Danas je održana 22. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, na kojoj su članovi vijeća, između ostalog, usvojili odluku o raspisivanju Javnog natječaja za dodjelu sredstava za projekte udruženih turističkih zajednica u 2023., a usvojena je i odluka o raspisivanju Javnog
natječaja za dodjelu sredstava za projekte regionalnih turističkih
zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu u
2023. Riječ je o natječajima u sklopu kojih će se sredstva, osigurana iz Fonda za udružene turističke zajednice, odnosno Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent,
dodjeljivati za projekte istraživanja i strateškog planiranja, razvoj
turističkih proizvoda, komunikaciju i oglašavanje te za projekte
destinacijskog menadžmenta, kao i za projekte koji se realiziraju
sredstvima iz EU fondova.
kvalitete hrvatske turističke ponude, promociji hrvatskog turizma, ali i
razvoju onih destinacija koje nisu u potpunosti ostvarile svoj
turistički potencijal. Također, na ovaj način i dalje potičemo sustav
turističkih zajednica na udruživanja koje tako mogu efikasnije koristiti
financijska sredstva, ali i kvalitetnije upravljati turističkim
destinacijama. Takvim pristupom svi zajedno doprinosimo jačoj
prepoznatljivosti hrvatskih turističkih destinacija i stvaramo sustav
održivog i otpornog turizma. – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, naglasivši kako će natječaji biti objavljeni već danas.
Na sjednici Turističkog vijeća usvojena je i odluka o odabiru strateških partnera
za provedbu promotivnih kampanja na inozemnim tržištima u 2023. godini
za što su odobrene suradnje s turoperatorima i prijevoznicima u ukupnom
iznosu od gotovo 3,4 milijuna eura s uključenim PDV-om.
– Danas smo donijeli važne odluke za razvoj i promociju destinacija u
svim dijelovima Hrvatske, kao i za promociju na inozemnim tržištima.
Najveća sredstva do sada, više od 8 milijuna eura, izdvojili smo za
udružene turističke zajednice te za turističke zajednice na nedovoljno
razvijenim područjima, za razvoj i unaprjeđenje turističkog proizvoda,
projekte destinacijskog menadžmenta, kao i projekte istraživanja i
oglašavanja. U hrvatskom zaobalju, kontinentu i unutrašnjosti leži
iznimno velik turistički potencijal čijim korištenjem doprinosimo
gospodarskoj revitalizaciji tih krajeva, ali i smanjenju opterećenja na
visoko razvijene destinacije. Za predstavljanje na inozemnim tržištima
izdvojeni su također dosad najveći iznosi, a u tom kontekstu bih
posebno istaknula strateška partnerstva s avioprijevoznicima i
turoperatorima, koja će ove godine, s povratkom europske konkurencije i
dalekih tržišta, učiniti predstavljanje Hrvatske još učinkovitijim. – poručila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
Dodajmo i to kako su članovi vijeća usvojili i odluku o odabiru medijskih agencija
za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje
marketinških aktivnosti na inozemnim tržištima u 2023. i 2024. godini uz
mogućnost produljenja na 2025. godinu, a riječ je o ukupno 14 tržišta.
Također, usvojena je i odluka o oglašavanju na Expediji, jednoj od najvećih svjetskih platformi za putovanja, a aktivnosti će se provoditi na tržištima Njemačke, Švedske, UK-a i SAD-a.