Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/59636b43b9e03e21368b4671/80
Foto: Goran Novotny

Šibenčanka Antonela Bračanov ponijela je titulu najljepše na Jadranu

Na otoku Rabu održan je izbor kraljice Jadrana

Finalistice izbora Kraljica Jadrana okupile su se na otoku Rabu povodom finalnog izbora Kraljice Jadrana za Kraljicu Hrvatske 2017., koji je održan u petak, 7. srpnja, na terasi hotela International i u lounge baru Escape.

 

Za titulu najljepše djevojke na Jadranu natjecalo se 13 finalistica iz svih dijelova Jadrana, od Pule pa sve do Dubrovnika. Djevojke su prošetale pistom u bajkovitim vjenčanicama i svečanim haljinama dizajnerskih kuća Pronovias, San Patrick i La Sposa, salona vjenčanica Biba iz Pule i Rijeke, a za najmoderniji izbor naočala i šešira pobrinuo se brend Pilot. Voditeljska titula večeri pripala je Kraljici Hrvatske Tini Živković te poznatom novinaru i TV voditelju Davoru Gariću. Za odlično raspoloženje pobrinula se slovenska pop zvijezda Nina Donelli, a posjetitelji su imali priliku uživati i u nastupu popularne plesne skupine Megablast.

 

Domaćin i pokrovitelj ovog spektakularnog događaja bio je Gavrilović, zajedno s hotelom International Rab, gradom Rabom i turističkom zajednicom grada Raba, EDK Rab te najpoznatijom vinarijom Iločki Podrumi, koja je etiketirala vrhunsko vino Kraljica Hrvatske.

 

Šibenčanka s vodičkom adresom, Antonela Bračanov, proglašena je novom Kraljicom Jadrana 2017., a krunu joj je predala prošlogodišnja pobjednica Ivana Volar. Titulu prve princeze ponijela je Riječanka Lauren Cooper, dok je drugom princezom proglašena Patricia Botić s Malog Lošinja. Kraljica osobnosti je simpatična Borna Gorjanac, a Kraljica fotogeničnosti predivna Sara Husar. Pobjednice za nagrađene bogatim poklon bonovima te poklon paketima Kraš i EDK Rab.

 

Djevojke su pobjede proslavile na službenom after partyju, koji se održao  u Escape lounge baru, gdje se nova Kraljica Jadrana po prvi puta predstavila javnosti te svoje uzvanike počastila Rapskom tortom, koju je specijalno za ovu prigodu izradila najpoznatija rapska slastičarna Vilma Slastice. Dan nakon izbora natjecateljice su provele u  Villi Hotel Barbat, a potom su istražile ljepote otoka i skrivene plaže na Rabu brodom Sardina, dok je završni party održan u cocktail baru Bamboocho, gdje nije nedostajalo zabave.

 

Finalni izbor Kraljice Hrvatske 2017. održat će se u prosincu 2017., u Hotelu Lone u Rovinju, gdje će se Šibenčanka Antonela Bračanov natjecati za prestižnu titulu Kraljice Hrvatske. Sve djevojke koje su propustile priliku prijaviti se na ovaj prestižni izbor ljepote, novu priliku imat će sljedeće godine, kada će se tradicionalno održati Kraljica Jadrana za 2018. godinu.

hr Mon Jul 10 2017 13:56:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b2e6b082af47f49468b463b/80
Foto: Pixabay

Četiri vrste namirnica koje nikada ne smijete zamrzavati

Postoje neke namirnice koje se nikako ne bi smjele naći u vašem zamrzivaču

Zamrzavanje je vrlo koristan i praktičan način čuvanja hrane koji čuva njihove nutritivne vrijednosti. No, postoje neke namirnice koje se nikako ne bi smjele naći u vašem zamrzivaču, što zbog promjene okusa i strukture, a što zbog vaše sigurnosti. Doznajte koje vrste namirnica nikako ne biste trebali zamrzavati.

1. Hrana koja sadrži velike količine tekućine

Krastavce, klice, rotkvice, lubenicu, naranče nikako ne biste smjeli zamrzavati. Ove su namirnice prepune tekućine koja se tijekom procesa kristalizira i nakon odmrzavanja potpuno mijenja strukturu i postaje gnjecava i pireasta. S druge strane, svježa će zelena salata pak uvenuti i postati smeđa.

2. Mliječni proizvodi

Iako zamrzavanje jogurta, svježih, kremastih i polutvrdih sireva neće naštetiti vašem zdravlju, ove namirnice ne bi se trebale naći u vašem zamrzivaču. Vrlo niske temperature utječu na izgled i strukturu mliječnih nakon odleđivanja te će oni, slično kao i kod sočnog voća i povrća, postati vodenasti i neće biti ni približno ukusni.

3. Svježa i kuhana jaja

Jaja su namirnica koja se slaže s raznim jelima i najbolje ih je koristiti u svježem stanju. Zamrzavanje jaja može vam stvoriti poprilične probleme, ali i potpuno promijeniti strukturu namirnice. Svježa jaja u ljusci će se rasprsnuti, a zaleđena kuhana jaja postat će gumena. Želite li ipak zamrznuti jaja, izvadite ih iz ljuske i spremite ih u zamrzivač u posudice ili vrećice.

4. Pržena i pečena hrana

Već pripremljena hrana pržena u dubokom ulju ili ona pečena na klasičan na klasičan način ili na roštilju nakon zamrzavanja također više nikada neće biti ista. Njezina hrskava struktura i okus potpuno će nestati te će postati gnjecava i vlažna. Izbjegavajte zamrzavanje pečene hrane. - piše Zadovoljna

hr Sat Jun 23 2018 17:45:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b2e51162af47f4a498b456c/80
Foto: Pixabay

Morska hrana potiče seksualni život i brže začeće

Parovi koji jedu mnogo hrane iz mora imaju više spolnih odnosa i brže osiguraju potomstvo

Znanstvenici su pratili 500 parova u Michiganu i Teksasu tijekom jedne godine tražeći od njih da bilježe potrošnju hrane iz mora i učestalost spolnih odnosa.

Istraživanje je pokazalo da su izgledi za spolni odnos bili 39 posto veći u dane kad je par konzumirao plodove mora.

Do kraja godine 92 posto parova koji su barem dva puta tjedno na jelovniku imali morske specijalitete začelo je dijete u usporedbi sa 79 posto onih koji su jeli manje ribe i školjkaša.

Povezanost između morske hrane i plodnosti ostala je i kad se uzelo u obzir učestalost spolnih odnosa.

- Dok povećanje seksualne aktivnosti može biti jedan bihevioralni mehanizam koji povezuje unos morske hrane i veću plodnost to nije jedini mehanizam. - kaže voditeljica studije Audrey Gaskins, nutricionistica s harvardske škole javnog zdravlja u Bostonu.

- Smatramo da uočena veza morske hrane i plodnosti, neovisno o seksualnoj aktivnosti, može biti posljedica poboljšanja u kvaliteti sjemena, menstrualnog ciklusa i kvalitete embrija. Ranija istraživanja uočila su te pozitivne učinke povećanog unosa morske hrane i masnih kiselina. - kaže Gaskins.

Liječnici savjetuju pacijente da barem dva puta tjedno jedu ribu bogatu omega 3 masnim kiselinama poput lososa, skuše, haringe ili tune jer je unos tih kiselina povezan sa smanjenjem rizika srčanog i moždanog udara.

No ženama koje žele začeti sugerira se da ne jedu više od tri puta tjedno ribe kako bi izbjegle izlaganje živi koja može izazvati prirođene poremećaje djeteta i ima je dosta u morskim psima, sabljarkama, skuši i tuni.

Znanstvenici su utvrdili da su muškarci koji su jeli više morske hrane u godini prije istraživanja imali češće spolne odnose u odnosu na muškarce koji su jeli manje plodova mora dok kod žena ta veza nije bila toliko jasna, pokazalo je istraživanje.

Prema znanstvenicima na izglede za začeće nije utjecalo koliko je morske hrane par konzumirao u godini prije istraživanja, navodi se u radu objavljenom u časopisu Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism.

Na to koliko su ljudi jeli morske hrane nije utjecalo njihovo obrazovanje, prihodi, vježbanje ili tjelesna težina.

Manjkavost studije je što nije preciznije analizirano koju su vrstu ribe ispitanici jeli, a što bi ukazalo na rizik njihove izloženosti živi, upozoravaju stručnjaci.

- Nisu sve ribe jednake. - kaže Tracey Woodruff sa sveučilišta California u San Franciscu. “Mnogo sardina ili inćuna je dobro jer su male i nema u njima mnogo zagađenja”, kaže Woodruff. “Tuna je kompliciranija jer može sadržavati više žive.” - prenosi Život i stil

hr Sat Jun 23 2018 15:54:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b2e499e2af47f49468b4625/80
Foto: Pixabay

U svakoj smokvi nalazi se po jedna osa, uđe i ne može izaći

Iako se smokvu često naziva caricom mediteranskog voća, ona tehnički spada u kategoriju cvijeća, a način njenog stvaranja je istovremeno fascinantan i zastrašujuć

Znanstvenici objašnjavaju kako su smokve izokrenuti cvjetovi, a smokvino drvo ne cvjeta kao ono jabuke ili breskve. Njeni cvjetovi cvjetaju unutar kruškolike kapsule, koja kasnije dozrijeva u voće koje jedemo, a ono nije samo jedna voćka, već njihov skup.

No to nije jedino po čemu su smokve jedinstvene. Budući da cvjetaju iznutra, trebaju specijalan proces oprašivanja jer se ne mogu pouzdati na pčele i vjetar, a tu nastupaju smokvine ose. Smokva ne može preživjeti bez tih osa koje šire njen genetski materijal, a ose pak ne mogu živjeti bez smokvi jer tamo odlažu svoju larvu.

Ženka ose ulazi u mušku smokvu (usput rečeno, ne jedemo muške smokve). Krila ženke ose i njena ticala se slome dok ulazi u mali prolaz u smokvu, pa kad jednom uđu, ne mogu izaći. Muške bebe osa se rađaju bez krila, jer je jedina njihova funkcija oploditi ženke, tehnički njihove sestre te prokopati tunel iz smokve.

Ženke osa rade sve dalje, donoseći pelud. Nakon što osa umre u unutrašnjosti smokve, ona se razgrađuje, a koliko god to tužno zvučalo nužno je u procesu stvaranja ukusne smokve, no vegani bi nakon tog saznanja trebali još jednom razmisliti hoće li je i dalje konzumirati. - pišu 24sata

hr Sat Jun 23 2018 15:22:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5445651e1899420d5c0000d5/80
Foto: Screenshot

7 trikova s kojima se mršavi bez ikakve dijete

Postoje brojne dijete za brzi gubitak kilograma. Obično je riječ o načinu prehrane s ograničenim kalorijskim unosom koje nisu dobre za organizam, i koje jamče povratak svih kilograma nakon što se prestanete držati tih restriktivnih pravila dijete.

Ako želite izgubiti kilograme ne trebate držati dijetu. Štoviše, stručnjaci savjetuju smanjenje tjelesne mase promjenom životnih navika, odnosno uvođenjem ovih malih trikova u svoj svakodnevni život. 

1. JEDITE DORUČAK BAŠ SVAKI DAN
- Mnogi ljudi misle da je preskakanje doručka odličan način da smanje unos kalorija. No zbog toga na kraju pojedu više kroz dan - otkriva Elizabeth Ward, autorica knjige "The Pocket Idiot’s Guide to New Food Pyramids".

Uz to, studije su pokazale da ljudi koji jedu doručak imaju manji indeks tjelesne mase od onih koji to ne čine. 

2. OPERITE ZUBE NAKON VEČERE
Većina ljudi niti ne zna koliko pojede hrane navečer dok gleda televiziju, surfa internetom ili se igra na računalu.

Umjesto pranja zubi prije spavanja, odradite ovaj posao neposredno nakon večernjeg obroka i tako smanjite mogućnost da pretjerate s grickalicama uz omiljenu televizijsku seriju. 

3. IZBJEGAVAJTE KALORIČNE SOKOVE 
Da gazirani sokovi imaju mnogo kalorija, dobro je poznata činjenica. Pijete li mnogo industrijski precesiranih sokova kilograme ćete vrlo lako izgubiti ako ih zamijenite običnom vodom. 

Povremeno se nagradite svježe iscijeđenim sokovima od voća i povrća, kao i nemasnim mlijekom.

4. NE JEDITE MANJE, JEDITE BOLJE
Osobe na dijeti često se žale da nisu dovoljno site, pa zbog toga fantaziraju o masnoj i kaloričnoj hrani, te s vremnom posrnu, i vraćaju se svojim nezdravim navikama. Stručnjaci se slažu da nije važno jesti manje, već zdravije.

- Opremite svoju kuhinju s mnoštvo svježeg voća i povrća, i jedite ga uz svaki obrok. Prehranu ćete tako obogatiti vitaminima, mineralima, prehrambenim vlaknima i drugim korisnim nutrijentima, pa nećete dolaziti u napast grickati kolačiće - predlaže dr. Barbara Rolls, autorica knjige "The Volumetrics Eating Plan".

5. JEDITE INTEGRALNE NAMIRNICE

Integralni kruh i tjestenina puni su prehrambenih vlakana koji potiču probavu i bolje zasićuju od proizvoda napravljenih s bijelim brašnom.

Upravo zato nameću se kao pametniji odabir u prehrani. Imajte samo na umu da su integralne namirnice kaloričnije od onih bijelih, pa pripazite na porcije. 

6. KONTROLIRAJTE SADRŽAJ HLADNJAKA
Ako vam je hladnjak prepun kaloričnih namirnica koje nisu dobre za vas, velika je vjerojatnost da se nećete moći odprijeti njihovom zovu.

Nutricionisti zato savjetuju da smočnicu i hladnjak napunite nemasnim bjelančevinama, mnoštvom povrća i voća i drugim zdravim namirnicama. 

7. SMANJITE PORCIJE ZA 10 POSTO
Pridržavate se svih ovih savjeta, ali i dalje ne gubite kilograme? Smršavjet ćete ako uobičajene porcije smanjite za 10 ili 20 posto, piše zadovoljna.hr


hr Sat Jun 23 2018 14:52:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .