Article

//www.dalmacijanews.hr/files/554aa7e181b20663058b46e3/80
Foto: Rade Popadić

Poslušajte duet Meri Cetinić i Japanke Izumi Yamaguchi koji je oduševio na klapskoj večeri u HNK Split

Koncert u splitskom HNK bio je prava "poslastica" za sve ljubitelje izvorne klapske pisme u koji su svaku klapu ispratili velikim pljeskom, a pjesme odslušali u dahu.

Uoči blagdana sv. Duje, u srijedu navečer, u splitskom HNK održan je koncert klapa u sklopu 29. večeri dalmatinskih klapa i pučkih pivača Sudamja 2015.

U dvosatnom programu publika je slušala Pasiku iz Kostanja, splitske klape Reful, Iskon i Filip Dević, Kampanele iz Donjih Kaštela, Morbin iz Donjeg Humca, Tragos iz Trogira, Vinčace iz Novog Vinodolskog, splitski Cambi, Kaše iz Dubrovnika, Neverinke iz Kaštela te Mrižu iz Splita.

Bila je prava klapska "poslastica" za sve ljubitelje izvorne klapske pisme u koji su posjetitelji svaku klapu ispratili velikim pljeskom, a pjesme odslušali u dahu.

- U Dalmaciji se s klapskom pjesmom rađamo, s njom živimo i umiremo - rekao je na početku koncerta legendarni Jakša Fiamengo, izražavajući zadovoljstvo da interes za izvornom klapskom pismom ne jenjava.

Da i Zagora ima sjajne klape dokazala je klapa Pasika iz Poljica, koja je probila "led" čarobne klapske večeri. Reful je na čelu s novim tenorom osvojio simpatije publike i vjerojatno najbolje pokazao što je iskonsko klapsko pjevanje. Klapa Iskon još je jednom pokazala da su joj članovi vrsni iskusni pjevači, a pljeska nije nedostajalo ni za nastupa "veterana", klape Filip Dević, koja je posljednjih godina bitno pomlađena. Klapa koja je na nedavnom Porinu osvojila nagradu za najbolji klapski album, Kampaneli, pokazala je da nije samo jedna od najboljih mješovitih klapa, već klapa uopće. Klapa Morbin iz Donjeg Humca osnovana je 2009. godine, a nastupom su dokazali zašto već godinama nastupaju u finalu FDK u Omišu. Klapa Tragos pokazala je zašto je Trogir klapska "Meka", a Vinčace iz Novog Vonodolskog dokaz su da vrhunske klape ne moraju dolaziti samo iz Dalmacije te su dobili veliki pljesak. Splitski Cambi nikoga nije ostavio ravnodušnim, a to se osobito može reći za njihovu besprijekornu izvedbu pjesme "Linđo". Neverinke su standardno odličnim nastupom još jednom potvrdile da ženske klape mogu stajati uz bok najboljim muškim klapama, a Kaše iz Dubrovnika izvedbom tradicionalnih dubrovačkih natpjeva u svojom nošnjom dobili su potpunu naklonost publike. Čast da zadnji pjevaju na klapskoj večeri u splitskom HNK pripala je mladoj klapi Mriža koja je to povjerenje potpuno opravdala. Iako mlada, klapa već godinama niže nagrade na FDK Omiš, a završnim akordom svoga nastupa natjerali su publiku da ustane.

Ipak, koncertu tu nije bio kraj. Voditeljica Mariola Milardović-Perić i voditelj Joško Bonaći pozvali su tada pjevačice Meri Cetinić i Japanku Izumi Yamaguchi da zajedno otpjevaju evergreen "Četiri stađuna". Pjesma je tako povezala dva svijeta, dva kontinenta, a ovaj duet dirnuo je publiku. Izumi Yamaguchi je, inače, prije nekoliko godina otpjevala pjesmu skladatelja Zdenka Runjića i tekstopisca Tomislava Zuppe, te postala poznata hrvatskoj javnosti.

Nakon ovog originalnog dueta sve su klape s Meri Cetinić otpjevale "More, more", a ugodna klapska večer završila je zajedničkom izvedbom "Pismo moja". Nema sumnje, ovogodišnji selektor klapa, glazbeni pedagog Jasminko Šetka, pogodio je "u sridu"!

hr Thu May 07 2015 07:05:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/5e0623ef29111ca3458b4586/80
Foto: HL

Sretni listić uplaćen preko interneta: Netko je u Hrvatskoj u igri Bingo 39 osvojio više od 400 tisuća kuna!

Dobitni listić je uplaćen na internetu

U večerašnjem izvlačenju 03. kola TV Binga, u igri Bingo 15 od 90 pogođen je BINGO 39 od 421.184,05 kuna. Dobitni listić je uplaćen na internetu.

Sljedećeg ponedjeljka igramo za Superbingo  24 od 75 od 1.000.000,00 kn, Bingo plus 7 je 2.000.000,00 kn, a Superbingo 15 od 90 iznosi 10.800.000,00 kn!


hr Mon Jan 18 2021 20:03:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/6005d9f16f52df72a58b468c/80
Foto: HTZ

"Croatia Full of New Beginnings": HTZ ima novu kampanju za hrvatski turizam

Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021

Cilj kampanje je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini. Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta, odnosno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.

- I ovom kampanjom primarni cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima. Predstavljanjem manje istraženih lokacija i zanimljivih prijedloga za planiranje odmora u našoj zemlji želimo inspirirati naše pratitelje i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja, odnosno destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti, čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja. - istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se u 2021. godini očekuju bolji turistički rezultati u odnosu na 2020. te zadržavanje pozicije naše zemlje kao jedne od vodećih destinacija Mediterana. 

Kampanja će se provoditi putem vizuala manje poznatih hrvatskih odredišta, uz kratke i zanimljive priče koje mogu poslužiti kao prijedlozi što posjetiti, kušati i kako provesti odmor u Hrvatskoj, a u fokusu će biti proizvodi poput eno gastronomije, prirodnih ljepota, pješačkih staza, nautike i dr. Uz postavljanje atraktivnih i zanimljivih vizuala na Facebooku, Instagramu, Pinterestu i Twitteru, na TikToku će se postavljati kratki video materijali s najljepšim kadrovima hrvatskih destinacija.

- Krajem mjeseca kreće i zasebna kampanja koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao sigurne turističke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih „sigurnosnih“ videa. Isto tako, prije plasiranja intenzivnih pozivnih marketinških kampanji s kojima krećemo od proljeća, u veljači  pokrećemo i posebnu promotivnu kampanju namijenjenu digitalnim nomadima s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske. - poručio je Staničić.

hr Mon Jan 18 2021 19:57:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/588cf5761eea8fcd3a8b4570/80
Foto: Pixabay

Danas je najdepresivniji dan u godini

Svoju formulu za najdepresivniji dan svijetu je 2005. godine predstavio profesor Cliff Arnall sa Sveučilišta u Cardiffu
Osjećate se loše? Depresivni ste? Ništa čudno jer upravo danas je najdepresivniji dan u godini.

Danas je treći ponedjeljak u siječnju i upravo taj dan je 2005. godine određen kao najdepresivniji u godini. Pitate se koji su faktori koji utječu na to?! E pa, to je činjenica da su božićni blagdani za nama (ostala su tek sjećanja na blagdansku čaroliju i minus na računu), vani je prehladno pa su mnogi zarobljeni u svoju četiri zida, a do ljeta još ima... ako tome još pridodate činjenicu da mnogi odustanu od svojih novogodišnjih odluka, eto vam razloga za loše raspoloženje.

Svoju formulu za najdepresivniji dan svijetu je 2005. godine predstavio profesor Cliff Arnall sa Sveučilišta u Cardiffu, a dan je u svijetu poznat kad Blue Monday. A da nije šala, dokaz su pojedine britanske trgovine koje svojim kupcima nude besplatno voće, samo da bi im ovaj dan prošao što bezbrižnije. 

Inače, siječanj je mjesec kada se najveći broj ljudi odluči razvesti i kada na društvenim mrežama osvane najveći broj nesretnih poruka. Nikakvo čudo da je baš dan u ovom mjesecu ponio titulu najdepresivnijeg.
hr Mon Jan 18 2021 18:49:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
//www.dalmacijanews.hr/files/600427686f52df71a58b459d/80

"Zaigraj se dijete": Čarobnjak Willy objavio novu pjesmu i spot

Najbolji mogući način pronašli smo preko nove pjesme "Zaigraj se dijete" u kojoj smo ljubomorni na svu djecu ove planete. - kazali su
Imotski glazbenici koje stoje iza imena "Čarobnjak Willy" objavili su novu pjesmu. 

- Kako je Willy shvatio da je odrastanje zamka, uradili smo sve da se ponovno vratimo u djetinjstvo.

Najbolji mogući način pronašli smo preko nove pjesme "Zaigraj se dijete" u kojoj smo ljubomorni na svu djecu ove planete. - kazali su. 

Spoj glazbe, teksta i videa vraća nas u neka bolja vremena.

Glazbu potpisuju Branimir Jonjić i Ante Žužul, a tekst Luka Žužul.

Pogledajte video:




hr Sun Jan 17 2021 13:03:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .