Rezultat Hrvatske od 26,7 posto i drugo mjesto ispred Italije s 19,6 posto objava zapravo je fenomenalan kad se u obzir uzme da Lijepa naša ima gotovo 19 puta manje stanovnika od Turske i 14 puta manje od Italije.
Nova prilika za Hrvatsku da zablista na simbolu francuske prijestolnice bit će u utorak, kad će konkurencija biti još žešća. Osim Turaka, Španjolaca i Čeha iz naše skupine, tu će biti i društvo iz skupine C, Ukrajinci, Poljaci, Sjeverni Irci i Nijemci.
Iako su Turci, uz Ukrajince, najlošija reprezentacija Eura, to očito ne smeta njihovim navijačima pa će, budu li naši veliki rivali ponovno raspoloženi za tipkanje u utorak, Hrvatska pravu šansu za “osvajanje” Eiffelova tornja imati na dan osmine finala.
Kampanja francuskog telekom-operatera Orange, Uefe i Grada Pariza nazvana Show Your Support poziva navijače da pokažu svoju pripadnost reprezentaciji na društvenim mrežama.
Orange, naime, mjeri navijačku podršku reprezentacijama na društvenim mrežama na dan utakmice, a ona reprezentacija koja skupi najviše hashtagova imat će tu čast da Eiffelov toranj na kraju dana svijetli u njihovim nacionalnim bojama, pišu 24 sata.