Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/59cd032fb9e03e0e708b45bc/80

Umro Hugh Hefner

Osnivač Playboya Hugh Hefner, koji je pomogao u raspirivanju seksualne revolucije 60-ih godina i izgradio poslovno carstvo oko svog razuzdanog životnog stila, umro je u srijedu u 91. godini.

Hefner, nekoć zvan prorokom hedonizma, mirno je preminuo u svom domu.

Ponekad s ga opisivali kao Petra Pana pretjeranog libida jer je u svojoj legendarnoj kući, Playboyevoj palači, imao 'harem' mladih plavuša, što je dokumentirano u televizijskom 'reality showu' "The Girls Next Door" koji se emitirao od 2005. do 2010. godine. 

Tvrdi da je spavao s tisuću žena. 

"Nikada neću odrasti", rekao je u intervjuu za CNN kada su mu bile 82. "Ostati mlad je sve što me zanima. Davno sam shvatio da godine nisu važne sve dok dame... osjećaju isto". Priznao je da mu je u tome jako pomogla viagra, lijek za održavanje potencije. 

Donekle se smirio 2012. kada se oženio 60 godina mlađom Crystal Harris. Bio mu je to treći brak.

Govorio je da je njegov životni stil vjerojatno reakcija na odrastanje u strogoj obitelji u kojoj su se emocije i privrženost rijetko pokazivale. To ga je naposljetku odvelo do stvaranja multimilijunskog poslovnog carstva usredotočenog na gole žene i kreiranja "Playboyeve filozofije" temeljene na ljubavi, stilu i odbacivanju uobičajenih 'mainstream' normi. 

Ta je filozofija zaživjela na legendarnim zabavama u njegovim palačama, prvo u rodnom Chicagu, a potom i u Los Angelesu, gdje su se horde muških selebritija dolazile se družiti s prelijepim mladim ženama. 

Davno prije nego što je internet golotinju učinio sveprisutnom, Hefner se 1963. suočio s optužbama za razvratnost jer je u Playboyu objavljivao fotografije i obnaženih zvijezda i onih koje su to željele postati. 

Hefnerov Playboy bio je blještavi časopis za muškarce koji je, uz fotografije golih žena, imao i intelektualni aspekt jer su za njega pisali poznati pisci poput Kurta Vonneguta, Joyce Carol Oates, Vladimira Nabokova, Jamesa Baldwina i Alexa Haleyja. To je bilo za one muškarce koji su voljeli reći da časopis ne kupuju samo zbog duplerice. 

Tradicija časopisa bili su i "dubinski" intervjui s povijesnim osobama poput Fidela Castra, Martina Luthera Kina ili Johna Lennona. 

"Iskreno, nikad nisam razmišljao o Playboyu kao seks časopisu. Bio je to 'lifestyle' časopis čiji je seks važan sastojak", kazao je Hefner 2002.

Hef, kako su ga zvali još od srednje škole, pokazao se kao genijalac po pitanju brendiranja. Playboyev zaštitni znak, silueta zeca, postao je jedan od najpoznatiji logotipova na svijetu, a Playboyeve zečice prepoznatljive u svakom kutu planeta. 

A i on je bio živući Playboyev logo, vodeći svoje carstvo u svilenim pidžamama, kućnom ogrtaču i s obaveznom lulom u ruci. "Ono što sam stvorio plod je mojih tinejdžerskih maštarija. Pokušao sam redefinirati što znači biti mladi, urbani, slobodni muškarac". 

Prvo izdanje Playboya pojavilo se u prosincu 1953. s fotografijama gole Marilyn Monroe. Uspjeh je bio trenutačan. Časopis su kasnije napadali i zdesna, zbog golotinje, i slijeva, zbog pretvaranja žena u seksualne objekte. 

Hefner je seks proglasio najvažnijim motivom u ljudskoj povijesti i na vrhuncu, 70-ih godina, Playboy prodavao u sedam milijuna primjeraka. 

Tiraža je časopisu počela padati 80-ih s pojavom Penthousea i Hustlera, časopisa s eksplicintijim fotografijama, a društveni mu je značaj znatno opao u 21. stoljeću. Hefner će postupno, a 2014. potpuno, upravljanje poslovnim carstvom prepustiti kćeri i sinu. 

Prije mlađahne Crystal Harris, u braku je bio još dvaput. U prvi brak stupio je prije Playboya, 1949. godine, i s prvom surugom Millie Williams ostao idućih deset godina. Nakon razvoda započinje život bonvivana i okorjelog neženje koji će trajati idućih 30 godina i vjenčanja s Playboyevim modelom godine Kimberly Conrad. Rastali su se nakon devet godina. S prve dvije supruge ima četvero djece. 

"Moj je otac imao izniman život kao medijski i kulturni pionir i vodeći glas iza nekih od najvažnijih društvenih pokreta u promicanju slobode govora, građanskih prava i seksualnih sloboda", objavio je 26-godišnji Cooper Henfer nakon vijesti o očevoj smrti. 

Facebook komentari

hr Thu Sep 28 2017 16:13:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58eff3c1b473983b228b4579/80
Foto: Pixabay

Pet izvora masnoće koje bismo trebali jesti češće

Namirnice uzgojene bez pesticida i drugih štetnih sastojaka imaju više hranjivih sastojaka, te su bolje za zdravlje pojedinca. Organska slanina je, primjerice, bogata je kolinom.
1.  Organska slanina
Visokokvalitetna slanina koja je dobivena od organski uzgojenog mesa puna je kolina, koji se pokazao kao saveznik u borbi protiv Alzheimerove bolesti i nekih drugih kroničnih mentalnih bolesti. Uz to je dobar izvor različitih vitamina B kompleksa, te cinka. Ovi nutrijenti pomažu u proizvodnji serotonina koji smanjuje tjeskobu, kaže nutricionistica Ali Miller

Da bi uživali u blagodatima slanine, važno je odabrati proizvod napravljen od lokalno uzgojenog mesa bez nitrata, hormona rasta i antibiotika, piše Punkufer.

2. Organski maslac 
Nutricionistički gledano, maslac je mnogo zdraviji izvor masnoće nego što ljudi misle, a osobito ako dolazi od organskog mlijeka. Ovakve mliječne masnoće sadrže veću koncentraciju vitamina K2 koji pomaže tijelu iskoristiti kalcij na pravilan način, kaže nutricionistica Laura Schoenfeld

Dakako, ona poboljšava okus druge hrane, a pripremljena s povrćem olakšava apsorpciju njihovih nutrijenata

3. Avokado
Avokado je hrana bogata oleinskom kiselinom i prehrambenim vlaknima koja uravnotežuje hormone u organizmu i pojačava zdravlje probave. Također se smatra odličnom hranom za oporavak nakon vježbanja jer sadrži kalij, kaže Ali Miller.

Ova "mesnata“ voćka se obično koristi za pripremu ukusnih namaza, ali se može dodavati i raznim salatama, ili posluživati uz pečena jaja i slično.

4. Žumanjak
Preskočite omlet od bjelanjaka i prigrlite žumanjke. Ovo je još jedna zanemarena, a masnoćama bogata hrana koja je nevjerojatni izvor vitamina A, B i selena. Žumanjci dobiveni od organskih jaja imaju više vitamina D i karotenoida koji žumanjcima daje narančastu boju, ističe Laura Schoenfeld

5. Tamna čokolada
Moja obitelj ima povijest srčanih bolesti, a istraživanja su pokazala da neke vrste čokolade mogu zaštititi ovaj organ. Potrebno je unijeti 200 miligrama flavonoida da bi se poboljšala cirkulacija i unaprijedilo zdravlje srca. 

To se može postići s dvije žlice kakaa ili 50 grama tamne čokolade s najmanje 70 do 80 posto kakaa, tvrdi nutricionistica Jennifer McDaniels, koja ga obično dodaje jutarnjoj zobenoj kaši. 

Pripazite i kupujte prirodni kakao prah jer on sadrži veću količinu flavonoida. 

Savjet plus
Lanene i chia sjemenke su biljni izvori omega 3 masnih kiselina koje smanjuju upalne procese u tijelu. Uz to sadrže prehrambena vlakna koja snižavaju krvni tlak te unaprjeđuju zdravlje srca i krvnih žila. Najbolje je njima započeti dan – dodati ih zobenoj kaši, smoothiejima, jogurtima i sličnim jelima.

Facebook komentari

hr Sun Dec 10 2017 16:50:01 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a2d47e3b9e03e56228b4592/80
Foto: Screenshot YouTube

Tako mlad, a već milijunaš: Ryan ima samo šest godina i deset milijuna pratitelja na YouTubeu

Šestogodišnji Ryan, voditelj popularnog YouTube kanala Ryan ToysReview, već je multimilijunaš, piše Forbes.

Naime, Ryan se našao na ljestvici YouTubera koji su najviše zaradili u 2017. godini. Ovaj dječačić je u ovoj godini, prema podacima na Forbesu, zaradio 11 milijuna dolara te tako zauzeo osmo mjesto ljestvice YouTube zvijezda koje najviše zarađuju. Kanal su pokrenuli njegovi roditelji 2015. godine. Oni snimaju i produciraju Ryanovu emisiju zbog koje je on vrlo brzo postao jedna od najpopularnijih YouTube zvijezda na svijetu, piše Index.

Sve je počelo tako što je Ryan, kao četverogodišnjak koji je obožavao gledati recenzije igračaka na YouTubeu, upitao roditelje zašto i on to ne bi mogao raditi. Proslavio ga je video u kojem otvara golemo Pixarovo jaje puno igračaka koji je objavljen u srpnju 2015. godine. Do danas taj video ima više od 800 milijuna pregleda.

Osim igrački, Ryan je počeo recenzirati i slatkiše, a na YouTubeu ga prati već više od 10 milijuna ljudi.


Facebook komentari

hr Sun Dec 10 2017 15:49:31 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a2d3c53b9e03e31228b45a3/80
Foto: Screenshot Youtube

100-godišnjakinja otkrila tajnu dugog života: Vino, vino i samo vino!

Čaša vina očito produžava život
Svaki put kad pročitam priču da je netko doživio 100 godina, odmah se zapitam i razmišljam: Što moram promijeniti u vlastitom životu kako bi došla do ove brojke? Nakon priče Florence Bearse, kada je u pitanju ispijanje vina, odlučila sam da ne moram ništa mijenjati, piše novinarka Harper's Bazaara

Florence je nedavno napunila 100 godina i kada sam je pitala koja je tajna stoljetnog življenja, imala je ikonski odgovor:

- Volim svoje vino. Ne oduzimajte mi ga. 

To je savjet kakav ljudi trebaju. Uistinu, to je krajnje nevjerojatno da je tajna tako jednostavna, ali očito je istina. 

Florence zauvijek, zaključila je novinarka! 

Facebook komentari

hr Sun Dec 10 2017 14:54:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58c124cbb47398f1ad8b458a/80
Foto: Pixabay

5 jednostavnih načina kako smanjiti unos soli u organizam

Svi smo svjesni smo da prekomjerno unošenje soli u organizam nije zdravo, ali ne razmišljamo na koje načine unosimo najviše soli i koliko nam to zaista može štetiti.

Prekomjeran unos soli u organizam može biti uzrok pretilosti, srčane i plućne bolesti, bubrežne bolesti, ali povećava i rizik od moždanog udara. Smanjene  prekomjernog  unosa soli u organizam Svjetska zdravstvena organizacija uvrstila je u 9 globalnih ciljeva za prevenciju kronično nezaraznih bolesti.

Preporučeni dnevni unos kuhinjske soli u organizam jednak je jednoj čajnoj žlici (6 g),  a Hrvati dnevno unose gotovo dvostruko više (11,6 g) soli. Zabrinjavajuća je informacije  da čak 9 od 10 Hrvata unosi previše soli u organizam, na godišnjoj razini više od 4 kg, što je gotovo dvostruko više od preporučenog unosa., piše ordinacija.hr

1. Ujutro prije posla doručkujte žitarice

Nismo ni svjesni da upravo kruhom i pekarskim proizvodima unosimo veliku količinu soli  u  organizam. Pojedini pekarski proizvodi sadrže gotovo 5 grama soli čime smo gotovo zadovoljili dnevne potrebe. Umjesto pereca i peciva za doručak odaberite müsli s više vrsta žitarica u kombinaciji s polumasnim mlijekom.


2. Pazite kakve grickalice birate

U jesen i zimu rado  biramo  večernje opuštanje uz filmove ili najdraže serije, a slane grickalice su neizostavan dio. Umjesto gotovih kokica sami ispecite kokice s ograničenom količinom soli ili čak bez soli, a umjesto prženog kikirikija birajte kikiriki u ljusci.

3. Sol zamijenite drugim začinima

Kako  bi  smanjili korištenje soli u pripremi obroka, velika pomoć nam mogu biti začini.  Umjesto soli dajmo priliku i drugim začinima, eksperimentirajmo s ružmarinom, bosiljkom, lukom, paprom ili mljevenom paprikom.

4. Naučite kontrolirati unos soli u organizam

Unos soli možemo smanjiti ako postanemo svjesni u kojem se sve namirnicama
nalazi sol. „Skrivenu“ sol možemo izbjeći ako u naviku uvedemo čitanje deklaracije i obratimo pozornost na udio soli.

5. Birajte proizvode s manjim udjelom soli

Najveću količinu soli, više od 75% unosimo kroz hranu stoga je nužno birati proizvode na  kojima je jasno istaknuto da sadrže manji udio soli. 

Facebook komentari

hr Sun Dec 10 2017 13:29:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .