Gibonnijeve
su pjesme nepresušna inspiracija mnogim glazbenicima. Ni grupa
TransAcoustic nije imuna na Gibin rukopis pa su mu se za 35 godina
karijere odlučili odužiti na najljepši mogući način. “Kad sam nasamo s
njim” novo je čitanje Gibine uspješnice i poklon TransAcoustica.
su pjesme nepresušna inspiracija mnogim glazbenicima. Ni grupa
TransAcoustic nije imuna na Gibin rukopis pa su mu se za 35 godina
karijere odlučili odužiti na najljepši mogući način. “Kad sam nasamo s
njim” novo je čitanje Gibine uspješnice i poklon TransAcoustica.
– Nama
je prije svega bila čast snimiti ovu pjesmu i ispričati tu priču
ženskim glasom. Ima li boljeg načina za otvoriti novo glazbeno poglavlje
TransAcoustica, nego pjesmom čovjeka koji već 35 godina oduševljava – poručili su Iva i Joško, okosnica TransAcoustica.
je prije svega bila čast snimiti ovu pjesmu i ispričati tu priču
ženskim glasom. Ima li boljeg načina za otvoriti novo glazbeno poglavlje
TransAcoustica, nego pjesmom čovjeka koji već 35 godina oduševljava – poručili su Iva i Joško, okosnica TransAcoustica.
TransAcoustic
je glazbena priča koja je započela 2016. kada su se u Splitu susreli
portugalski fado i bosanski blues, odnosno Joško Tomić i Iva Ivković
Ivanišević. Samo ime grupe označava spoj različitih svjetova, glazbe i
senzibiliteta. Nakon brojnih nastupa, prošle godine okrenuli su novi
list glazbene karijere i započeli rad na autorskim pjesmama. Ali prvo su
u suradnji sa sjajnim glazbenicima i producentima odlučili svoj zvuk
pretočiti u njihovu verziju Gibonnijeve “Kad sam nasamo s njom“.
je glazbena priča koja je započela 2016. kada su se u Splitu susreli
portugalski fado i bosanski blues, odnosno Joško Tomić i Iva Ivković
Ivanišević. Samo ime grupe označava spoj različitih svjetova, glazbe i
senzibiliteta. Nakon brojnih nastupa, prošle godine okrenuli su novi
list glazbene karijere i započeli rad na autorskim pjesmama. Ali prvo su
u suradnji sa sjajnim glazbenicima i producentima odlučili svoj zvuk
pretočiti u njihovu verziju Gibonnijeve “Kad sam nasamo s njom“.
– Hvala Gibi za 35 godina glazbe uz koju ću proslaviti i svojih 35 godina životnog postojanja – poručila je Iva koju njegovu glazba prati cijelo vrijeme.
– Ako
djela govore o autoru, onda Gibonni ima najljepšu biografiju. On je
jedinstven autor i izvođač čiju glazbu slušam neovisno o godišnjem dobu i
životnoj fazi – dodala je.
djela govore o autoru, onda Gibonni ima najljepšu biografiju. On je
jedinstven autor i izvođač čiju glazbu slušam neovisno o godišnjem dobu i
životnoj fazi – dodala je.
Komentar jedne gošće na njihovom nastupu otvorio im je put prema snimanje pjesme.
– Kada
smo na jednoj od glazbenih večeri u splitskom Ma:toniju zasvirali dobro
poznatu Gibonnijevu pjesmu ‘Kad sam nasamo s njom’, dobro poznatu i po
Oliverovoj interpretaciji, uslijedio je komentar gošće: ‘Napokon, ova
tema iz ženske perspektive – ispričao je Joško.
smo na jednoj od glazbenih večeri u splitskom Ma:toniju zasvirali dobro
poznatu Gibonnijevu pjesmu ‘Kad sam nasamo s njom’, dobro poznatu i po
Oliverovoj interpretaciji, uslijedio je komentar gošće: ‘Napokon, ova
tema iz ženske perspektive – ispričao je Joško.
To
ih je potaklo da, osim autorove i Oliverove verzije, predstave novo
čitanje mnogima omiljene pjesme. No, upravo je to bio i izazov.
– Nije zahvalno uhvatiti se u koštac s onim što nosi jedinstven i originalan Gibonnijev i Oliverov potpis – otkrio je još Joško te dodao: – No,
teško je bilo odoljeti pjesmi koja svojim tekstom i melodijom savršeno
oslikava duboko ljudsko iskustvo i emocije u kojima se lako prepoznati.
teško je bilo odoljeti pjesmi koja svojim tekstom i melodijom savršeno
oslikava duboko ljudsko iskustvo i emocije u kojima se lako prepoznati.
Probrani vrhunski glazbenici i producenti pridružili su se Ivi i Jošku u radu na ovoj pjesmi.
– Zahvalni
smo na prilici da surađujemo s najhvaljenijim i najtraženijim
glazbenicima u Hrvatskoj, redom su to: basist Mario Rašić, klavijaturist
Danko Krznarić i bubnjar Mirsad Dalipi. Ovaj spoj svjetova rezultirao
je glazbom koja je drugačija i posebna, iako je riječ o obradi – poručili su.
smo na prilici da surađujemo s najhvaljenijim i najtraženijim
glazbenicima u Hrvatskoj, redom su to: basist Mario Rašić, klavijaturist
Danko Krznarić i bubnjar Mirsad Dalipi. Ovaj spoj svjetova rezultirao
je glazbom koja je drugačija i posebna, iako je riječ o obradi – poručili su.
Producentski dvojac koji stoji iza pjesme su Porinom
nagrađeni producent Vedran Baotić te frontmen i gitarist Buđenja, Darko
Bakić.
nagrađeni producent Vedran Baotić te frontmen i gitarist Buđenja, Darko
Bakić.
Ova verzija donosi topli zvuk Hammondovih orgulja koji se
odlično uklopio sa zvukom grčkog buzukija u Joškovoj izvedbi, a sve to
na krilima neodoljivog Ivinog glasa. Ovakav zvuk, kao i interpretacija
iz druge perspektive bez sumnje će osvojiti mnoge, a sigurno i samog
Gibonnija.