici će, kroz program mentorstva, pokazati sve
izazove i mogućnosti primjene prediktivne analitike unutar dinamičnog
maloprodajnog sektora. To je jedinstvena prilika da pobjednica ovog natječaja
sa Studenac timom data inženjera i data znanstvenika radi na projektima iz
područja prediktivne analitike s ciljem unapređenja poslovanja i optimizacije
poslovnih procesa jednog od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj. Uz njih
će dobiti priliku dodatno nadograditi svoje postojeće znanje, sudjelovati u
dnevnim zadacima tima i osjetiti kako izgleda radni dan data znanstvenika i
data inženjera u Studencu.