Zabavnu je božićnu šalu smislio Volkswagen. Uoči Božića, osvanula je na njemačkim tv postajama reklama koja Robbieja Williamsa predstavlja kao novog šefa marketinga Volkswagena.
Neki su to shvatili ozbiljno, pa i neke agencije s ovih prostora (provjerite sami koje…), no radi se ipak o triku koji je, sad je to očito, polučio dobre efekte već u prva dva dana.
U okviru svjetske premijere Volkswagen je predstavio reklamnu kampanju modela “Club & Lounge”. Za promociju nove serije automobila izabran je slogan “Wie gut klingt das denn?” (Koliko dobro vam to zvuči?).
Radi se o devet modela Volkswagena, među kojima su “golf”, “buba” i “tiguan”. U Njemačkoj je preliminarna prodaja tih serija počela 18. prosinca, piše Seebiz.
Vjerojatno je zbunjenost izazvala i činjenica što je Robbie Williams ranije nagovijestio da bi mogao da promeni zanimanje.
“Direktor marketinga Volkswagena – Wie gut klingt das denn? Za mene je to nešto potpuno novo. Pravi posao i izlazak iz okvira svijeta muzike”, prokomentirao je Williams svoje “imenovanje”.