Societe Generale širi svoju ponudu privatnog bankarstva u Hrvatskoj

Splitska
banka, članica Societe Generale grupe, proširuje svoju ponudu privatnog
bankarstva za svoje klijente koji koriste usluge upravljanja imovinom, uz
podršku stručnjaka iz Societe Generale Private Banking -a(SGPB).

Oslanjajući
se na priznato stručno znanje SGPB-a, Splitska banka je unaprijedila svoju
ponudu i svoje timove kako bi klijentima privatnog bankarstva omogućila pristup
dodatnim uslugama s velikom dodanom vrijednošću te savjete u vezi s
upravljanjem, zaštitom i prijenosom imovine. 

Dobro
poznavanje potreba klijenata privatnog bankarstva u Hrvatskoj, a u kombinaciji
sa stručnošću međunarodnog privatnog bankarstva, omogućit će klijentima
Splitske banke ostvarivanje prednosti šireg raspona proizvoda, osobito u smislu
rješenja za planiranje imovine, investicijskog savjetovanja i strukturiranih
proizvoda, koji još nisu šire dostupni na domaćem tržištu. Klijentima Splitske banke
bit će na raspolaganju posebni savjetnici u dva centra privatnog bankarstva u
Zagrebu i Splitu.

Putem ovog partnerstva,
Societe Generale namjerava iskoristiti svoje postojeće poslovanje kako bi se
hrvatskim klijentima pružila cjelovita, prvorazredna paleta posebno
prilagođenih bankarskih proizvoda, investicijskih i financijskih usluga i
stručnog znanja o upravljanju imovinom, u skladu s europskom regulativom,
budući da je Hrvatska od 2013. punopravna članica EU.

Hrvatska predstavlja daljnji korak u strategiji Grupe,
pokrenute 2010. s Komercni bankom u Češkoj i nastavljene u podružnici Societe
Generale u Maroku 2013., a cilj koje je daljnji razvoj partnerstva između
Privatnog bankarstva i Međunarodne mreže poslovanja s građanstvom Societe
Generale grupe. 

Societe Generale

Societe Generale spada među najveće europske grupe za
pružanje financijskih usluga. Na temelju svog modela univerzalnog bankarstva, Grupa
kombinira financijsku stabilnost sa strategijom održivog rasta, kako bi bila
sinonim za banku koja gradi odnose, koja je prepoznata na svojim tržištima,
bliska klijentima, koja se bira zbog kvalitete i predanosti svojih timova.

Societe Generale već 150 godina ima važnu ulogu u
gospodarstvu. S više od 148,000 zaposlenih u 76 zemalja svakodnevno pratimo 32
milijuna klijenata u cijelom svijetu. Naši timovi pružaju savjete i usluge
individualnim, korporativnim i institucijskim klijentima u tri osnovne linije
poslovanja:

Poslovanje s
građanstvom u Francuskoj
kroz mrežu
poslovnica Societe Generale, Credit du Nord i Boursorama, koje nudi
sveobuhvatnu paletu financijskih usluga putem raznovrsnih kanala uz
najsuvremenije digitalne inovacije;

Međunarodno
poslovanje s građanstvom, financijske usluge i osiguranje
s prisutnošću u tranzicijskim ekonomijama i vodećim
specijaliziranim sektorima poslovanja;

Korporativno i
investicijsko bankarstvo, privatno bankarstvo, upravljanje imovinom i usluge
vezane uz vrijednosne papire
, uz priznatu
stručnost, vrhunske internacionalne ocjene i integrirana rješenja.

Societe
Generale je uvrštena u glavne indekse društveno odgovornog ulaganja: FSTE4Good
(globalno i u Europi), Euronext Vigeo (globalno, Europa, Eurozona i Francuska),
Ethibel ESI Excellence (Europa) i 5 indeksa STOXX ESG Leaders.

Za više informacija, slijedite
nas na twitter @societegenerale ili posjetite naše internetske stranice www.societegenerale.com.

POSLJEDNJE DODANO: