U splitskoj zračnoj luci postavljeni uređaji koji ispuštaju mirise Mediterana

Hrvatska turistička zajednica u suradnji s
agencijom Go2Digital u Zračnoj luci Split provodi novu, zanimljivu i inovativnu
mirisnu kampanju. Naime, brojni putnici u Zračnoj luci Split izlaskom iz
zrakoplova i ulaskom u prostor zračne luke mogu osjetiti specifične mirise
Mediterana – mora, borova, svježeg citrusa, limuna, naranče, lavande, bijelog
cedra i dr.

Naime, prema istraživanju iz područja
marketinga i promocije čak 75 posto emocija uzrokovano je mirisom, koji spada
među najvažnije osjete u oblikovanju stvarnosti, raspoloženja i koncentracije.
Vodeći se time, miris i animaciju na panelu prati naslov „Croatia – Immerse
your senses“.

– U Hrvatskoj turističkoj zajednici pratimo
suvremene trendove u promociji turizma što potvrđuje i ova zanimljiva kampanja
koja privlači pažnju i pozornost brojnih prolaznika, odnosno naših gostiju na
najfrekventnijim lokacijama, a usred same špice sezone to je svakako i zračna
luka. Želimo biti inovativni te našim gostima odmah pružiti osjećaj ljeta,
odmora i ugode, a pritom ih i zainteresirati te informirati o drugim hrvatskim
destinacijama i dijelovima naše ukupne turističke ponude, izjavio je direktor
Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će se ova
aktivnost provoditi do kraja srpnja.

– Moram napomenuti da mi je bilo istinsko
zadovoljstvo sudjelovati u ovako kreativnoj aktivaciji, koja uz vizualni
utjecaj na prolaznike za cilj ima i privlačenje pozornosti putem još jednog
važnog ljudskog osjeta – mirisa. Prema svim dosadašnjim povratnim informacijama
s terena, kombinacija vizualnog i mirisnog se pokazala kao savršena formula za
zaokupljanje pažnje prolaznika što se vidi kroz povećani broj impresija na
uređajima koji ispuštaju mirise Mediterana, izjavio je Ozren Eterović,
prodajni predstavnik iz Go2Digitala, pritom se zahvalivši HTZ-u na odličnoj
suradnji koja će poslužiti za daljnji razvoj sličnih projekata na hrvatskom
DOOH tržištu.

Također, kampanja uključuje i nekoliko
dodatnih lokacija u gradu Splitu gdje su postavljeni digitalni paneli na kojima
se izmijenjaju prekrasni kadrovi drugih hrvatskih destinacija. Aktivnosti se
provode i u sklopu Zračne luke Dubrovnik gdje su postavljeni tzv. digitalni
tornjevi na kojima se prikazuju video materijali koji promoviraju ukupnu ponudu
Hrvatske kao turističke destinacije te najljepše i najatraktivnije krajolike
naše zemlje.

POSLJEDNJE DODANO: