Robbie Williams kao direktor marketinga Volkswagena

Zabavnu je božićnu šalu smislio Volkswagen. Uoči Božića, osvanula je na njemačkim tv postajama reklama koja Robbieja Williamsa predstavlja kao novog šefa marketinga Volkswagena. 

Neki su to shvatili ozbiljno, pa i neke agencije s ovih prostora (provjerite sami koje…), no radi se ipak o triku koji je, sad je to očito, polučio dobre efekte već u prva dva dana.

U okviru svjetske premijere Volkswagen je predstavio reklamnu kampanju modela “Club & Lounge”. Za promociju nove serije automobila izabran je slogan “Wie gut klingt das denn?” (Koliko dobro vam to zvuči?).

Radi se o devet modela Volkswagena, među kojima su “golf”, “buba” i “tiguan”. U Njemačkoj je preliminarna prodaja tih serija počela 18. prosinca, piše Seebiz.

Vjerojatno je zbunjenost izazvala i činjenica što je Robbie Williams ranije nagovijestio da bi mogao da promeni zanimanje.

“Direktor marketinga Volkswagena – Wie gut klingt das denn? Za mene je to nešto potpuno novo. Pravi posao i izlazak iz okvira svijeta muzike”, prokomentirao je Williams svoje “imenovanje”.

POSLJEDNJE DODANO: